Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bojana Savić, MPC: Kada kuća postane dom, jasna je vrednost koju ima

    Remek-dela ne moramo uvek stvarati četkicom ili perom. Moderne tehnologije donele su nam mogućnost da se umetnički izrazimo i kroz objektiv i to ne samo profesionalnom opremom, već i svojim mobilnim telefonom.

    Kako bismo odgonetnuli koja su to moderna remek-dela, pitali smo profesionalce iz različitih sfera biznisa šta je za njih remek-delo, da li ono postoji u njihovom poslu, te da nam otkriju šta za njih ima neprolaznu vrednost. To je bila sjajna prilika da napravimo remek-dela, a da u glavnim ulogama budu naši sagovornici.

    Serijal u kojem nam uspešni ljudi iz sveta poslovne zajednice govore o remek-delu i šta ono za njih predstavlja započinjemo sa Bojanom Savić, PR & Digital Manager, MPC Properties.

    Šta je za Vas remek delo?

    Okean. Voz, Orient Express. Kalemegdan. Zalazak sunca, rađanje dana. More. Ljudsko srce, u pravom i metaforičnom značenju. Toskana. Pesma „Duša“, Jovana Dučića. Proleće. Reka. Zgrada hotela Moskva.  Zagrljaj. Istanbul. Mamin džem od kajsije.  Moja mačka Koko. Planina. Život svake osobe čiji ego ne zaklanja drugog čoveka.

    Remek-delo je sve ono što u tvojim očima ima veću vrednost od materijalne i smisao veći od samog fizičkog postojanja. Neuporedivo, vaistinu, jedinstveno. I ne uvek, ne svima očigledno.

    Bojana Savić, PR & Digital Manager, MPC Properties

    Da li remek dela postoje i u Vašem poslu?

    Kako to da još uvek ne postoji muzej marketinga i komunikacija? Da, ja sam jedna od onih što bi svoju profesiju – odnose sa javnošću, korporativne komunikacije i digitalni marketing – nedvosmisleno svrstali pod okrilje lepih umetnosti. Naša dela su napravljena od različitih medija, baš kao što su i umetnička. Mi stvaramo brendove, oblikujemo njihove ličnosti, udišemo im vrednosti, budimo emocije i gradimo odnose sa publikom. Mi komuniciramo idejama. Nastaju li remek-dela? Svakako. Po svojoj prirodi uzorna i sa svrhom, u mom poslu takva dela predstavljaju brendove i kampanje koje (pro)nose univerzalne poruke i čvrsto vezuju za sebe.

    Šta je potrebno za više od remek dela?

    Svest o (ne)prolaznosti… Pa ko već šta izabere.

    Bojana Savić, PR & Digital Manager, MPC Properties

    Kada je reč o Vašoj industriji, šta mislite da će imati vanvremensku vrednost, a šta će biti prolazno?

    Kada kuća postane dom, jasna je vrednost koju ima. U industriji nekretnina, zato, vanvremenski su oni zidovi, stakla i krovovi koji manifestuju boljitak svih njihovih korisnika; pod kojim se sve prožima u najbolje trenutke i uspomene, u najkorisnija iskustva. A za to je potrebna zajednica.

    Ljudi. Sinergija. Saradnja. Doživljaji. Empatija. Prolazno je sve drugo.

     

    *Fotografije koje se nalaze uz intervjue sa ljudima koji su govorili za BIZLife, nastale su telefonima Xiaomi 13 PRO sa LEICA optikom

    Izvor: BIZLife

    Foto: Xiaomi

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE