Content marketing će u 2020. dostići vrednost od 50 milijardi dolara
Uz predviđenu godišnju stopu rasta od 32%, i više nego dvostruku stopu rasta u odnosu na digitalno oglašavanje u celini, iznos koji će kompanije potrošiti na content marketing odnosno content advertising preći će vrednost od 50 milijardi USD do 2021. godine, dok je u 2016. godini vrednost ovog tržišta iznosila 12.8 milijardi USD.
Prema nedavnom izveštaju, ova grana će činiti 14% ukupne potrošnje na digitalno oglašavanje u 2017. Godini, prenosi Marketing mreža.
Ovim tempom, globalno tržište oglašavanja će sa 590 milijardi USD ove godine izrasti u tržište vredno 775 milijardi USD u 2021., sa stopom godišnjeg rasta od 7%. Očekuje se da će digitalno oglašavanje činiti 48% tržišta, dok će oglašavanje na mobilnim uređajima predstavljtia 78% ukupnog digitala.
U izveštaju se procenjuje i da će društvene i video platforme rasti po godišnjoj stopi od 30%, sa 7.3 milijarde USD u 2016., do 27.2 milijarde u 2021. (ovo se odnosi na deo njihovih prihoda koji će se koristiti za kreiranje contenta).
Izvor: Marketing mreža
Foto: YouTube screenshot