Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Baunti, čokoladice (Pixabay)

    Bounty odlazi u istoriju: Čokoladica se možda više neće proizvoditi

    Britanski Mars iz svog pakovanja s božićnim miksom izbacuje popularnu čokoladicu Bounty.

    Istraživanjem tržišta u Velikoj Britaniji došli su do rezultata da 40 odsto ljudi mrzi čokoladice punjene kokosom.

    Istraživanje su pokrenuli nakon prošlogodišnje akcije u Velikoj Britaniji nakon što su, podstaknuti podacima koje su već imali, kupcima pakovanja s mešanim slatkišima poručili da mogu da vrate Bounty čokoladice ako ih ne vole. Gomila tih čokoladica im se vratila, a samo 18 odsto kupaca reklo je da ih voli i većina tih kupaca je starija od 55 godina.

    Mars sada treba da odluči da li će nastaviti da proizvodi Bounty u Velikoj Britaniji. U Americi se ne prodaje već neko vreme, a trgovački lanac Tesco pustiće probnu seriju božićnih pakovanja čokoladica pod nazivom No Bounty. Ograničeno izdanje božićnih mešanih čokoladica sadržavaće Mars, Snickers, Milky Way, Galaxy i Maltesers.

    Baunti, čokoladice (Pixabay)

    Baunti, čokoladice (Pixabay)

    „Prošle godine kupcima smo dali priliku da vrate svoje neželjene Bounty čokoladice. Sada, nakon reakcija javnosti, pokušavamo potpuno da ih izbacimo“, rekla je menadžerka kompanije Emili Oven.

    Diskusija je dobar PR

    Podsticanje debate oko preferencija kupaca je jedan od načina da se promoviše brend, pri čemu je jedna komunikacijska kompanija opisala diskusiju oko preferencija na društvenim medijima kao „odličan PR udar za tim Marsa“.

    Mars je rekao da je njegovo istraživanje, koje je konsultovalo 2.000 ljudi starosti između 18 i 65 godina, pokazalo da bi 18% bilo iznervirano kada bi otkrilo da su samo Baunti čokoladice u paketićima, dok 58% veruje da bi to dovelo do porodične svađe.

    Njegovo istraživanje takođe pokazuje da je slatkiš popularan kod starijih potrošača, pa ga je tako 38% starijih od 55 godina ga je izabralo kao svoju omiljenu pločicu.

    Baunti, čokoladice (Pixabay)

    Baunti, čokoladice (Pixabay)

    Istorija čokoladice Bounty

    Bounty je nastao tako što je Mars kopirao Mounds i Almond Joy bar čokoladice koje je već proizvodio njegov rival Hershey. Obe te čokoladice izmislio je konditor Vinsent Nitido iz Konektikata još 1920. godine. Njegovu manufakturu kupila je američka firma „Peter Paul Candy Manufacturing“.

    Krajem 80-ih Bounty čokolade prodavale su se u celoj Americi, ali samo dve godine. Hershey je 1988. kupio kompaniju „Peter Paul“, a s njom i Almond Joy i Mounds. Budući da su te čokoladice već bile omiljene među američkim kupcima, Mars nije mogao da konkuriše i povukao je Bounty iz distribucije, piše Index.hr.

    Bounty je mnogo bolje prolazio u Evropi pa je kompanija 2003. godine pokušala da zaštiti njegov oblik unutar Evropske unije, ali Evropski sud je rekao da zaobljeni krajevi i tri strelice nisu dovoljni elementi za razlikovanje. Istraživanje je pokazalo da samo u šest od 15 zemalja EU kupci prepoznaju Bounty po obliku.

    Mars je pokušao da oživi prodaju Bountyja uvođenjem novih ukusa. Godine 2006. uveli su punjenje od višnje, a kasnije i mango i ananas.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE