Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Četiri luksuzna modna brenda koja su „spasila“ sebe tako što su se „samouništila“

    Prošle godine, osobe koje imaju od 18 do 35 godina značajno su doprinele porastu  na tržištu luksuzne robe (čak 85%), prenosi portal The Business of Fashion. Ova grupa će do 2025. godine činiti čak 45% potrošača, prema istraživanju UBS-a (Union Bank of Switzerland).

    S obzirom na činjenicu da su milenijalci i generacija Z većinski potrošači kada su luksuzna garderoba i modni dodaci u pitanju, vrhunski modni brendovi pokušavaju da primene razne inovacije koje niko ranije nije isprobao.

    1. Gucci

    Gucci je zaposlio „nekada nepoznatog“ dizajnera Alesandra Mišela (Alessandro Michele) i tim postupkom izazvao pravu „buru“ u svetu mode. Mišel je u dizajn ubacio oblike poput leptira, ptica, cveća koji se nikako nisu uklapalii u suptilnu sliku Gučijevih proizvoda. Vintidž stil sa toplinom i lepotom prirode dirnuo je srca ljudi kojima je dosadila hladnoća dizajna i Gucci je postao centar modnog sveta.

    Raznobojni dizajni su kod potrošača izazvali entuzijazam, a fotografije iz botaničkih bašti oslikale su nadrealnu lepotu koju samo Gucci ima. Gucci takođe u svoje kampanje i kreacije uključuje mnoštvo mladih umetnika i influensera.

    2. Balenciaga

     

    View this post on Instagram

     

    Beautiful Renata in BALENCIAGA 😍❤️ Follow @demnagvasaliadaily for more. #Balenciaga #fashion

    A post shared by Demna Gvasalia Daily (@demnagvasaliadaily) on

    Još jedan modni brend koji je mnogo napredovao od originalne, dramatične, strukturalističke elegancije. I sve se to desilo kada je Demna Gvasalia postao kreativni direktor legendarne modne kuće Balenciaga. Gvasalia je „isfiltrirao“ nasleđe osnivača kroz sopstvenu futurističku perpsektivu. I sada Balenciaga stoji na čelu modnog sveta, gde nikada ranije nije bila.

    Demna Gvasalia je jednom prilikom za Vogue rekao:

    “Mi uvek dekonstruišemo nešto kako bismo kreirali nešto novo. To je moj opšti pristup. Uništiti da bismo stvorili. Mislim da je to od vitalnog značaja“.

    3. Louis Vuitton

    Nekada luksuzni brend koga je mogla da priušti samo nekolicina, danas se infiltrirao u svakodnevni život i sve to zbog saradnje sa brendom Supreme. Luksuzni brendovi koji su nekada važili za simbole moći i prestiža sada se transformišu kroz saradnju sa tzv. „street“ brendovima.

    Louis Vuitton je na iznenađenje svih najavio saradnju sa pomenutim brendom Supreme za mušku kolekciju jesen/zima 2017, i time izazvao opštu pometnju u svetu mode.

    Saradnja sa brendom Supreme, koji simboliše pobunu, hip-hop, punk rock i mladost, predstavlja veliku inovaciju i „destruktivni“ eksperiment za Louis Vuitton. Ciljna grupa su, naravno, milenijalci i rezultat je fantastičan.

    4. Vetements

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by DHL T-SHIRT (@dhl_vetements_) on

    Želja dizajnera u Vetements-u je da se pronađe čista esencija stila i eliminiše opasnost trendova – a to se može pronaći u garderobi za svaki dan. Vetements je poznat po žutoj majici sa „DHL express“ printom i po tome što je na tu majicu stavio cenu od vrtoglavih 330 dolara i na kraju se sve rasprodalo. Dizajn ove kuće je uvek šokantan, ali „neguje“ „oversize“ komade i „zakrpe“.

    Izvor: BIZLife, Linkedin/Strani mediji

    Foto: Pixabay, Instagram

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE