Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Branisalv Joradnov

    Branislav Jordanov: „Život je lepši uz nove tehnologije“

    Branislav Jordanov, senior marketing menadžer kompanije LG Electronics, za premijum izdanje BIZLifea govori na koji način nam primena LG tehnologije pomaže da isplaniramo obaveze unutar domaćinstva.

    Nove tehnologije danas omogućavaju da svojim kućnim uređajima upravljate na daljinu, da u toplini svog doma imate doživljaj bioskopske sale, a da usred „Fortnajt” partije pomislite da je Agent Džons zaista ispred vas. O tome razgovaramo sa senior marketing menadžerom kompanije LG Electronics Branislavom Jordanovim.

    • LG je kompanija prepoznatljiva po svojoj inovativnosti. Kako se ona godinama unapređuje i da li biste izdvojili neku posebnu inovaciju?

    Živimo u vremenu u kome se sve menja neverovatnom brzinom, pa iako je LG globalni lider u našoj industriji, taj status nam ne dozvoljava da stagniramo u inovacijama. Današnji potrošač uvek traži više, a mi se uvek vodimo ciljem da mu svakodnevicu učinimo lakšom i boljom. Otud i naša krilatica: Life is Good. Biću pristrastan i iz celokupnog inovativnog portfolija izdvojiću tehnologiju LG ThinQ, baziranu na veštačkoj inteligenciji koja povezuje sve pametne uređaje, omogućava upravljanje uređajima na daljinu, pomaže aparatima da memorišu naše navike i prilagode se našem stilu života. Ove godine LG postaje deo odbora Alijanse za povezivanje kućnih aparata i ta vrsta kooperativnosti će umnogome olakšati funkcionisanje domaćinstava širom planete i omogućiti da i korisnici koji trenutno nemaju LG uređaje maksimalno uživaju u praktičnoj primeni LG tehnologija. To omogućava bolje planiranje vremena i rasporeda obaveza unutar domaćinstva.

    • Sa stanovišta biznisa, posmatrajući industriju elektronskih uređaja, kako se izdvojiti u odnosu na konkurenciju?

    Od samih svojih početaka – LG trendove ne sledi, već ih diktira. Filozofija potpunog fokusa na ljude, njihov komfor i udobnost pri korišćenju uređaja, uz autentičnost i kvalitet – to je prepoznatljiv LG pečat i ono što ga izdvaja na sve većem tržištu potrošačke elektronike. Pod ovogodišnjim sloganom „Život, ponovo zamišljen” (Life, Reimagined), osim brojnih inovacija, prikazali smo i jednu sveobuhvatnu viziju boljeg života sa novim pristupom tehnologiji i korisničkom iskustvu. Kako izgleda taj pristup, najbolje pokazuju novi LG kućni aparati, koji, osim tehnoloških unapređenja, imaju i praktičan dizajn, koji olakšava prostorno planiranje.

    Branislav Jordanov, senior marketing menadžer kompanije LG Electronics

    Branislav Jordanov, senior marketing menadžer kompanije LG Electronics

    • Da li je smanjenje potrošnje energenata strategija koju LG stavlja u svoj fokus?

    Smanjenje potrošnje energenata ne vidimo samo kao našu želju, već kao dužnost i obavezu oko koje nema kompromisa. Kao odgovor na klimatske promene, kompanija LG ostaje čvrsto posvećena dostizanju ugljenične neutralnosti, a dugoročno usmerena i na sveukupno korišćenje obnovljivih izvora energije. Zbog toga se eco-friendly tehnologije primenjuju u svim novijim proizvodima i tako doprinosi manjem ugljeničnom otisku i cirkularnoj upotrebi resursa. Kompanija LG planira da ukupne emisije ugljenika koje nastaju korišćenjem proizvoda smanji za čak 20 odsto do 2030. godine.

    Naš cilj je potpuni prelazak na obnovljivu energiju do 2050. godine. Ova misija zahteva višedecenijsko strateško planiranje i značajne investicije, ali to je ono što dugujemo budućim generacijama.

    Reciklaža i ponovno korišćenje istih sirovina i materijala veoma su važni za cirkularnu ekonomiju. Kompanija LG besplatno preuzima e-otpad u 52 zemlje, sa ciljem da prikupi više od osam miliona tona korišćenih aparata u periodu od 2006. do 2030. godine.

    • Moglo bi se reći da je menjanje svesti i navika kod potrošačâ vrlo težak i izazovan zadatak. Na koji način edukujete svoju „publiku”?

    Edukacija današnjeg potrošača je neuporedivo lakša nego pre 10 godina, jer je on već tehnološki napredan. Uz to, LG pruža jednostavna rešenja za kompleksne zadatke, pa se i oni manje vični novim tehnologijama lako adaptiraju na nova rešenja.

    Da se svest menja, pokazuje činjenica da sve više ljudi želi praktična tehnološka rešenja, čak i kada su u pitanju svakodnevne stvari, poput održavanja svežine namirnica, kako bi se izbeglo bacanje hrane. U sve više domova možete da vidite veš-mašine sa ciklusima za pranje na daljinu, zatim LG OLED televizore, koji su vrhunac tehnologije ekrana. Istovremeno, u današnje vreme je ekonomičnost neophodna, a LG nudi najbolji kvalitet uređaja koji su energetski efikasni, a time i značajno isplativiji na duže staze.

    • Ako biste se distancirali i svoju kompaniju posmatrali sa strane, koji biste LG proizvod izdvojili?

    Kao gejmeru i vlasniku jazavičara, moji favoriti su UltraGear monitor i prečišćivač vazduha. Zatim, OLED televizor za omiljene Netfliksove i Diznijeve serije, uz nezaobilazni RP4 zvučnik – ne samo zbog savršeno ravnomernog 360° zvuka već i zbog ambijentalne rasvete.

    • Šta volite da radite kada ne radite?

    Čitam, šetam psa, kuvam sa sinovima. Upravo u kuhinji ih učim da budu samostalni, zatim maštoviti i kreativni, ali i humani i empatični, jer često obroke doniramo solidarnoj kuhinji. Volim i da provodim vreme u prirodi, najčešće na nekoj planini, kako zimi tako i leti.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE