4 saveta kako da UNAPREDITE PRODUKTIVNOST na poslu

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    4 saveta kako da UNAPREDITE PRODUKTIVNOST na poslu

    Lideri uvek nastoje da poboljšaju produktivnost zaposlenih (uključujući i sopstvenu).

    Često se taj posao povezuje sa odeljenjem za ljudske resurse. S obzirom na to da su ljudi i dalje preopterećeni poslom, zatrpani mejlovima i ne mogu uvek da se usredsrede na prioritete, sa sigurnošću se može reći da organizacija od odeljenja za ljudske resurse nije dovoljna.

    Kako je legendarni statističar i konsultant za menadžment V. Edvards Deming tvrdio u svojoj knjizi Out of the Crisis, 94% većine problema i mogućnosti za poboljšanje pripada sistemu, a ne pojedincu.

    Lična rešenja mogu biti korisna, ali najefikasniji lek za produktivnost ieefikasnost mora se primeniti na nivou sistema, a ne na nivou pojedinca.

    Evo četiri mere i saveta koja mogu pomoći:

    Razvrstajte svoja okupljanja

    Mnoge visoko produktivne organizacije su uspostavile sistem višestepenih dnevnih skupova, sa jasnim redosledom za sve probleme.

    Prvo okupljanje, koje se sastoji od radnika na prvoj liniji, počinje na početku radnog dana. Sledeće druženje, koje se sastoji od supervizora, sledi 30 minuta kasnije.

    Menadžeri se sastaju 30 minuta nakon toga, zatim direktori, potpredsednici i na kraju izvršni tim.

    Problemi se rešavaju na najnižem mogućem nivou. Ako se odluka ne može doneti, problem se seli na sledeći nivo. Ovaj sistem ubrzava donošenje odluka; i što je možda najvažnije, poboljšava produktivnost smanjenjem broja mejlova o raznim problemima.

    Učinite rad vidljivim

    Većina posla u kancelarijskom okruženju je nevidljiva jer su radnici zagledani u računare.

    Kao rezultat toga, teško je znati na čemu ljudi rade ili da li su preopterećeni i ne mogu da preuzmu više zadataka. Fizičke ili virtuelne table sa zadacima gde je svaki zadatak predstavljen karticom koja navodi ko se njime bavi (i njegov status) omogućavaju pravedniju raspodelu posla.

    Takođe eliminiše nepotrebne mejlove za proveru statusa i potrebu da se ta tema pokrije na sastancima.

    Glavni istraživač jedne medicinske istraživačke laboratorije uspostavio je upravo takav sistem i otkrio da se posao obavlja brže i sa manje napora.

    Definišite „signal slepog miša“

    Ljubitelji Betmena će se setiti da je policija pozvala Betmena sa slikom slepog miša projektovanom na noćnom nebu.  Kompanije mogu olakšati posao ljudima ako navedu kanale za hitna i ne previse hitna pitanja.

    Tako mogu da se usredsrede na posao koji zahteva duboko razmišljanje, sigurni u saznanje da treba da obrate pažnju samo na tekstualne poruke ili telefonske pozive. Imajte na umu da nije važno koji su komunikacioni protokol izabrali- jednostavno je važno da su imali sistem.

    Uskladite odgovornost sa autoritetom

    Prečesto su radnici odgovorni za zadatke, ali im se ne daje ovlašćenje da objasne rezultate i donose odluke.

    Ova neusklađenost dovodi do frustracije, stresa i preopterećenja.Pravilo je jednostavno: ako je zaposleni odgovoran za ishod, trebalo bi da ima ovlašćenje da donosi neophodne odluke, a da ne bude primoran na beskonačan niz mejlova, sastanaka ili prezentacija.

    Koja je razlika između ZAUZETIH i PRODUKTIVNIH ljudi na poslu?

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE