Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Borislav Miljanović, direktor Represent Systema

    Direktor Represent Systema otkriva kako opstati u odnosima sa javnošću: Otvorena PRO PR konferencija

    Međunarodna PRO PR konferencija, 21. po redu,  otvorena je danas u beogradskom hotelu Mona Plaza. Konferencija će u tri dana okupiti 220 učesnika iz 16 zemalja. Na konferenciji je govorio i direktor Represent Systema Borislav Miljanović. Kao jedan od lidera u svetu komunikacija održao je predavanje pod nazivom „Kad se baviš komunikacijskim poslom, ili si superioran ili si mrtav!“

    Konferenciju je otvorio predsednik organizacionog odbora Danijel Koletić.

    „Digitalna transformacija mijenja ne samo komunikacijske mogućnosti već neprestano nameće i nove izazove u odnosima s medijima. Transparentnost, lažne vijesti, umjetna inteligencija i etika izazovi su uz kibernetičku sigurnost kojim se susreće danas struka odnosa s javnošću ne samo na nacionalnim, nego i globalnim nivoima. Kreativnost je ključ komunikacijskog uspjeha, a jedino zajedno, stručnjaci za odnose s javnošću koji su bili i ostali ključan faktor upravljanja ugledom, mogu doprinijeti kredibilitetu kroz transparentnost, istinitost i kredibilitet izvora informacija. Ponosan sam što smo po četvrti put u Srbiji i što će vodeći stručnjaci sa svog područja razgovarati i prenijeti svoja znanja. Moto ovogodišnje konferencije „Novi smjerovi, novi izazovi“, rekao je on na otvaranju.

    Sutra će se u sklopu konferencije dodeliti i PRO PR Globe Awards priznanja.

    Miljanović o izazovima novog sveta

    Borislav Miljanović, direktor Represent Systema u svom se obraćanju posebno osvrnuo na to u kakvom svetu živimo i kakvim vestima smo okruženi. Rojtersovo istraživanje pokazalo je da više od trećine populacije u zapadnim zemljama ne želi da čita vesti, navodi on. Kriza, koju smo imali poslednjih 20 godina, ratovi u Ukrajini i u Gazi svakako su imali uticaj na to.

    ,,Šta se desilo sa informacijama iz ovih mesta? Prvog dana ljudi su prestrašeni ovim informacijama. Drugog dana, prestravljeni. Ali posle mesec dana, naviknemo se. To da hiljadu ljudi umire to više nije novost. Počinjemo da živimo u beskonačnom fenomenu. Umor od empatije. Ljudi više ne mare za dešavanja na globalnoj sceni“, objasnio je dr komunikologije Borislav Miljanović.

    On se potom zapitao: ,,Šta to znači za naš posao?“ Prema njegovim rečima, veštačka inteligencija napada poslove koji imaju veze sa komunikacijama.

    ,,AI je odličan za pisanje, uređivanje, prevod za novinare i stručnjake za odnose s javnošću u našem području“, istakao je Miljanović.

    S obzirom na tu činjenicu, dr komunikologije je upitao prisutne da li znaju koliko je teško ljudima i generaciji Z koji zbog toga razmišljaju da nešto druge rade.

    „Kad se baviš komunikacijskim poslom, ili si superioran ili si mrtav“: Miljanović na PRO PR konferenciji

    Vremena krize

    S druge strane, pritisak na budžete je sve jači i jači. Inflacija je rezultirala većim platama i mnoge kompanije u vreme krize  počinju da razmišljaju o marketinškom trošku i smanjuju budžet, što nije dobro za njih, tvrdi Miljanović.

    ,,I ono što imamo kao opciju je da ubijemo jedni druge. I Dejvid je napisao u svojoj knjizi upravo to, znate, pohlepno razmišljanje. Naravno, mnogo je kreativnih ideja. Međutim, neke ideje su poput ove, da bi tržišta trebalo da se međusobno unište i pronađu posao jer poslova ima. Ako ne možete da ga uzmete, neko drugi će ga uzeti umesto vas. Moj izbor je drugačiji“, napomenuo je.

    Borislav Miljanović je, priznaje, 22 godine učio kako da komunicira bolje. Ali voleo bi da vidi drugi način kako ostati živ i poboljšati život u odnosima s javnošću.

    „Trebalo bi da učimo. I trebalo bi da naučimo kako da učimo brzo jer imamo mnogo prilika. Naučili smo dosta o novim poslovima, startapima, od 2002. godine, od nule, i sada imamo 120 ljudi. I u poslednje četiri godine, bez ikakve političke podrške u regionu, udvostručili smo naš prihod. Zašto? Zato što smo već uložili u neke nove stvari, neke nove oblasti komunikacija“, zaključio je on.

     

    Izvor: BIZLife/Ivana Jaćimovski

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE