Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Delta Motors (BMW/MINI): Budućnost hibridnih vozila je vrlo neizvesna

    Na Beogradskom sajmu automobila BMW se prvi put predstavio u Premium hali koja do sada nije postojala. Tu su sa konkurencijom rame uz rame. O novim modelima i onome što kupci traže razgovarali smo sa Milošem Miloševićem, marketing menadžerom Delta Motorsa (BMW/MINI Importers).

    Kako je za BMW započeo ovaj sajam?

    Sada smo izložili nekih 16 modela, od kojih su 4 Mini i 12 BMW-a. Imamo 3 premijere na štandu. Radi se o BMW X2 modelu koji je nedavno i predstavljen srpskoj javnosti, na samom početku marta. Jedan od najpoželjnijih biznis Sedana je BMW M5 koji ima 600 konjskih snaga, sa pogonom na sva 4 točka. Postoji mogućnost da se isključe prednji točkovi da bi se kod vozača zadržao taj doživljaj koji pružaju ovi modeli.
    Imamo i plug-in hybrid model i8 Roadster koji je nedavno doživeo svoju evropsku premijeru na sajmu u Ženevi. Nakon toga je došao kod nas. Naši kupci imaju sreću da je Beogradski sajam odmah posle Ženeve, pa imamo priliku da tako egzotične automobile vidimo i ovde. Naravno, tu je većina BMW-ove Game na štandu. Predstavljeni su modeli iz X Game: X1, X2, X3, X4, X5. Iz serije Sedana nam je tu serija 1, serija 3, i serija 7, kao najluksuzniji model iz BMW-ove Game. Što se tiče mini-modela, imamo mini Hatch i mini Cabrio modele i dva akcijska Countryman-a u benzinskoj i dizel varijanti. Što se tiče akcija za BMW, imamo akcijske modele X1, X4, X5 , zatim seriju 1, seriju 2 Active Tourer i seriju 3, i to su modeli koji će samo za vreme trajanja sajma biti na velikim popustima.

    Kakva je potražnja automobila?

    Uvek je najveća potražnja za nekim našim najpoželjnijim modelima poput BMW serije 3 i BMW serije 5 kada su u pitanju Sedani, i model X1 i X3 kada su u pitanju SUV vozila.

    Mnogi hibridni model i8 Roadster porede sa Teslom. Da li se slažete?

    Tesla je potpuno električni automobil, a i8 je plug-in hybrid. Ali u suštini oba automobila imaju za cilj da smanje emisiju štetnih gasova i da budu naklonjeni životnoj sredini. Ne bih mnogo poredio brendove kao što su Tesla i BMW. Brend BMW ipak postoji 102 godine, i iza sebe ima jedno veliko tehnološko i inženjersko iskustvo. Tesla je potpuno novi brend i mislim da treba još dosta vremena da se dokaže na tržištu.

    Omiljeni model?

    BMW M4 Cabrio, kojeg, nažalost, nemamo ove godine na štandu.

    Mislite li da su hibridi budućnost?

    Jako je teško to predvideti. Definitivno će sve više biti električnih automobila, zato što s jedne strane prave uštedu u kućnom budžetu, jer nije potrebno odvojiti mnogo novaca za gorivo. A s druge strane imaju tu društveno odgovornu notu gde električni automobili privlače ljude koji razmišljaju o zaštiti životne sredine. Mislim da će to biti sporadično od države do države gde se bude više ulagalo u segment električnih automobila, tu će se i više voziti. Za sada u Srbiji imamo samo nekoliko javnih punjača za takva vozila, tako da je to jedna velika prepreka prilikom izbora za kupovinu električnih automobila. Dakle, električni automobil može kupiti kupac koji ima punjač u npr. dvorištu ili u garaži. Takođe ovi automobili još uvek imaju visoku cenu, jer nisu počeli toliko masovno da se proizvode kao automobili sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    Piše: Marija Puljecović

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE