Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    OTP banka, Bojan Baša, dve decenije lizinga

    Dve decenije lizinga u Srbiji: Bojan Baša o zelenoj agendi i daljim planovima OTP Leasing-a

    Bojan Baša, direktor komercijalne direkcije OTP Leasing Srbija, govori o dve decenije lizinga u našoj zemlji, o tržištu lizniga u našolj zemlji, o novim trendovima, novim zahtevima industrije, prelasku na zelenu energiju i planovima za narednu godinu.  

    1. Kako vaša kompanija planira da podrži rast e-mobiliteta i doprinese razvoju održivog transporta u Srbiji?

    Ova tema je za nas mnogo više od poslovne prilike, to je strast i posvećenost. Kao lizing kompanija koja je već godinama na liderskim pozicijama, možemo i želimo da budemo pokretačka snaga za održivu revoluciju u transportu.

    Pre svega, pratimo globalne trendove i lokalne projekte koji podržavaju prelazak na zelenu energiju. Zato uvek možemo na vreme da reagujemo na sve promene u potražnji i tehnološkom napretku, i u svakom trenutku smo spremni da podržimo klijente i olakšamo im prelaz na ekološki prihvatljivije opcije. Ne radi se samo o pristupačnim i atraktivnim uslovima za finansiranje ekoloških vozila, već i o edukaciji, savetovanju, podršci u održivosti – o vođenju jedne šire društvene promene i postavljanju standarda održive mobilnosti u Srbiji. Mi ne želimo samo da budemo svedoci ove važne promene, nego i da je oblikujemo.

    Kroz partnerstva, inicijative i zajedničke napore sa vladinim telima i organizacijama, spremni smo da budemo podrška razvijanju infrastrukture i promociji obnovljivih izvora energije. Ne samo da doprinosimo održivosti, već da kreiramo svet u kom je mobilnost pametnija, ekološki odgovornija i inspirativna. Želimo da svi razumeju koliko je važno preduzeti korake ka čistijoj budućnosti.

    1. Kako digitalizacija utiče na razvoj lizing industrije u Srbiji i kako vaša kompanija koristi digitalne tehnologije?

    U današnjem digitalnom svetu, klijenti žele brzinu, efikasnost, manje birokratije, a više personalizacije. Sve to smo prepoznali kao priliku za unapređenje usluga kroz našu digitalnu transformaciju.

    Ona obuhvata automatizaciju procesa, pružanje boljeg korisničkog iskustva i veću fleksibilnost u ponudi lizinga. Kada su klijenti u mogućnosti da brzo podnesu zahteve za lizing, da lako prate status svojih ugovora, da se transakcije zaključuju brže nego ikad, to znači da smo im omogućili da ostvare svoje poslovne ciljeve još efikasnije.

    Ali ono što smatram važnijim od brzine u procesu digitalizacije jeste personalizacija koju sam pomenuo. Ponude možemo brzo i lako da prilagodimo specifičnim potrebama svakog klijenta što znači da svako dobija tačno ono što mu je potrebno. Ove promene su sjajno prihvaćene od strane klijenata i doprinose našem konkurentskom položaju.

    1. Kako vi vidite trenutnu situaciju na lizing tržištu u Srbiji i kakva je pozicija vaše kompanije?

    Sa više od dve decenije iskustva u bankarskoj i lizing industriji, duboko razumem dinamiku ovog sektora i izazove koji su ga oblikovali tokom vremena. Kroz rad u u vodećim lizing kućama kod nas imao sam to zadovoljstvo da budem deo timova koji su kreirali nove staze i transformisali lizing tržište. Takođe, tokom mandata predsednika Upravnog odbora Udruženja lizing kompanija, predstavljao sam industriju u nastojanjima da poboljšamo opšte uslove za ekološko, finansijsko i zakonodavno unapređenje lizing industrije. Ova iskustva me usmeravaju da kontinuirano razmišljam o budućnosti i kako da se nosim sa promenama na horizontu.

    U našoj industriji danas ključni izazovi su brza promena tržišta i ekonomskih uslova, jaka konkurencija i evolucija potreba klijenata. Brz odgovor na te izazove i jeste razlog zašto je OTP Leasing godinama na vrhu. U prošloj godini bili smo tržišni lider i jedan od najznačajnijih igrača u svim segmentima tržišta. Ubedljivi smo lider u finansiranju poljoprivrede sa preko 70% tržišnog udela, i uz podršku naše matične OTP Banke, koja je posebno posevećena podršci privrede kroz plasmane korporativnim klijentima, te sa ubrzanom digitalizacijom i jakim opredeljenjem za e-mobilnost, imamo potencijal da ostanemo na vrhu lizing tržišta i u narednim godinama.

    1. Kako vaša kompanija planira da odgovori na očekivanja za narednu godinu, kako zadržati čvrstu poziciju u svetlu promenljivih i turbulentnih uslova na tržištu?

    Liderska pozicija ne dolazi sama po sebi, posebno ne u dinamičnom okruženju kao što je lizing industrija danas. U turbulentnim uslovima ne smemo se oslanjati samo na dosadašnje uspehe, već konstantno tražiti nove prilike i pristupe. To znači brzo prilagođavanje promenama na tržištu, tehnološke inovacije, kreiranje novih proizvoda i usluga i pružanje izvanrednog korisničkog iskustva. Fokusiramo se na izgradnju čvrstih odnosa sa našim klijentima i partnerima, jer smatramo da je međusobno poverenje ključno za održavanje liderske pozicije. U suštini, naša strategija je kombinacija doslednosti u kvalitetu usluga i spremnosti da se prilagodimo promenama, čime obezbeđujemo dugoročni uspeh. Liderska pozicija nam sama po sebi nije imperativ, ali zadovoljstvo naših klijenata i pronalaženje najboljih rešenja za njihove potrebe na čemu posvećeno radimo, svakako jeste.

     

     

     

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE