Direktori najviše vole "transformativne zaposlene": Evo kakvi su oni u poslu

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Direktori, zaposleni

    Direktori najviše vole “transformativne zaposlene”: Evo kakvi su oni u poslu

    Voditelj radio programa “The CEO Show“ Robert Reis u poslednjih 15 godina intervjuisao je više od 1.000 vodećih svetskih direktora, koji su bili saglasni kako treba da izgleda idealni zaposleni.

    Svi lideri dolaze iz različitih sredina i vodili su veoma različite kompanije, od Procter & Gamble preko Dunkin’ Brands do LinkedIn-a.

    Na osnovu Robertovih razgovora, najuspešniji pojedinci koji se popnu na vrh su ono što direktori nazivaju “transformativnim zaposlenima“ — i oni rade četiri ključne stvari koje im pomažu da transformišu i kompaniju i sebe.

    Direktori, zaposleni

    Direktori, zaposleni (Unsplash)

    Preuzimaju zadatke koje niko drugi ne želi

    Robert Sančez je 2013. postao izvršni direktor kompanije Ryder System, kompanije koja se bavi transportom i lancem snabdevanja vrednom više milijardi dolara.

    Sančez, koji je u kompaniji skoro 30 godina, svoj uspeh pripisuje entuzijazmu za uskakanje u različite projekte, čak i ako su bili van njegovog posla. Time se izdvajao od ostalih kolega.

    “Uvek sam preuzimao nove zadatke. Postao sam poznat kao ‘rešavač problema’ i sve više su mi se davale prilike za napredovanje u karijeri”, rekao je tokom intervjua, piše CNBC.

    Lori Fouče, koja je bila izvršna direktorka u osiguravajućem društvu Fireman’s Fund i Prudential Group Insurance, ima sličnu filozofiju.

    “Uvek biram teži zadatak“, rekla je ona.

    Direktori, zaposleni

    Direktori, zaposleni (Unsplash)

    Uče i primenjuju uvide iz drugih industrija

    Generalni direktor “Whole Foods” Džon Meki je saglasan da je radoznalost vredna osobina. Čak i ako se to ne odnosi direktno na njegovu industriju, rekao je da “pokušava da uči iz svake situacije ili od osobe koju sretne”.

    Bil Roedi je izgradio MTV International od temelja najviše tokom vremena kada je bio izvršni direktor. Rekao je da su mu obuka sa West Pointa i zvanje oficira artiljerije protivvazdušne odbrane pomogli da shvati kako da sastavi male i posvećene timove koji bi mogli da odu u nove zemlje i razviju prisustvo MTV-a.

    Moj najbolji početni savet je da vodite listu svakog odličnog korisničkog iskustva koje imate. Identifikujte šta vas je najviše impresioniralo. Zapitajte se: “Kako to mogu primeniti na svoj trenutni rad i delatnost?“

    Direktori, zaposleni

    Direktori, zaposleni (Unsplash)

    Razvijaju svoje veštine slušanja

    Skoro svi izvršni direktori sa kojima je Robert razgovarao naveli su veštine saradnje kao jednu od najpoželjnijih osobina kod zaposlenog. Ali, uspešna saradnja je nemoguća ako svi uključeni ne znaju kako da aktivno slušaju.

    General Džo Robles je penzionisani izvršni direktor USAA, jedne od vodećih američkih kompanija za finansijske usluge, sa kojim je voditelj razgovarao.

    “U vojsci naučite kako da zaista slušate. Namerno vam ne dozvoljavaju da pričate istovremeno na radiju, jer prekidate jedni druge. Ono što je počelo kao taktička potreba učinilo ga je boljim vođom”, rekao je Robert Reis.

    Iako ne možete da kontrolišete prekidač, ono što možete da uradite je da ga pretvorite u iskustvo učenja. Doug Conant je dobio zadatak da revitalizira brend, koji je u opadanju, kada je postao izvršni direktor kompanije Campbell Soup.

    “Rekao mi je da dobre ideje mogu doći svuda. Dakle, umesto da budem uvređen, svaki put kada me neko prekine, ja sam to video kao pozitivnu priliku. Zaustavio bih se i usavršio, shvatajući da je ovo važno pitanje za njih”, dodao je Robert.

    Razgovor, samopouzdanje

    Razgovor, slušanje, direktori (Unsplash)

    Umesto da samo predstavljaju problem, oni takođe dolaze do rešenja

    Svaki izvršni direktor sa kojim je voditelj razgovarao iskusio je ovaj scenario: zaposleni dolazi kod njih sa problemom i pita ih kako da ga reše.

    Ne budite takva osoba. Lideri cene rešenja. Umesto da samo predstavljate problem, recite: “Imamo ovaj problem, ali sam razmišljao o tome, i evo šta mislim da možemo da uradimo da ga rešimo.”

    Kada preuzmete nove zadatke, učite od drugih industrija i vežbate aktivno slušanje, bićete bolji i brži u rešavanju problema.

    Kao rezultat toga, postaćete transformativni zaposleni.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE