Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Alex Partridge, Dani komunikacija, UNILAD

    Facebook genije i osnivač UNILAD-a o stvaranju viralnog sadržaja i budućnosti mreža

    Zamislite osobu koja je odustala od fakulteta jer želi da se fokusira na svoje Facebook stranice koje dele viralne video zapise – san svakog roditelja, zar ne? Pa, u slučaju Aleksa Partridža, ispostavilo se da je to bio san koji se ostvario. On je poznat kao tvorac dva izuzetno popularna društvena medija – kanala koji su mu omogućili da dopre do preko milijardu ljudi širom sveta. To su UNILAD i LADbible, čiji sadržaj obuhvata širok spektar tema, uključujući viralne video zapise, mimove, trending vesti, sport, popularnu kulturu i intervjue sa poznatima poput Kijanu Rivsa i Toma Holanda.

    Aleks Partridž je bio jedan od govornika na ovogodišnjim Danima Komunikacija u Rovinju.

    Važnost okruženja za rad

    Na predavanju je sala bila krcata, ljudi su doslovno stajali na vratima. Između ostalog Aleks je govorio da je jako bitno u kom okruženju osoba radi. Naveo je sopstveni primer, gde je na jednom poslu radio u agenciji koja nije stimulativna bila za njega. Previše open space-a, previše gužve i buke, nemogućnost rada od kuće… I njegov performans je bio poražavajuć. Zadržao se tu 3 meseca.

    Na drugom poslu je imao mogućnost rada od kuće, timovi su bili mali, mogao je da dolazi kad god u kancelariju. Mogao je da radi sa terase ili iz kafića gde je bilo tiše u određenim delovima dana kada je bila gužva u firmi. Takvo okruženje je bilo jako stimulativno za njega i to se odrazilo i na njegov rad sa klijentima.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by BIZLife (@bizlife.rs)

    Najvažnije su prve dve sekunde videa

    Takođe, istakao je da su PRVE DVE SEKUNDE videa na mrežama krucijalne da zainteresuju nekoga. Pritom moramo voditi računa o fontu, o ispisu reči, o kadru i još nekim elementima i sitnicama.

    Istakao je da je očekivano da se pojača korišćenje AI-ja na društvenim mrežama. Neki ljudi će ovo iskoristiti u dobre svrhe, ali će većina koristiti AI pogrešno. Mnogi brendovi sada koriste automatski generisane postove, pa se dešava da se npr. komentari ispod posta ponavljaju – bude jedan te isti “Great post! Do you agree?” Ne treba se previše ni osloniti na AI. Nekoliko narednih godina će biti baš zanimljive jer će se autentičnost sudarati sa nepravilnim korišćenjem AI-ja. Kontent i strategije i algoritam se menja na svakih 6 meseci i menjaće se i dalje, zato uvek treba biti “u igri”.

    On je istakao i da posao stručnjaka za društvene mreže ne postoji, jer je nemoguće biti stručnjak za nešto što se menja tako često i što zavisi od algoritma koji je toliko promenjiv. Zato je, smatra, neophodno testirati razne opcije kako bi se uhvatio modus koji „radi“.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife/Marija Banjačković

    Foto: Dani komunikacija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE