"Igračka mora da ima svrhu"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pertini igračke

    “Igračka mora da ima svrhu”

    Dunja Bibić, menadžerka marketinga kompanije Pertini, objašnjava zbog čega je moralna odgovornost neizostavna komponenta u ovoj industriji.

    Živimo u digitalnoj eri, u kojoj mališani odrastaju uz pametne uređaje. U takvoj klimi pravljenje igračaka za decu čini se kao stvar tradicionalnog, ali neizostavnog – njihova uloga je da im otvore put ka znanju i mašti. Dunja Bibić, iz kompanije Pertini, ima da kaže nešto o tome – poslušajmo je.

    • Kada govorimo o reklamama za igračke, koliko je to odgovoran posao, budući da su one namenjene deci?

    Marketing i PR menadžer u industriji igračaka ima, pre svega, moralnu odgovornost. Zadatak menadžera marketinga u svakoj industriji jeste da na tržištu popularizuje i na pravi način predstavi kompaniju za koju radi, brendove koje ta kompanija zastupa, kao i pojedinačne proizvode. Krajnji rezultat mora biti tražnja. Specifičnost mog rada jeste u tome što su proizvodi koje promovišemo namenjeni deci. Svaka osoba koja promoviše proizvode namenjene deci ima moralnu odgovornost, mora da zna kako oni utiču na decu, a kada govorimo o igračkama, bitno je na koji način igračke formiraju dečju svest, šta će dete naučiti igrajući se i da li će taj proizvod imati pozitivan efekat na njegov rast i razvoj. Svako od ovih pitanja treba da postavi i roditelj sebi kada kupuje igračke svom detetu.

    Dunja Bibić, menadžerka marketinga kompanije Pertini

    Dunja Bibić, menadžerka marketinga kompanije Pertini

    • Na koji način se kompanija Pertini izdvaja na tržištu igračaka u Srbiji?

    Sinonim za Pertini je zdrav rast i razvoj dece. Kompanija Pertini, tokom više od 30 godina svog postojanja, dobila je više domaćih i inostranih nagrada za igračke koje proizvodi. Jedina na našem tržištu ima razvojne i edukativne igračke. Smatramo decu ozbiljnim igračima i smatramo da nije svejedno čime se ona igraju i kako to utiče na njih. Deca danas odrastaju uz pametne uređaje, veoma brzo dolaze do novih informacija; naši novi projekti uče decu da kroz igru i igračke pametne uređaje koriste radi sticanja novih znanja, a ne da pametni uređaji koriste njih.

    • Pertini Fashion je projekat koji ste pokrenuli pre tačno godinu dana. Kakve su reakcije tržišta?

    Pertini Fashion je osmišljen kao multibrend koncept sa poznatim evropskim brendovima dečje garderobe: Maison MarasilMandarinoSprintCoccodrillo… Svi brendovi neguju moderan stil odevanja dece, ističu individualnost, daju lični pečat, materijali su kvalitetni, a garderoba udobna. U aprilu ove godine pridružio nam se brend Coccodrillo.

    Odevanje je vid komunikacije, doduše neverbalne, kojim mnogo govorimo o sebi a da toga uglavnom nismo svesni. Učenje dece da se stilizovano oblače olakšaće im ovaj vid komunikacije u odraslom dobu.

    S obzirom na to da je moj osnovni zadatak da komuniciram sa tržištem i da sam zadužena za interakciju, mogu da kažem da je naše tržište sjajno prihvatilo ovaj naš projekat. Smatram da je tako nešto i nedostajalo. Isključivo Pertini Fashion postoji kao multibrend prodavnica poznatih dečjih marki garderobe. Ove godine ćemo se predstaviti i na Fashion Selectionu, 15. maja, u hotelu Hyatt Regency Belgrade.

    Pertini Fashion

    Pertini Fashion

    • Koliko je tim bitan u procesu stvaranja svega o čemu govorite?

     Izuzetno. Tim je ključan. Kompaniju Pertini čini tim ljudi koji svakodnevno smišljaju i realizuju nove ideje. Tržištu pristupamo s inovacijama. U kompaniji Pertini se ceni ideja i moć da je realizujete.

    • Šta smatrate bitnijim: PR ili advertajzing?

    Nijedan dugoročan odnos – ni privatni, ni poslovni – ne opstaje bez PR-a. Baza mora biti iskrenost i dobronamernost, ali način iskazivanja mora biti prilagođen situaciji. I u privatnom i u profesionalnom svetu namera treba da bude dobronamerna i iskrena, a komunikacija prikladno osmišljena. Advertajzing ima cilj da kratkoročno proda određeni proizvod, što može da zaseni kupca ako pre toga ne razmisli šta i od koga kupuje. Na ovo treba posebno obratiti pažnju u industriji za decu. Roditelji moraju da razmišljaju o tome šta kupuju. Igračka treba detetu da otvori vrata i pokaže put do znanja, ali na zanimljiv način. Igračka treba da bude takva da deca, kada odrastu i postanu zreli ljudi, samo nastave da se igraju i na taj način razvijaju i sebe i društvo kome pripadaju. Igračka mora da ima svrhu. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE