
Budimo društveno odgovorni svakoga dana u godini
Industrija lepote ima moć da dopre do velikog broja ljudi, a Maybelline New York jedan je od omiljenih brendova među mlađom populacijom.
Svesni uticaja koji imaju na mlade, predstavnici brenda odlučili su da im pruže podršku implementirajući globalni projekat „Brave together” i u Srbiji. Jelena Aleksić, Product Manager brenda Maybelline New York, sa nama je podelila više detalja o ovoj važnoj inicijativi pokrenutoj radi očuvanja mentalnog zdravlja populacije od 16 do 30 godina.
- Vi predstavljate jedan od vodećih globalnih brendova u sferi proizvoda za ulepšavanje i negu. Kako se svetski broj 1 odluči na to da pruži doprinos društvu i zajednici?
Mi iz berenda Maybelline New York, svesni širine i jačine uticaja koji imamo na javnost i potrošače, trudimo se da poverenje koje smo stekli i opravdamo. Nekada su to novi, još bolji proizvodi, a nekada imamo potrebu da adresiramo širi društveni problem i damo svoj doprinos u njegovom rešavanju. Smatramo da veliki brendovi imaju i velike obaveze i da naš uticaj može – čak mora – biti usmeren na inicijative koje će društvo promeniti nabolje.
- Vaš brend na globalnom nivou daje doprinos u borbi za zdraviju životnu sredinu i slobodnije društvo, sve vreme vodeći računa o principima održivosti. Kako se to oslikava na Srbiju?
Maybelline je razvio globalni projekat „Hrabri zajedno” (Brave together). U pitanju je inicijativa za podršku onima koji se suočavaju sa anksioznošću i depresijom, a naša je ideja bila da to ponudimo i regionu. Stoga smo i u Srbiji podržali platformu „Sve je OK” , uvezujući se sa Unicefom, koji ju je, u saradnji sa partnerima, pokrenuo prošle godine.
Reč je o pružanju besplatne pomoći mladima u njihovoj borbi sa svakodnevnim izazovima koje adolescencija donosi, a cilj je da im se ponudi stručna podrška u realnom vremenu.
- Kako tačno pomenuta platforma funkcioniše?
Platforma „Sve je OK” u potpunosti je prilagođena mladima. Na sajtu svejeok.rs oni mogu svakoga dana 18‒22 č., putem opcije četa u realnom vremenu, koja se njima pokazala kao veoma bliska, besplatno i potpuno anonimno komunicirati sa psiholozima, koji će im ponuditi pomoć u bilo kojoj životnoj situaciji.
U slučaju da im je podrška potrebna hitno, putem telefona 116111 mogu dobiti pomoć u bilo koje doba dana i noći.
Pored direktnog kontakta sa stručnim licima, mladi, ali i svi oni koji se za njih brinu, na sajtu mogu pronaći korisne savete kako da uspešno savladaju izazovne situacije. Platforma garantuje anonimnost svih korisnika.
- Kakve su reakcije korisnika platforme „Sve je OK”? Imate li utisak da su njome napravljeni pozitivni pomaci?
U prve tri nedelje od početka intenzivnije komunikacije zabeleženo je preko 4500 poziva, oko 700 sesija četa, kao i više od 31.000 poseta stranici. S obzirom na to da je prvi korak ka rešenju bilo kog mentalnog problema upravo razgovor o njemu, za nas su ovi podaci veoma pozitivni i želimo da nastavimo da ohrabrujemo mlade da zajedno sa nama prolaze lakše kroz različite periode sazrevanja, imajući u vidu da je „prvi bolji dan možda već danas”
Izvor: BIZLife Magazin