
Čuveni brend pića prodaje prazne KOKTEL LIMENKE za 20 $
Kako biste reagovali kada bi se od vašeg omiljenog pića mogao napraviti koktel, i to u limenci za poneti?
A da li ste ikada pomislili da bi bilo primamljivo da jedan brend pića, poput npr. američkog Tita i njegove ručno rađene votke uđe u industriju konzerviranih koktela? Umesto toga, ovaj svetski poznati brend pića je uradio potpuno suprotno.
Brend votke prodaje potpuno praznu čašu sa poklopcem u obliku limenke koja podstiče kupce da prave koktele u konzervi kako god žele, po mogućstvu sa Titovom votkom.
„Tito je u limenci“ je upravo to… skoro: To je dopunska konzerva od 450 ml. koja košta 20 dolara i koja treba da bude odgovor na sve veći trend „coktel-to-go“.

Tito’s vodka, limenka (YouTube)
„Uprkos poplavi različitih ukusa i varijacija, oduvek smo verovali da je ideja prilagođavanja uvek pravi put“, rekao je Tejlor Beri, potpredsednik marketinga brendova za Tito za CNN Business i dodao: „Možete napraviti koktel onako kako želite, a ako želite prenosivost limenke, evo limenke koju smo napravili za vas – slučajno je prazna.
Limenka je sada u prodaji ograničeno vreme u Titovoj onlajn prodavnici. A sva neto zarada odlazi u dobrotvorne svrhe.
Kupci su tražili od Tita da uđu u industriju koktela, rekao je Beri. Brend se do sada opirao tome, a Beri je rekao da je to zato što bi se Tito radije fokusirao na jednostavno pravljenje votke.
„U ovom trenutku postojimo već četvrt veka, i bilo je mnogo trendova koji su se desili u industriji alkohola. Ostali smo verni svojim korenima“, kazao je Beri.

Tito’s vodka, limenka (YouTube)
Vodka hit u SAD-u
Votka je najprodavaniji alkohol u Sjedinjenim Državama, sa prodajom od više od 7 milijardi dolara prošle godine prema Savetu za destilisane alkoholne pića SAD (DISCUS).
Tito’s je postao popularan otkako je brend sa sedištem u Teksasu počeo sa radom 1995. godine. Porodična kompanija ne otkriva podatke o prodaji, ali je Tito’s jedan od najprodavanijih brendova votke u zemlji.
Ipak, kako potrošači žude za praktičnošću i novim ukusima, kokteli za poneti su eksplodirali poslednjih godina. Prodaja premiksovanih koktela porasla je za više od 40 odsto, nedavno je otkrio DISCUS, preskočivši prodaju od 1,6 milijardi dolara i postavši drugi posle votke po obimu potrošnje.
Ipak Tito’s se ne plaši da će propustiti konzervirane koktele, a Beri naglašava. „Na kraju, sa stanovišta brenda, se držimo onoga što znamo i strategije koju smo imali od početka — pravljenja votke. Postoji element ovog brenda koji nije rasprodaja“, poručio je on.
Izvor: BIZLife
Foto: YouTube/Pixels