Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    CPI Property Group otvorio je II fazu šoping parka STOP SHOP Subotica

    Kompanija CPI Property Group prethodnog vikenda je otvorila drugu fazu šoping parka STOP SHOP Subotica, značajno proširujući kapacitet i ponudu ovog šoping parka.

    Proširenje, koje je ovaj šoping park učinilo gotovo duplo većim, donosi širok spektar novih sadržaja sa naglaskom na kvalitet, raznovrsnost i prilagođenost potrebama modernih kupaca. STOP SHOP Subotica sada se pozicionira kao nezaobilazna destinacija za šoping i druženje u regionu.

    Novi brendovi dodatno obogaćuju ponudu šoping parka, uključujući: Decathlon, Kengur, Maxi, ZaSpavanje, Smile is only 4 you, McDonald’s, Tehnomedia, Yettel, Lilly, Planet Bike i Galileo. Takođe, uskoro im se pridružuju i Intersport i KFC.

    Vikend otvaranja privukao je veliku pažnju posetilaca zahvaljujući specijalnim popustima, poklonima i raznovrsnim zabavnim sadržajima. Radnje su ponudile sjajne pogodnosti i poklone za kupce, dok su dodatne aktivnosti, poput aktivacija za sve uzraste i animacija za decu, omogućile nezaboravno iskustvo za celu porodicu.

    STOP SHOP Subotica simbolizuje savremeni koncept šopinga i okupljanja, dodatno osnažen raznovrsnim sadržajima i vodećim brendovima. Uz kontinuirani fokus na kvalitet i inovaciju, postavlja standarde u maloprodajnom sektoru region.

    Decathlon otvario najveću sportsku prodavnicu u Subotici

    Decathlon je francuska firma osnovana 1976. godine. Sa više od 1.740 prodavnica u više od 70 zemalja, Decathlon je najveći lanac prodavnica sportske opreme na svetu. Ono što je počelo kao san nekolicine prijatelja, sada je globalna kompanija sa više od 100.000 zaposlenih.

    U Srbiji su otvorili svoju prvu prodavnicu na Karaburmi (Beograd) u decembru mesecu 2019. godine. Usledilo je otvaranje prodavnica na Novom Beogradu, u Novom Sadu i u Kragujevcu. Danas kompanija broji preko 170 zaposlenih u navedenim gradovima.

    U petak, 22.11.2024., u 9h Decathlon je otvorio i svoju prvu prodavnicu u Subotici. To je mesto gde i najzahtevniji mogu da pronađu nešto za sebe jer njihova ponuda sadrži opremu za više od 20 sportova. Na više od 1.400 m2 prodajnog prostora u svojoj ponudi ima i više od 40.000 proizvoda, te takođe više od 85 sportova.

    Pozivamo sve subotičane sportskog duha da posete Decathlon prodavnicu u Subotici i provere njihovu
    ponudu. Decathlon Subotica se nalazi u šoping centru STOP SHOP Subotica na adresi Segedinski put 88a.

    Robert Logožar, izvršni direktor marketinga u Decathlonu za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju otkrio nam je kako je ova kompanija uspela da se pozicionira kao jedna od vodećih i na srpskom tržištu.

    „Naša misija je da omogućimo uživanje i dobrobit u sportu svim grupama, bez obzira na uzrast, pol, ni
    intenziteta sportskih aktivnosti itd. Osim što nudimo veliki izbor opreme za sve sportove, za početnike i
    napredne, takođe pružamo najbolji odnos cene i kvaliteta, zbog čega smo se pozicionirali kao vodeća
    sportska kompanija na globalnom tržištu, a trenutno su naši napori usmereni na to da postanemo i
    vodeća sportska kompanija na nacionalnom tržištu“ – otkriva Logožar.

    Kako kaže, posebno se trude da omoguće sport deci i osobama s poteškoćama, pa tako u Decathlon-ovoj
    ponudi možete pronaći širok spektar pristupačnih proizvoda za decu, kao i izbor komada sportske odeće i
    opreme za osobe s invaliditetom.

    Od svog otvaranja u regionu, u Decathlon-u su intenzivno radili na razvoju i unapređenju poslovanja i
    usluga. Uspeli su da sprovedu projekat digitalne transformacije kompanije, proširujući ponudu na
    globalnu internet prodavnicu (Website i Decathlon aplikacija) sa asortimanom od preko 40.000 proizvoda
    za više od 85 sportova. Neki od proizvoda dostupni odmah, dok je za druge potrebno sačekati dostavu od
    samo 2-3 dana.

    „Stalno istražujemo gde postoji potreba za otvaranjem novih prodavnica širom zemlje, a razmišljamo i o
    novim načinima predstavljanja naših proizvoda i usluga kroz nove poslovne modele i koncepte. Zbog
    svega navedenog, verujem da smo uspeli da izgradimo lojalnu zajednicu zadovoljnih posetilaca i kupaca
    koji nas vole i prepoznaju strast prema onome što radimo“, zaključio je u kraćem razgovoru Robert
    Logožar, izvršni direktor marketinga u Decathlonu za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE