Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Starbaks, Starbucks

    Da li biste probali kafu sa ukusom svinjskog mesa? Ovaj napitak je najnoviji hit Starbucks-a

    Ko ne voli malo svinjetine uz kafu? Starbucks se kladi na tu neobičnu kombinaciju za novi napitak pušten u Kini povodom obeležavanja Lunarne Nove godine. Nazvan „Abundant Iear Salori Latte“, brend ga opisuje kao „zanimljiv“ ukus.

    Piće kombinuje Dongpo dinstani sos sa ukusom svinjetine sa espresom i mlekom, sa dodatnim svinjskim sosom i svinjskim mesom za ukras, pokazuje aplikacija za isporuku Starbucks-a. Cena pića je 68 juana (9,45 dolara).

    Fotografije pića, koje je na kineskoj platformi društvenih medija Veibo postavila šangajska pečenjara, pokazuju kapljicu tamnocrvenog sosa na peni od kafe – sa četvrtastom kriškom svinjetine na ražnjiću na obodu šolje, piše CNN. 

    „Jedenje mesa znači prosperitet u narednoj godini“, napisala je pečenjara nekoliko dana pre početka Lunarne Nove godine.

    Nova godina u kafi

    Dodaje se da piće unosi „tradicionalne novogodišnje običaje u kafu“ i stvara „neočekivane slane i slatke ukuse„. Late je dostupan u prodavnicama Starbucks Reserve-a širom zemlje. Lunarna Nova godina je jedan od najvećih godišnjih praznika u Aziji. Ljudi širom Kine putuju kući tokom ovog perioda da bi je proslavili sa svojim porodicama. Vladini podaci izbrojali su ukupno 474 miliona putovanja unutar zemlje tokom ovogodišnje sezone putovanja.

    I dok se hrana koja se služi na novogodišnjim gozbama razlikuje od regiona, dinstana svinjetina se često pojavljuje. Nazvan po drevnom pesniku, slikaru i državniku Su Dongpou, Dongpo rou je jelo napravljeno od dinstanog svinjskog stomaka, šećera, soja sosa, žutog vina i drugih začina.

    Rezultat su bogato aromatizovani i izuzetno nežni komadi svinjetine koji se lako mogu razdvojiti štapićima za jelo.

    Kina najveće tržište za kafiće

    Prema izveštaju koji je u decembru objavio Vorld Coffee Portal, Kina je najveće tržište brendiranih kafića na svetu, čak je pretekla Sjedinjene Države prošle godine. Starbucks je otvorio 785 prodavnica u zemlji 2023. godine. Kina je dugo bila jedan od najvažnijih pokretača rasta za Starbucks, služeći kao drugo najveće tržište širom sveta i vrhunsko inostrano tržište.

    Starbucks svinjski latte brzo je postao popularan na kineskim društvenim mrežama. Neki korisnici su izrazili radoznalost, ali drugi su bili skeptični, ukazujući na visoku cenu i pitajući se zašto bi pili latte umesto da jedu pravu dinstanu svinjetinu.

    „Za 67 juana mogao bih da pojedem tanjir dinstanog svinjskog mesa, a zatim da odem do Luckin-a i popijem dva latea“, napisao je jedan korisnik društvene mreže.

    Zašto vam barista u Starbucks-u gotovo uvek napiše POGREŠNO IME na šolji?

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE