Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Čuveni brend pića prodaje prazne KOKTEL LIMENKE za 20 $

    Kako biste reagovali kada bi se od vašeg omiljenog pića mogao napraviti koktel, i to u limenci za poneti?

    A da li ste ikada pomislili da bi bilo primamljivo da jedan brend pića, poput npr. američkog Tita i njegove ručno rađene votke uđe u industriju konzerviranih koktela? Umesto toga, ovaj svetski poznati brend pića je uradio potpuno suprotno.

    Brend votke prodaje potpuno praznu čašu sa poklopcem u obliku limenke koja podstiče kupce da prave koktele u konzervi kako god žele, po mogućstvu sa Titovom votkom.

    „Tito je u limenci“ je upravo to… skoro: To je dopunska konzerva od 450 ml. koja košta 20 dolara i koja treba da bude odgovor na sve veći trend „coktel-to-go“.

    Tito's vodka, limenka (YouTube)

    Tito’s vodka, limenka (YouTube)

    „Uprkos poplavi različitih ukusa i varijacija, oduvek smo verovali da je ideja prilagođavanja uvek pravi put“, rekao je Tejlor Beri, potpredsednik marketinga brendova za Tito za CNN Business i dodao: „Možete napraviti koktel onako kako želite, a ako želite prenosivost limenke, evo limenke koju smo napravili za vas – slučajno je prazna.

    Limenka je sada u prodaji ograničeno vreme u Titovoj onlajn prodavnici. A sva neto zarada odlazi u dobrotvorne svrhe.

    Kupci su tražili od Tita da uđu u industriju koktela, rekao je Beri. Brend se do sada opirao tome, a Beri je rekao da je to zato što bi se Tito radije fokusirao na jednostavno pravljenje votke.

    „U ovom trenutku postojimo već četvrt veka, i bilo je mnogo trendova koji su se desili u industriji alkohola. Ostali smo verni svojim korenima“, kazao je Beri.

    Tito's vodka, limenka (YouTube)

    Tito’s vodka, limenka (YouTube)

    Vodka hit u SAD-u

    Votka je najprodavaniji alkohol u Sjedinjenim Državama, sa prodajom od više od 7 milijardi dolara prošle godine prema Savetu za destilisane alkoholne pića SAD (DISCUS).

    Tito’s je postao popularan otkako je brend sa sedištem u Teksasu počeo sa radom 1995. godine. Porodična kompanija ne otkriva podatke o prodaji, ali je Tito’s jedan od najprodavanijih brendova votke u zemlji.

    Ipak, kako potrošači žude za praktičnošću i novim ukusima, kokteli za poneti su eksplodirali poslednjih godina. Prodaja premiksovanih koktela porasla je za više od 40 odsto, nedavno je otkrio DISCUS, preskočivši prodaju od 1,6 milijardi dolara i postavši drugi posle votke po obimu potrošnje.

    Ipak Tito’s se ne plaši da će propustiti konzervirane koktele, a Beri naglašava. „Na kraju, sa stanovišta brenda, se držimo onoga što znamo i strategije koju smo imali od početka — pravljenja votke. Postoji element ovog brenda koji nije rasprodaja“, poručio je on.

    Izvor: BIZLife

    Foto: YouTube/Pixels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE