"Rast od 18 ODSTO"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ivan Zekovic generalni direktor CARNEX

    “Rast od 18 ODSTO”

    „Bliskost potrošača sa proizvodima ključna je vrednost IM Carnex”, ističe novi CEO ove kompanije – Ivan Zeković

    „Ponosan sam na rezultate poslovanja u prvom kvartalu ove godine, jer beleže rast od 18 odsto u odnosu na isti period prošle godine”, navodi Zeković. Carnex postiže podvige u kategorijama pašteta, gotovih jela, mesnih narezaka, roštiljskih kobasica. „Tu zauzima prvo mesto među proizvođačima”, naglašava. U fokusu poslovanja kompanije sada će biti optimizacija portfolija, s akcentom na ključne segmente, nova tržišta i potrošače, uz svežu energiju.

    • Red je da vam čestitamo na novoj funkciji. Praktično, sada nema nikoga iznad vas. Je li to prednost ili mana?

    Najpre, hvala. Svakako je prednost, imajući u vidu da takva činjenica za mene, pre svega, predstavlja odgovornost da dostignemo rezultate koje smo planirali i da timski rad i duh, koji i jeste način poslovanja u Carnexu, postane još jači. U Carnexu, koji je deo MK grupe, timski i planski se usvajaju strategije, tako da može da se kaže da sam deo tima menadžmenta koji donosi odluke za sve oblasti poslovanja kompanije.

    • Šta vaš dolazak znači za Carnex? Šta nameravate da unapredite i kako?

    Velika mi je čast na ukazanom poverenju i siguran sam da će moja nova uloga doneti novu energiju, i meni lično i mom timu. Carnex ima kvalitetne proizvode, širok portfolio, odličan tim i naša buduća opredeljenost na konstantno unapređenje svih procesa rada zasigurno će doprineti ostvarenju još boljih rezultata i poboljšanju pozicije na tržištu Srbije, regiona, ali i šire.

    • U sportu dolazak novog selektora ili trenera ume da motiviše igrače da se dokažu. Kako je u biznisu?

    Slično je i u biznisu, i to na način da usmerenje fokusa i opredeljenje ka rezultatu predstavljaju polaznu osnovu za unapređenje motivacije kod zaposlenih. Naime, Carnex uspešno posluje više od šest decenija, a za sve to važno je efikasno upravljanje uz dobre ideje, istrajnost i inventivnost, a posebna zasluga pripada zaposlenima koji su posvećeni, odgovorni i veoma lojalni kompaniji.

    Kada u kompaniji vlada takva poslovna kultura, siguran sam da ćemo vrlo brzo svi zajedno krenuti ka novim izazovima i aktivnostima koje će inspirisati potrošače i nove generacije i još više osnažiti bliskost sa brendom Carnex, a to je njegova najjača karakteristika.

    • Gde mislite da je najveći prostor za napredak u okviru firme – gde ćete prvo da „pucate”?

    Svaka organizacija ima potrebu za unapređenjem svojih performansi i u tom pogledu imamo jasno definisan strateški put. Ove godine smo u fokus postavili dalje širenje tržišta, razvoj novih kanala prodaje i jačanje našeg tima. Cilj nam je da ojačamo snagu brenda kroz novu kampanju i strategiju za ovu godinu, u čijem centru je optimizacija portfolija sa fokusom na ključne segmente.

    • Gledano iz ugla običnog potrošača, Carnex se predano bavi komunikacijom, često gledamo reklamne spotove… Marketing jeste sektor i adresa za sebe, ali vas ovo pitamo kako bismo stekli adekvatnu sliku: s kojim sektorom ćete najviše sarađivati i ko je najčešće u vašoj kancelariji?

    Saradnja sa svim sektorima je apsolutni prioritet, jer ako nema sinergije između sektora, onda nema ni rezultata. Kada govorimo o sektoru marketinga, on je taj koji kreira komunikacione platforme brenda, a naš zajednički cilj je da očuvamo brend koji je više decenija bio jedan od omiljenih u čitavom regionu, da podsetimo sve koji Carnex znaju od detinjstva i inspirišemo nove, mlađe generacije.

    Tome je posvećena i nova kampanja, koja će uticati na podizanje svesti o novoj pilećoj pašteti i dalje jačanje ugleda i vrednosti ključnog segmenta – jetrenih pašteta. U kampanji smo, na kreativan način, još jednom podsetili naše potrošače na vrednosti brenda Carnex, uz koji su mnogi odrastali, a koji je posvećen i novim generacijama, koje vole različite ukuse.

    Ovde bih želeo da najavim i naše planove da snažno podržimo naš korporativni brend i čitav portfolio kroz još jednu atraktivnu i pažljivo osmišljenu kampanju planiranu za drugi kvartal.

    • Predstavite nam strategiju Carnexa za predstojeći period.

    Pored širenja tržišta i razvoja novih kanala prodaje, bićemo orijentisani na optimizaciju portfolija uz fokus na ključne segmente u inicijalnom talasu komunikacije, dok ćemo se u narednom periodu posvetiti strateškom pozicioniranju Carnexa u svim segmentima poslovanja. Tu obećavamo jedan inspirativni pristup, koji će, sasvim sigurno, pomeriti granice u egzekuciji i obraćanju potrošačima.

    Naš cilj je da osnažimo svest o visokom nutritivnom aspektu portfolija, koji je značajan kako za odrastanje tako i za izbalansiranu životnu energiju. Istovremeno ćemo se truditi da upotpunimo očekivanja potrošača u pogledu zadovoljenja njihovih najrazličitijih potreba i stilova življenja. Carnexov tim će se konstantno truditi da portfolio ostane inovativan i relevantan prvi izbor kod potrošača u svim segmentima ponude.

    Takođe, kao jedan od najvećih proizvođača hrane, i ove godine ćemo se truditi da pomognemo svima kojima je to neophodno, kao što smo i dosad radili, posebno u borbi protiv siromaštva i gladi.

    Naša saradnja sa lokalnom zajednicom, a i šire, uvek je bila jaka u svim oblastima – zdravstvu, edukaciji, sportskim aktivnostima, ali i u oblasti energetske efikasnosti i zaštite životne sredine, što će nam i dalje biti u fokusu.

    • Ne možemo da zažmurimo na okolnosti na tržištu, tj. da ne kažemo za inflaciju. Kako se prilagođavate situaciji?

    Ceo svet se suočava sa globalnim promenama, donoseći nam nove izazove, koje pre toga nismo iskusili. Svakako smo svesni inflacije, koja dotiče i privredu i stanovništvo, i to je naša realnost. U skladu sa tim, naše aktivnosti će biti usmerene na to da obezbedimo adekvatan nivo dostupnosti kroz raznovrsnu ponudu Carnexovog asortimana, koja će odgovoriti na najrazličitije potrebe naših potrošača. Takođe, sukobi u Ukrajini su svima promenili prodajne planove, te tako i mi tražimo alternativna rešenja ka novim izvoznim tržištima.

    • Šta radite kada ne radite, kako volite da trošite svoje slobodno vreme?

    Kad god mogu, okružim se prirodom i pozitivnim ljudima, a svakog dana, kad dođem kući – smehom svoje dece i porodice. To me potpuno regeneriše i ispunjava najboljom energijom.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE