Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    C&A printscreen

    C&A ponovo prodaje zalihe odeće, aksesoara i nameštaja: Cene su niže nego prošli put

    Stečajni upravnik stečajnog dužnika „C&A MODA RS“ d.o.o Beogad olgasio je 7. novembra drugu prodaju njegove imovine metodom javnog nadmetanja, objavila je Agencija za licenciranje stečajnih upravnika.

    Predmet prodaje je imovina ,,C&A“ i podeljena je na dve celine. U orvu celinu spadaju zalihe robe, odeće i aksesoara, a u drugu celinu nameštaj iz njihovih radnji.

    Prva celina

    – Ženska garderoba: 106.763 komada
    – Muška garderoba: 75.135 komada
    – Dečija garderoba: 62.672 komada
    – Aksesoari: 3.961 komada

    Početna cena na drugom javnom nadmetanju za Celinu broj 1 iznosi 20 odsto od procenjene vrednosti predmeta prodaje: 37.939.556,20 dinara. Iznos depozita za Celinu broj 1 iznosi 20 odsto od procenjene vrednosti predmeta prodaje: 37.939.556,20 dinara.

    Podsetimo, na prethodnoj licitaciji početni iznos bio je 94,9 miliona dinara.

    Druga celina

    – Zidne police drvo – metal: 2.613 komada
    – Pult za garderobu drvo veći: 567 komada
    – Pult za garderobu drvo manji: 600 komada
    – Orman za registratore: 91 komad
    – Lutke: 407 komada
    – Kanc. stolice/ fotelje/trosedi/klupe: 54 komada
    – Kancel. stolovi: 79 komada
    – Štenderi: 1575 komada
    – Ormari za garderobu: 118 komada
    – Metalne kase i sefovi: 21 komad
    – Šipke za garderobu: 277 komada
    – Merdevine: 16 komada
    – Delovi polica i štendera: 16.000 komada
    – Daske: 2.000 komada
    – PP aparati: 13 komada
    – IT oprema: 1.362 komada

    Početna cena na drugom javnom nadmetanju za Celinu broj 2 iznosi 20 odsto od procenjene vrednosti predmeta prodaje: 17.189.752,80 dinara. Iznos depozita za Celinu broj 2 iznosi 20 odsto od procenjene vrednosti predmeta prodaje: 17.189.752,80 dinara.

    Garderoba, odeća (Unsplash)

    Garderoba, odeća (Unsplash)

    Ko ima pravo učešća?

    Inače, spisak imovine stečajnog dužnika koja je predmet prodaje, kao i status iste, detaljno je prikazan u prodajnoj dokumentaciji. Porezi se dodaju na postignutu kupoprodajnu cenu i padaju na teret kupca. Pravo na učešće u postupku prodaje imaju sva pravna i fizička lica koja:

    • Nakon dobijanja profakture, izvrše uplatu radi otkupa prodajne dokumentacije za Celinu 1 u iznosu od 200.000,00 dinara + PDV (ukupno 240.000,00 dinara), a za Celinu broj 2 u iznosu od 100.000,00 dinara + PDV (ukupno 120.000,00 dinara). Profakture se mogu preuzeti na adresi: ul. Sremska 6/1 Stari grad, svakog radnog dana u periodu od 10:00 do 15:00 časova, po prethodnom dogovoru sa stečajnim upravnikom Marijanom Čitaković. Rok za otkup prodajne dokumentacije je do 1. decembra godine do 15:00 časova.
    • Uplate depozit u iznosu od 20 odsto na tekući račun stečajnog dužnika broj: 170-30012685012-62 kod „UniCredit Bank“ Srbija AD ili polože neopozivu prvoklasnu bankarsku garanciju naplativu na prvi poziv, najkasnije 3 radna dana pre održavanja prodaje. Rok za uplatu depozita je 4. decembar 2023. godine. U slučaju da se kao depozit položi prvoklasna bankarska garancija, original iste se radi provere mora dostaviti isključivo lično/direktno stečajnom upravniku na adresu kancelarije Sremska 6/1 Stari grad Beograd, 04.12.2023. godine do 15:00 časova. U obzir će se uzeti samo bankarske garancije koje pristignu na naznačenu adresu u naznačeno vreme. Bankarska garancija mora imati rok važenja do 07. januara 2024. godine.
    • Potpišu izjavu o gubitku prava na povraćaj depozita. Izjava čini sastavni deo prodajne dokumentacije, potpišu ugovor o čuvanju poverljivih podataka prilikom preuzimanja prodajne dokumentacije. Nacrt Ugovora čini sastavni deo prodajne dokumentacije.

    Imovina se kupuje u viđenom stanju i može se razgledati, nakon otkupa prodajne dokumentacije, svakim radnim danom od 10:00 do 15:00 časova, a najkasnije 3 radna dana pre zakazane prodaje, zaključno sa 4. decembrom 2023. godine, uz prethodnu najavu stečajnom upravniku na telefon 062/8015-167.

    Šta predati stečajnom upravniku?

    Nakon uplate depozita, a najkasnije do 4. decembra, potencijalni kupci, radi pravovremene evidencije, moraju predati stečajnom upravniku:

    1. popunjen obrazac prijave za učešće na javnom nadmetanju,
    2. dokaz o uplati depozita ili kopiju baikarske garancije,
    3. potpisanu izjavu o gubitku prava na povraćaj depozita,
    4. izvod iz registra privrednih subjekata i OP obrazac (ako se kao potencijalni kupac prijavljuje pravno lice),
    5. ovlašćenje za zastupanje (overeno kod nadležnog javnog beležnika), ukoliko javnom nadmetanju ne prisustvuje potencijalni kupac lično (za fizička lica) ili zakonski zastupnik (za pravna lica).

    Drugo javno nadmetanje održaće se dana 7. decembra, u 12.00 časova, u kancelariji stečajnog upravnika u Beogradu, ul. Sremska 6, sprat I, Stari grad. Registracnja učesnika počinje dva sata pre početka javnog nadmetanja, a završava se 10 minuta pre početka javnog nadmetanja, odnosno ista će se vršiti u periodu od 10:00 do 11:50 časova, na istoj adresi.

    Imovina stečajnog dužnika se kupuje u viđenom stanju bez pružanja garancija i stečajni upravnik ne odgovara za nedostatke koje kupci utvrde po izvršenoj prodaji.

    Postupak javnog nadmetanja

    Stečajni upravnik, odnosno lice koje on angažuje, sprovodi postupak javnog nadmetanja, tako što:

    1. registruje lica koja imaju pravo učešća na javnom nadmetanju (imaju ovlašćenja ili su lično prisutna),
    2. otvara javno nadmetanje čitajući pravila nadmetanja
    3. poziva učesnike da prihvate ponuđenu cenu prema unapred utvrđenim koracima
    uvećanja,
    4. održava red na javnom nadmetanju,
    5. proglašava za kupca učesnika koji je prihvatio najvišu ponuđenu cenu,
    6. potpisuje zapisnik

    U slučaju da na javnom nadmetanju pobedi kupac koji je depozit obezbedio bankarskom garancijom, isti mora uplatiti iznos depozita na račun stečajnog dužnika u roku od dva radna dana od dana javnog nadmetanja, a pre potpisivanja kupoprodajnog ugovora, nakon čega će mu biti vraćena garancija.

    Kupoprodajni ugovor se potpisuje u roku od 3 radna dana od dana održavanja javnog nadmetanja. Zaključenju kupoprodajnog ugovora u zakonom propisanoj formi se pristupa pod uslovom da je depozit koji je obezbeđen garancijom uplaćen na račun stečajnog dužnika. Kupac je dužan da uplati preostali iznos kupoprodajne cene u roku koji ne može biti duži od 15 dana od dana potpisivanja kupoprodajnog ugovora.

    Ako proglašeni kupac ne potpiše zapisnik, ne zaključi kupoprodajni ugovor ili ne uplati kupoprodajnu cenu u propisanim rokovima i po propisanoj proceduri, gubi pravo na povraćaj depozita, a za kupca se proglašava drugi najbolji ponuđač. Drugi najbolji ponuđač ima ista prava i obaveze kao proglašeni kupac. U slučaju da je drugi najbolji ponuđač na javnom nadmetanju depozit obezbedio bankarskom garancijom, nakon odustajanja proglašenog kupca, isti mora uplatiti iznos depozita na račun stečajnog dužnika u roku od 2 radna dana od prijema obaveštenja kojim se proglašava za kupca, nakon čega će mu biti vraćena garancija. U tom slučaju kupoprodajni ugovor potpisuje se u roku od 3 radnih dana od prijema obaveštenja kojim se drugi najbolji ponuđač proglašava za kupca.

    Učesnicima koji na javnom nadmetanju nisu stekli status kupca ili drugog najboljeg ponuđača, depozit (garancija) se vraća u roku od 8 dana od dana javnog nadmetanja. Uplatilac depozita gubi pravo na povraćaj depozita u skladu sa Izjavom o gubitku prava na povraćaj depozita.

    Kako je C&A u Srbiji završio u stečaju?

    Podsetimo, kompanija C&A najavila je 5. jula stečaj nakon što je, kako je saopštila, „postala meta organizovane carinske prevare nepoznatih počinilaca“.

    Iz Uprave carina tada su, za portal N1, ne naglašavajući koja je kompanija u pitanju, naveli da su 2021. godine otkrili zloupotrebe, koje su godinama unazad vršene tako što su službenici jedne inostrane modne kompanije, zajedno sa službenicima jedne špediterske firme, zloupotrebljavali pečate i memorandume ove dve kompanije.

    „Počinioci su sistematično počinili više od 300 prevarnih radnji kojima se krše carinski propisi Republike Srbije. Ova odluka utiče na 14 prodavnica i oko 135 zaposlenih u Srbiji. Situacija je veoma specifična i primenjuje se samo na Srbiju. Ovaj razvoj događaja ni na koji način se ne tiče drugih tržišta na kojima posluje C&A“, saopštila je kompanija C&A iz Dizeldorfa početkom jula.

    Prodaje se garderoba i oprema iz prodavnica C&A u stečaju

     

    Izvor: BIZLife/I.J.

    Foto: Screenshot/Unsplash/Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE