Delez Srbija, snažan oslonac domaće privrede
Kontinuirano ulaganje u proširenje maloprodajne mreže, kontinuirani razvoj ponude i usluga vrhunskog kvaliteta, uz omnichannel pristup poslovanju, naš je strateški model i veoma smo zadovoljni postignutim rezultatima u godini koju ispraćamo, za BIZLife kaže Jan- Vilem Dokhejr, generalni direktor kompanije Delez Srbija
- Kao kompanija koja je članica globalne Ahold Delez Grupe i posluje u Srbiji, u čemu vidite snagu domaće privrede?
Srbija ima kvalitetnu zemlju i ovde možete naći najrazličitije poljoprivredne kulture. Želimo da iskoristimo upravo taj veliki potencijal, da u naše prodavnice donesemo još više domaćih proizvoda najvišeg kvaliteta. Zbog toga smo strateški posvećeni razvoju domaćih proizvođača. Kroz potpisivanje ugovora sa strateškim dobavljačima planiramo da obezbedimo ugovorenu proizvodnju, ohrabrimo i stimulišemo dalje povećanje proizvodnje od strane lokalnih farmera, obezbedimo sigurnost plasmana i na taj način dodatno podstaknemo razvoj domaće poljoprivrede. Svi proizvodi privatne robne marke, uključujući i proizvode iz kategorije svežeg voća i povrća i svežeg mesa ispunjavaju najviše kriterijume kvaliteta i bezbednosti kako prema globalnim internim standardima koje je postavila kompanija Ahold Delhaize, tako i prema važećoj zakonskoj regulativi Republike Srbije.
Snažno podstičemo poljoprivredne proizvođače i interesne strane u poljoprivrednom sektoru u Srbiji da rade na tome zajedno sa nama. Samo zajedničkim radom možemo da postignemo najbolji rezultat, a domaćem kupcu uvek kvalitetne, sveže i najukusnije plodove domaćeg porekla na rafovima naših radnji.
- Šta je u fokusu vašeg poslovanja u 2022. godini?
Ulaganje u širenje naše maloprodajne mreže, otvaranje novih prodavnica, ali i renoviranje postojećih uz poseban fokus na održivi model poslovanja baza je kojoj smo težili u 2021. godini. Na taj način Maxi supermarketi postali su svakodnevni komšija građanima iz cele zemlje, a naš plan je da naredne godine imamo više od 500 prodavnica. Na osnovu iskustva, znamo gde nam je potrebna ekspanzija, naši timovi su stalno na terenu, čak i lično prilikom poseta gradovima i sastanaka koje imam sa gradonačelnicima razgovaram sa njima o potrebama lokalnih zajednica i pravcu razvoja gradova. Kontinuirano ulaganje u proširenje maloprodajne mreže, kontinuirani razvoj ponude i usluga vrhunskog kvaliteta, uz omnichannel pristup poslovanju, naš je strateški model i veoma smo zadovoljni postignutim rezultatima u godini koju ispraćamo.
Samo u 2021. godini otvoreno je i renovirano više od 45 prodavnica, što podrazumeva svakodnevno unapređenje uslova kupovine modernog kupca.
To će biti trag koji ćemo pratiti i naredne godine uz planirano nacionalno lansiranje digitalne kartice lojalnosti „Moj MAXI“ i otvaranje modernog magacina za e-trgovinu koji će biti odlična potpora dodatnom razvoju MAXI online prodavnice. Planiramo da uvećamo naša ulaganja u prodavnice, ljude i usluge zato što verujemo u potencijal Srbije i dugoročni razvoj naše kompanije.
Izvor: BIZLife
Foto: Delez Srbija