Šta znači biti u „centru dobre zabave”

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Milan Jojić, Beo Imperia Bojan Sćekić, Blakan Bet

    Šta znači biti u „centru dobre zabave”

    Milan Jojić i Bojan Šćekić, izvršni direktori kompanije Beo Impera, koja stoji iza brenda Balkan Bet, u razgovoru za naš magazin otkrivaju na koji način je porodična kompanija postala lider na tržištu i kako planiraju da održe takav status.

    Balkan Bet je među liderima na tržištu priređivača igara na sreću i sportskog klađenja. Prvi objekat otvoren je pre dvadeset dve godine, u hotelu „Balkan”, u Beogradu, po kome je brend dobio naziv, a danas raspolaže mrežom preko 80 lokala širom Srbije i tehnološki naprednom platformom za onlajn poslovanje.

    Vetar u leđa za razvoj brenda bilo je partnerstvo domaće kompanije Beo Impera sa nemačkom kompanijom Merkur Internacional, koja je deo koncerna Gauselmann Group i lider na njihovom tržištu u oblasti priređivanja igara i prodaje aparata za igre na sreću.

    Kompanija Beo Impera, pod kojom posluje brend Balkan Bet, u protekle dve decenije prošla je sve razvojne faze na putu od male porodične firme do jednog od najvećih poslovnih sistema u zemlji, sa izvršnim direktorima Milanom Jojićem i Bojanom Šćekićem na čelu.

    • Tema našeg broja je premijum koncept. Koje biste proizvode i usluge Balkan Beta okarakterisali kao premijum i zbog čega?

    Bojan Šćekić: Naš cilj je usluga na najvišem nivou u svakoj tački interakcije sa igračima. Bez obzira na to da li ste trenutno u lokalu ili u kontaktu sa korisničkom podrškom, naša ključna vrednost je besprekorna usluga. Veliko priznanje je stiglo sa podatkom da smo vodeća kompanija koja se bavi igrama na sreću po oceni sopstvenih korisnika, što znači da su naši igrači zadovoljniji uslugama nego igrači koji posećuju konkurenciju. Kada govorimo o premijum konceptu, to se najviše vidi na našim lokacijama. Balkan Bet centri zabave su dizajnirani i konceptualno osmišljeni sa toliko pažnje da se mi odavno ne smatramo kladionicom ili slot-klubom.

    Bojan Šćekić, direktor Beo Imperia

    Bojan Šćekić, direktor Beo Impera

    Milan Jojić: Lokali Balkan Beta opremljeni su najmodernijim slot-aparatima i ruletima, jer sarađujemo isključivo sa premijum partnerima, poput RTG-a, Merkura, EGT-a, AlfaStreet ruleta. Rekao bih da naša kampanja jasno ističe sve aspekte u kojima smo izvrsni – klađenje kao u Engleskoj, aparati kao u Monte Karlu, kafa kao u Italiji, pivo kao u Češkoj i burgeri kao u Americi. Sve to je deo integrisanog koncepta koji predstavljamo kroz slogan „Centar dobre zabave”. Posebnu pažnju ulažemo u razvoj ugostiteljstva i našeg podbrenda Balkan Food.

    • Balkan Bet ima više od hiljadu zaposlenih. Šta je najvažnije u rukovođenju mnogoljudnim sistemom?

    Bojan Šćekić: Transparentnost, odgovornost i korektan odnos u kolektivu. Naravno, što nas je više, takve vrednosti je teže održati, ali i pored mnogih izazova, mislim da smo na dobrom putu. Počeli smo kao mala porodična firma, te ni sada, sa hiljadu zaposlenih, ne želimo da zavlada puki korporativni duh, već nam je cilj da iskoristimo najbolje iz oba sveta.

    Milan Jojić: I mi smo se susreli sa nedostatkom radne snage, problemom koji je prisutan u gotovo svim delatnostima koje posluju kroz mrežu lokala. To je veliki izazov, koji nas je naveo da preispitamo celokupnu organizaciju rada u lokalima. Automatizacijom procesa u velikoj meri uspeli smo da rasteretimo rad zaposlenih u lokalima, što je rezultiralo nižom stopom odliva ljudi iz lokala, koju beležimo u poslednje vreme. Nadamo se da će se taj trend nastaviti.

    • U kom smeru će se širiti mreža vašeg poslovanja?

    Bojan Šćekić: Naš strateški pravac je intenzivno širenje mreže. Naš koncept je dokazan u velikim sredinama, sada nam je cilj da proširimo teritorijalnu pokrivenost, s obzirom na to da imamo sjajnu ekipu i odlične proizvode.

    Milan Jojić: Nastavljamo da širimo mrežu u okviru tri strateške regije, a to su Vojvodina, Beograd i jug Srbije. Na regionalnim direktorima i menadžerima je da obezbede prepoznatljiv nivo usluge u lokalima, bez obzira na lokaciju ili kategorizaciju lokala, ali i da proizvode i usluge prilagode potrebama lokalnih korisnika.

    • Svetsko prvenstvo samo što nije počelo. Da li se pakujete za Katar ili ćete našu reprezentaciju bodriti iz lokala Balkan Beta?

    Bojan Šćekić: Svetsko prvenstvo pratimo u nekom od Balkan Bet lokala, naravno. Koleginice i kolege će se postarati da, kao i uvek, praćenje najvećih događaja kod nas bude nezaboravno. Na dosta lokacija imamo i Balkan Food, tako da, pored vrhunske atmosfere i hrane, imate mogućnost da pratite utakmice kao da ste u najboljim svetskim sportskim barovima.

    Milan Jojić: Jedan od naših slogana je „Druženje kao na Balkanu” i zato ćemo naše momke, dok igraju u Kataru, bodriti glasnim navijanjem iz lokala Balkan Beta, ali i nazdraviti za svaki gol uz pivo i Balkan Food burgere. Ne idemo u Katar, ali duh Svetskog prvenstva i Katara dovodimo pravo u naše lokale. Siguran sam da ćemo, u najmanju ruku, ponoviti euforiju koja je obeležila finale Lige šampiona, kada su naši lokali bili tesni da prime sve ljubitelje fudbala.

    Milan Jojić, direktor Beo Imperia

    Milan Jojić, direktor Beo Impera

    • Ulazimo u poslednji ovogodišnji kvartal. Kako gledate na ovu poslovnu godinu i koja je strategija za narednu?

    Bojan Šćekić: Poslednje godine bile su veoma izazovne za rad, pandemija i opšta nesigurnost nisu nam išle u korist. Ipak, dokazali smo da smo prilično otporni na izazovnu poslovnu klimu. Pandemija je donela obustavljanje sportskih dešavanja i zatvaranje objekata. Naša ekipa je uspela da postigne odlične rezultate i da obori rekorde, uprkos svim izazovima. Ova godina će po svim parametrima biti najbolja u istoriji, tako da sa optimizmom gledamo u budućnost.

    Milan Jojić: Prethodna tri kvartala bila su uspešna, što potvrđuju i naši rezultati poslovanja. U 2022. otvorili smo trinaest lokala, nastavili smo da se razvijamo na teritoriji Vojvodine, a uskoro nas čeka i otvaranje najvećeg lokala u Beogradu. Ova godina bila je dobra i na strani igrača, jer smo u njoj do sada isplatili ukupno 20.752 džekpota.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE