Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Booking uvodi NOVI način pretraživanja: Šta nam donosi AI Planer?

    Booking.com, jedna od vodećih svetskih digitalnih platformi za putovanja, najavila je svoj novi AI planer putovanja koji će biti pokrenut u beta verziji za odabrane putnike iz SAD-a u aplikaciji kompanije 28. juna.

    Izgrađen na temeljima Booking-ovih postojećih modela mašinskog učenja koji milionima putnika na platformi svakog dana preporučuju opcije odredišta i smeštaja, AI planer putovanja također je delimično pokretut tehnologijom velikog jezičnog modela (LLM) iz ChatGPT-a kako bi stvarao nova iskustva razgovora kojim ljudi mogu započeti planiranje putovanja.

    Novi način pretraživanja i istraživanja na Bookingu

    Putnici mogu postavljati AI planeru putovanja opšta pitanja vezana za putovanja, kao i određena pitanja za podršku u bilo kojoj fazi planiranja putovanja, uključujući pregled potencijalnih odredišta i opcija smeštaja, pružanje ideja za putovanje na temelju potreba i zahteva pojedinačnih putnika, kao i kreiranje planova putovanja za određeni grad, zemlju ili regiju.

    Putovanja

    Putovanja (Unsplash)

    Putnici mogu jednostavno razgovarati s probnim AI planerom putovanja te opisati šta traže na opšti i određen način, postavljati pitanja i precizirati pretraživanje u stvarnom vremenu te videti nove opcije u samo nekoliko sekundi.

    Od traženja inspiracije za romantična odredišta na plaži na Karibima do usmeravanja na određeni popis kuća za odmor za četveročlanu porodicu, s klima-uređajem i bazenom, AI planer putovanja daje preporuke brzo, u formi razgovora.

    AI planer putovanja podiže planiranje putovanja na viši nivo nudeći putnicima vizualan popis odredišta i smeštajnih objekata, uključujući informacije o cenama, s dubinskim vezama na više detalja. Samo dodirom bilo kog smeštaja koji ih zanima mogu dovršiti rezervaciju jer je AI planer putovanja direktno integrisan u iskustvo rezervacije smeštaja u Booking.com aplikaciji.

    „Naš primarni cilj u Booking.com-u uvek je bio da iskoristimo tehnologiju kako bismo olakšali putovanja“, rekao je Glenn Fogel, glavni izvršni direktor Booking.com-a. i dodao: „Nedavna dostignuća generisane veštačke inteligencije ubrzavaju posao koji smo godinama radili sa mašinskim učenjem na unapređenju i poboljšanju svakog aspekta korisničkog iskustva na našoj platformi, bilo da se radi o optimiziranju pravog redosleda za prikaz fotografija objekta do prikazivanja najrelevantnijih recenzija. Naš novi AI planer putovanja jednostavno je sledeći korak napred u našem sadašnjem putovanju kroz istraživanje kako možemo uneti još više vrednosti, a nadamo se i užitka, u celi proces planiranja putovanja.“

    Putovanje, smeštaj, Booking (Unsplash)

    Razgovor jedan na jedan

    „Naš novi AI planer putovanja pruža neke zaista uzbudljive mogućnosti za pomoć našim korisnicima pri planiranju i traženju opcija putovanja na vrlo prirodan, ljudski način“, rekao je Rob Francis, glavni tehnički direktor Booking.com-a, piše SeeBiz.

    „Često se od ljudi traži da se prilagode ograničenjima tehnologije kako bi radili ono šta žele, ali sa veštačkom inteligencijom možemo započeti s razgovorima jedan na jedan s našim korisnicima pod njihovim uslovima, slično kao što biste počeli da razgovaramo o planiranju putovanja sa svojim partnerom ili prijateljima. To je tek početak, ali ovde imamo puno prostora za istraživanje kako bismo uveli inovacije i dodatno povezali iskustvo putovanja na Booking.com-u, a sve to na siguran, etičan i inkluzivan način“, rekao je Francis.

    Proveravali smo da li je hrvatsko primorje zaista TOLIKO SKUPO (FOTO)

    Počevši od 28. juna, tokom sledećih nedelja beta verzija AI planera putovanja biće dostupna sve većem procentu Genius članova Booking.com-a u Sjedinjenim Američkim Državama.

    To znači da putnici iz SAD-a moraju biti prijavljeni na svoj korisnički nalog u Booking.com aplikaciji i imati jezičke postavke postavljene na engleski kako bi pristupili ovom novom alatu za planiranje putovanja.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE