Čadež: Veće ulaganje u stočarstvo zbog otvaranja tržišta Turske

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Čadež: Veće ulaganje u stočarstvo zbog otvaranja tržišta Turske

    Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež izjavio je da je otvaranje tržišta Turske za izvoz junetine uticalo na veće ulaganje srpskih proizvođača u svoje kapacitete.

    On je za Radio-televiziju Srbije rekao da je to uticalo i na cene junetine u Srbiji.

    “Kada se otvori tako veliko tržište kao što je Turska, naravno da dođe do te promene i u cenama. Sada se to polako koriguje, naši proizvođi dosta ulažu u svoju proizvodnju i klanice”, rekao je Čadež.

    On je kazao da je osnovni zadatak PKS “internacionalizacija srpske privrede” i naveo da je tržište Egipta takođe sada otvoreno za poljoprivredne i prehrambene proizvode iz Srbije.

    “Imali smo sajam SIA na kojem je učestvovalo 27 kompanija, više od 1.500 sastanka su održale, neke od sprskih kompanija su već potisale ugovor, što se inače retko dešava kada ste na samom sajmu”, pojasnio je Čadež.

    Čadež je rekao da su njegovi saradnici na putu za Veronu u Italiji, gde rade na predstavljanju potencijala srpskih kompanija.

    Izvor: Beta

    Foto: Marko Rupena

    Piše: T. K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE