CPI Property Group otvorio je II fazu šoping parka STOP SHOP Subotica

Kompanija CPI Property Group prethodnog vikenda je otvorila drugu fazu šoping parka STOP SHOP Subotica, značajno proširujući kapacitet i ponudu ovog šoping parka.

Proširenje, koje je ovaj šoping park učinilo gotovo duplo većim, donosi širok spektar novih sadržaja sa naglaskom na kvalitet, raznovrsnost i prilagođenost potrebama modernih kupaca. STOP SHOP Subotica sada se pozicionira kao nezaobilazna destinacija za šoping i druženje u regionu.

Novi brendovi dodatno obogaćuju ponudu šoping parka, uključujući: Decathlon, Kengur, Maxi, ZaSpavanje, Smile is only 4 you, McDonald’s, Tehnomedia, Yettel, Lilly, Planet Bike i Galileo. Takođe, uskoro im se pridružuju i Intersport i KFC.

Vikend otvaranja privukao je veliku pažnju posetilaca zahvaljujući specijalnim popustima, poklonima i raznovrsnim zabavnim sadržajima. Radnje su ponudile sjajne pogodnosti i poklone za kupce, dok su dodatne aktivnosti, poput aktivacija za sve uzraste i animacija za decu, omogućile nezaboravno iskustvo za celu porodicu.

STOP SHOP Subotica simbolizuje savremeni koncept šopinga i okupljanja, dodatno osnažen raznovrsnim sadržajima i vodećim brendovima. Uz kontinuirani fokus na kvalitet i inovaciju, postavlja standarde u maloprodajnom sektoru region.

Decathlon otvario najveću sportsku prodavnicu u Subotici

Decathlon je francuska firma osnovana 1976. godine. Sa više od 1.740 prodavnica u više od 70 zemalja, Decathlon je najveći lanac prodavnica sportske opreme na svetu. Ono što je počelo kao san nekolicine prijatelja, sada je globalna kompanija sa više od 100.000 zaposlenih.

U Srbiji su otvorili svoju prvu prodavnicu na Karaburmi (Beograd) u decembru mesecu 2019. godine. Usledilo je otvaranje prodavnica na Novom Beogradu, u Novom Sadu i u Kragujevcu. Danas kompanija broji preko 170 zaposlenih u navedenim gradovima.

U petak, 22.11.2024., u 9h Decathlon je otvorio i svoju prvu prodavnicu u Subotici. To je mesto gde i najzahtevniji mogu da pronađu nešto za sebe jer njihova ponuda sadrži opremu za više od 20 sportova. Na više od 1.400 m2 prodajnog prostora u svojoj ponudi ima i više od 40.000 proizvoda, te takođe više od 85 sportova.

Pozivamo sve subotičane sportskog duha da posete Decathlon prodavnicu u Subotici i provere njihovu
ponudu. Decathlon Subotica se nalazi u šoping centru STOP SHOP Subotica na adresi Segedinski put 88a.

Robert Logožar, izvršni direktor marketinga u Decathlonu za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju otkrio nam je kako je ova kompanija uspela da se pozicionira kao jedna od vodećih i na srpskom tržištu.

„Naša misija je da omogućimo uživanje i dobrobit u sportu svim grupama, bez obzira na uzrast, pol, ni
intenziteta sportskih aktivnosti itd. Osim što nudimo veliki izbor opreme za sve sportove, za početnike i
napredne, takođe pružamo najbolji odnos cene i kvaliteta, zbog čega smo se pozicionirali kao vodeća
sportska kompanija na globalnom tržištu, a trenutno su naši napori usmereni na to da postanemo i
vodeća sportska kompanija na nacionalnom tržištu“ – otkriva Logožar.

Kako kaže, posebno se trude da omoguće sport deci i osobama s poteškoćama, pa tako u Decathlon-ovoj
ponudi možete pronaći širok spektar pristupačnih proizvoda za decu, kao i izbor komada sportske odeće i
opreme za osobe s invaliditetom.

Od svog otvaranja u regionu, u Decathlon-u su intenzivno radili na razvoju i unapređenju poslovanja i
usluga. Uspeli su da sprovedu projekat digitalne transformacije kompanije, proširujući ponudu na
globalnu internet prodavnicu (Website i Decathlon aplikacija) sa asortimanom od preko 40.000 proizvoda
za više od 85 sportova. Neki od proizvoda dostupni odmah, dok je za druge potrebno sačekati dostavu od
samo 2-3 dana.

„Stalno istražujemo gde postoji potreba za otvaranjem novih prodavnica širom zemlje, a razmišljamo i o
novim načinima predstavljanja naših proizvoda i usluga kroz nove poslovne modele i koncepte. Zbog
svega navedenog, verujem da smo uspeli da izgradimo lojalnu zajednicu zadovoljnih posetilaca i kupaca
koji nas vole i prepoznaju strast prema onome što radimo“, zaključio je u kraćem razgovoru Robert
Logožar, izvršni direktor marketinga u Decathlonu za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

 

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE