Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kreatori KIKIRIKI bilborda za BIZLife o tome kako nastaje kvalitetna marketinška kampanja

    Šta mislite, zašto neke marketinške kampanje priviku više pažnje, a neke manje? Pored nekih prođemo, a već u sledećem trenutko smo ih zaboravili, o onim drugim se priča uveliko kada se završe. U čemu je tajna i kako nastaje dobra marketinška kampanja?

    „Potrebna osoba koja će raditi za kikiriki. Bukvalno“, jedan je od primera drugačijih poruka koje smo, na bilbordima, imali prilike da srećemo širom prestonice. Najpre nismo znali o čemu je reč, da li je u pitanju proizvod, usluga, kompanija ili brend, ili jednostavno – kikiriki.

    Marketinška kampanja „Kikiriki“ (Pixabay)

    Ispostavilo se da jeste. Kikiriki. Bukvalno. Naime, kompanija Fun and Fit, sa svojim brendom “Jumbo” i njihovi partneri u marketinškoj agenciji Konteent Media, su razvili reklamnu kampanju u kojoj pozivaju sve zainteresovane kandidate da se prijave za poziciju Jumbo Konteent Mejkera. On će raditi, za šta drugo nego za – kikiriki.

    Imali smo priliku da razgovaramo sa predstavnicima brenda Jumbo i njihove kreativne agencije o tome kako su došli na ideju za sam slogan, ali i o tome šta stoji iza kreiranja jedne dobre marketinške kampanje koja ostaje u sećanju ljudi. Na kraju krajeva to joj je i cilj, da marketinška kampanja privuče poglede.

    Kikiriki kao životna inspiracija

    Kampanju ste zasnovali na kikirikiju, kako ste došli na tu ideju i šta vam je bila inspiracija?

    Kikiriki je za nas večita, pa i životna inspiracija. Ipak, ovog puta se ideja u potpunosti poklopila sa ciljem cele kampanje – zaposlenjem kreativne osobe na mesto Jumbo Konteent Mejkera odnosno osobe koja će da radi za kikiriki, ali i uvođenjem jedne nove komunikacione i kreativne platforme brenda. Svima nam je poznata fraza „radim za kikiriki“, a u marketingu ćete je čuti prilično često. Naša ideja je bila da osim što ćemo bukvalno pronaći osobu koja će da radi za kikiriki, odnosno Jumbo, skrenemo pažnju javnosti i primerom pokažemo ljudima, pogotovo mladima, da je raditi u kreativnim indsutrijama i dalje super zanimljiv i dinamičan poziv koji im svakodnevno otvara vrata za jedinstvena iskustva u različitim oblastima kreativnog izražavanja i stvaranja.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Konteent Media (@konteent)

    Cilj kampanje je bio da nađete zaposlenog? Da li ste uspeli u tome i kakav je odaziv kandidata?

    Kada smo odlučili da zaista počnemo sa traženjem našeg Jumbo Konteent Mejkera na malo drugačiji način, verovali smo da će ova mini kampanja uspeti da privuče ljude tačno određenog senzibiliteta i mindset-a. Ipak, bili smo svesni i rizika koji donosi naš zahtev u vidu kreativnog zadatka koji je svaki od kandidata morao da uradi. Često se dešavalo da taj extra effort prilikom konkursa za posao odbije ljude, ali smo verovali da naš budući kolega mora imati snažnu želju da postane deo ekipe i da mu to neće biti teško. Srećom, veliki broj kandidata koji je poslao svoj kreativni sadržaj inspirisan našim brendom, učinili su da naša „kikiriki priča“ pored viralnog uspeha, doživi i konkretan pozitivan epilog. Želeli bismo da naglasimo da je većina kreativnih rešenja koje su nam ljudi slali bila zaista odlična. Istina, najveći broj prijava je stigao tokom poslednje nedelje konkursa. Šalili smo se da je to dokaz da su u pitanju pravi kreativci.

    Hrabrim bilbordima do reakcije ljudi

    Koliko ovakvi „drugačiji oglasi za posao“ doprinose samom konkursu i pronalasku kandidata?

    Ako se stvari poklope i ako forma i suština odgovaraju jedno drugom, mislimo da je ovo dobar put koji vas može dovesti do željenih ljudi. Nama je uspelo! Međutim, verujemo da smo na ovaj pomalo provokativan način uspeli još nešto: dokazali smo da kada klijent i agencija rade zajedno na ideji i njenoj realizaciji, pa makar ona bila i ovako nestandardna, dolazi i rezultat. Sa nekoliko jednostavnih, ali hrabrih bilborda, uspostavili smo komunikaciju sa velikim brojem ljudi, izazvali njihovu reakciju u real i digitalnom svetu, pronašli osobu koja će postati deo ekipe i doprineli pozitivnom awareness-u brenda.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by @jumbo_resenje

    Da li ste do sada radili neku sličnu kampanju i kako je ona prošla?

    Nismo, ali ovo nije neistražen teren advertajzinga. Podsetimo se da su u svetu postojale zaista fenomenalne „dream job“ kampanje koje su postale ikonične. O njima se danas govori kao o kulturnom i socijalnom fenomenu sa daleko većim impaktom i značajem od samog konkursa za zaposlenje. Nadamo se da će se i ove naše „male“ kampanje mnogi sećati.

    9 potencijalnih kandidata koji žele da rade za kikiriki

    Kakve uslove rada nudite novozaposlenom, sem što će raditi za kikiriki?

    Kada razglasite celoj Srbiji da tražite osobu koja će da radi za kikiriki, onda stvarno morate da se držite date reči. Šalu na stranu, Jumbo Konteent Mejker biće zaposlen u našoj marketinškoj agenciji. Zaista smo se potrudili da uslovi budu odlični. Našeg Jumbo Konteent Mejkera na novom radnom mestu očekuje nova oprema za rad. Pripremili smo poseban kutak sa preudobnom Jumbo foteljom, obezbedili električni trotinet, kikiriki u izobilju, a jednom mesečno i ful rileks tretman u spa centru. Pored toga, novi zaposleni će, uz rad sa sjajnom ekipom, imati priliku da se upozna i sarađuje sa značajnim ljudima iz sveta marketinga i biznisa, kao i da prvi dan na poslu provede na nezaboravan način. Probni tromesečni period zaposlenja koji će biti u full-u plaćen i prijavljen je nešto što su prošli svi u agenciji, ali, kao što smo naglašavali prilikom konkursa, tražili smo osobu na duže staze i verujemo da smo doneli pravu odluku prilikom izbora pobednika.

    Marketinška kampanja „Kikiriki“ Pixabay

    Možete li nam reći malo više o pobedniku i razlozima zbog kojih je baš on postao Jumbo Konteent Mejker?

    Nakon perioda selekcije najboljih kandidata na osnovu urađenog kreativnog zadatka, odlučili smo se za 9 potencijalnih kandidata koji žele da rade za kikiriki. Njihove radove smo objavili na našem JUMBO Instagram profilu, nakon čega smo ih pozvali i na intervju. Ono što nam je bilo fenomenalno jeste što je svaki od kandidata doživeo i predstavio naš brend na svoj način, a tu energiju i autentičnost svakog od njih osetili smo i tokom intervjua. Osim svojim lucidnim i izuzetno kreativnim motivacionim pismom, Boris se za nijansu izdvojio od drugih kandidata i osvojio nas svojim laganim, pikantnim, inteligentnim i dobrim Jumbo vajbom, kao i neskrivenom željom za radom i napredovanjem u okviru tima. Ipak, ovom prilikom želimo da se još jednom zahvalimo svim kandidatima i da ih podržimo na putovanju kroz svet kreativnosti. Naš cilj biće da Jumbo bude tu za njih i u budućnosti.

    Autori „KIKIRIKI bilborda“ za BIZLife: Još 5 dana prženja (FOTO)

    Izvor: BIZLife/Mladen Stanković

    Foto: Pixabay/Konteent Media

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE