Kako je Dubioza kolektiv u 2 minuta spakovala REALNOST današnjice (VIDEO)

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je Dubioza kolektiv u 2 minuta spakovala REALNOST današnjice (VIDEO)

    Bosanskohercegovačka grupa “Dubioza kolektiv” snimala je novu pesmu pod nazivom “Bubrezi” kojom je izazvala brojne reakcije. Tema teksta i spota pesme su društvene mreže koje prožimaju gotovo svaki segment društva.

    Poznati regionalni bend kroz parodiju je pokušao da predstavi društvene mreže i način na koji ljudi gledaju na njih.

    Na sebi svojstven način napravili su tekst i spot koji je kompletno u maniru Tik Toka, društvene mreže doživljava vrhunac popularnosti u svetu.

    U pesmi, kroz parodiju i “izlazeći iz Tik Toka poručuju kako “će zaraditi brze pare jer pošten rad je za budale”, a sam naziv pesme “Bubrezi” koriste kako bi poručili da “umesto bubrega pradju mu*a”.

    “Meni je puno draže da sam jutjub selebriti”

    “Pekar, mlekar, apotekar, sve od toga mogu biti. Al’ je meni puno draže da sam ju-tjub selebriti – deo je teksta spota u kojem se pojavljuje i deo pesme “Glavo luda” Zdravka Čolića.

    Kako ocenjuju kritičari, u pesmi se govori o toksičnosti koja stoji iza pažljivo programiranih algoritama koji imaju zadatak da nas što duže zadrže na mreži i da usput klikćemo na različite marketinške ponude.

    “Naše postojanje je u jednom periodu bilo u suženoj svesti konzumiranja mreža uz kratke pauze da pojedemo ono što smo kliknuli i da nam neki od kurirskih dostavnih servisa to isporuči na vrata. Osim pritiska koji algoritmi prave na konzumenta, postoji i pritisak na kreatore sadržaja i tu je mehanizam još agresivniji i brutalniji. Ukoliko ne ubacuješ dovoljno sadržaja u večito gladna usta algoritma – sve što si do tada napravio postaje nevažno i toneš u anonimnost na dno feeda gde te niko više ne vidi. To primorava ljude da u očaju rade sve luđe i ekstremnije stvari ne bi li dobili taj nesretni view ili like, a to je opasna zona i za kreatora i za konzumenta sadržaja”, objašnjavaju iz benda.

    Ako ste zavisni od interneta i socijalnih mreža, “Bubrezi” imaju jako terapijsko delovanje, navode iz ovog sastava i poručuju:

    “Nakon što preslušate ovu pesmu 2.000 puta – vaš problem će jednostavno nestati. Jer kako kaže stara narodna: klin se klinom izbija.”

    Dubioza kolektiv podigao Savet Evrope na noge (VIDEO)

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE