Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dan Ariley

    „Budite manje plašljivi, ali nemojte živeti samo u trenutku“: Dan Ariely oduševio publiku Dana komunikacija

    Glavna dvorana popularnih Dana komunikacija, koji se ovih dana održavaju u Rovinju, bila je puna tokom nastupa Dana Ariely-ja, koji je ovaj festival kreativnosti posetio kako bi domaćim komunikatorima preneo svoja znanja.

    „Ljudi su preopterećeni i prezaposleni, moramo pronaći način kako ispravnu stvar učiniti jednostavnom“, poručio je jedan od vodećih svjetskih stručnjaka za bihevioralnu ekonomiju, trostruki autor bestsellera New York Timesa, naučnik Sveučilišta Univerziteta Duke, jedan od omiljenih TED predavača koji je inspirisao gotovo 30 miliona gledalaca i koautor uspešnog dokumentarca o (ne)iskrenosti kojeg je Bloomberg uvrstio u izbor 50 najoriginalnijih mislilaca sveta.

    Dan Ariely u svom je predavanju do poslednje sekunde angažovao učesnike koji su s nestrpljenjem iznova iščekivali nove primere i zaključke iz njegove bogate karijere koji su svima pokazali koliko smo kao ljudska vrsta predvidivo iracionalni. Osvrnuo se na predvidivu iracionalnost ne samo u svakodnevnom životu već i u poslovnom svetu – jer sve što radimo za svoju ompaniju ne radimo za nju, nego za ljude s kojima radimo. Binu je nakon inspirativnoga govora i pregršt pitanja oduševljene publike napustio s važnim savetom za bolji život: „Budite manje plašljivi, ali nemojte živeti samo u trenutku, već razmišljajte o široj perspektivi.“

    Facebook genije i osnivač UNILAD-a o stvaranju viralnog sadržaja i budućnosti mreža

    „Kada Dan Ariely stane na pozornicu, mi sednemo i slušamo“, prokomentarisla je direktorka festivala Dunja Ivana Ballon i dodala: „Gromoglasni aplauz kojim ga je publika nagradila potvrdio je da nema većeg stručnjaka za temu ponašanja potrošača od njega, stoga smo neizmerno ponosni što smo na našem tipično-netipičnom festivalu imali prilike naučiti koliko smo racionalno-iracionalni te predvidivo-nepredvidivi od jednog od najvećih mislilaca sveta. Hoćemo li isprobati sve što smo naučili u praksi i biti racionalniji? Možda. Ali tek od ponedjeljka, kad se vratimo u Zagreb. Od celog organizacijskog tima, pozdrav s Dana komunikacija.“

    Važan aspekt ovogodišnjega festivala razgovori su o ponašanjima potrošača, bihevioralnoj pozadini donošenja odluka i ulozi fake newsa u sveopštoj (i)racionalnosti društva – o čemu je na neuobičajen način govorio Oobah Butlernajveći prankster današnjice i, još važnije, miljenik publike koji je u svojoj najnovijoj edukativnoj epizodi raskrinkao velikog tehnološkog diva u predavanju The Great Amazon Heist, pritom ne propustivši do suza nasmejati publiku. A o uticaju društvenih mreža na društvo učesnici su učili i od pokretača planetarno popularnih platformi UNILAD-a i LADbiblea koje su dosegnule milijarde – na glavnu pozornicu popeo se i Alex Partridge powered by Konzum.

    Više informacija o festivalu dostupno je na www.danikomunikacija.com.

     

     

     

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Dani komunikacija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE