Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    TikTok digitalna komunikacija

    3 TikTok trenda na koje BRENDOVI treba da obrate pažnju ako žele zaradu

    Trendovi na TikTok-u se menjaju brzinom svetlosti, a kreatori sadržaja moraju da ostanu agilni i da budu u toku sa onim što je „hot“ ako žele da zarade novac od svojih profila. Evo nekoliko trendova na koje treba obratiti pažnju.

    Iako postoje pomešana mišljenja o TikToku, ne može se poreći da je zaslužio mesto među najboljim kanalima društvenih medija.

    Ne samo da je TikTok bila najpreuzetija aplikacija u 2022. godini, već su i deca provodila 62 odsto više vremena gledajući TikTok video-snimke nego YouTube. Pored toga, vredi napomenuti da je generacija Z najveća demografska kategorija aplikacije, sa najmanje 45 miliona korisnika u tom uzrastu koji pristupaju TikToku najmanje jednom mesečno.

    Po svojoj trenutnoj stopi rasta, TikTok je već nadmašio Instagram po popularnosti i takođe će nadmašiti Snapchat. To znači da je od suštinskog značaja za brendove, kreatore sadržaja i trgovce da ostanu u toku sa trendovima kako bi unovčili otprilike 95 minuta dnevno koje prosečan korisnik TikTok-a provede gledajući video-snimke.

    TikTok, viralan sadržaj

    TikTok (Unsplash)

    1. TikTok postaje prodajno središte za brendove i uticajne ljude

    Istraživanje kompanije ConvertSocial otkrilo je da je prodaja preko platforme porasla za skoro 400 odsto. Jedan deo ovog ogromnog porasta prodaje je zato što uticajni ljudi u potpunosti iskorišćavaju mogućnosti oglašavanja i prodaje, uglavnom kada su u pitanju pridruženi marketing i plaćena partnerstva, piše Entrepreneur.

    Osim toga, mali biznisi su takođe „skočili“ na TikToku kao način za aktivno uspostavljanje prodajnih lanaca koji ciljaju na mlađu publiku. Mala preduzeća stvaraju jaka prisustva, razvijaju svoj identitet brenda na osnovu onoga što se dopada mlađim korisnicima i koriste to da prošire svoju bazu kupaca.

    Jedan od najvažnijih faktora koji doprinosi impresivnom rastu prodaje je da je njegova primarna korisnička baza sada starija, a ima značajnu moć potrošnje. Opseg 10-19 godina čini 32,5 odsto korisnika TikTok-a, dok oni od 20-39 godina čine nešto manje od 46 odsto aktivnih korisnika. Ovo se prevodi u veću kupovnu moć i veće interesovanje za proizvode i usluge sa višom vrednošću.

    TikTok

    TikTok (Unsplash)

    2. Više od polovine korisnika su žene sa značajnom kupovnom moći

    U anketi Statista od januara 2023. godine, otprilike 54 odsto globalne baze korisnika TikTok-a identifikuje se kao žene. Sa više od milijardu korisnika i 670 miliona preuzimanja u 2022. godini, ovo je ogromno tržište koje većina brendova ostavlja uglavnom neiskorišćenim.

    Verovali ili ne, samo oko 18 odsto prodavaca u potpunosti koristi TikTok kao kanal za oglašavanje. Međutim, na društvenoj mreži postoji impresivan skup talentovanih uticajnih ljudi koji su voljni da sarađuju sa brendovima kako bi pokrenuli uspešne marketinške kampanje, tako da trgovci moraju da počnu da ga shvataju ozbiljnije da bi ostvarili prihod.

    TikTok

    Društvena mreža (Pixabay)

    3. Monetizacija tek treba da dostigne tačku zasićenja za influensere

    Kreatori sadržaja i uticajni ljudi su dobro upućeni u korišćenje platformi kao što su Instagram i YouTube za pridruženi marketing i kreiranje toka prodaje. Ove metode monetizacije su urađene putem vebinara, postova na blogu, kurseva i članaka sa uputstvima.

    Međutim, isto ne važi za TikTok, delom zato što je to još uvek relativno nov fenomen, a delom zato što su metode za zaradu novca složenije od onih na Instagramu ili YouTube-u.

    Na primer, većina kreatora mora ili snažno da promoviše svoje pridružene kodove ili često menja vezu na svom profilu da bi pratili ono što prodaju. Na drugim platformama postoji više mogućnosti da se negde postavi link na koji se može kliknuti, što proces prodaje čini lakšim za upravljanje.

    Ovo je u skladu sa još jednim trendom: partnerstvom sa brendovima. Nedavni ConvertSocial podaci pokazuju da je prihod TikTok blogera od partnerstva sa brendovima porastao za 58 odsto u protekloj godini, što dokazuje da influenseri na platformi shvataju da je korišćenje moći brenda uz tradicionalnu mehaniku pridruženog marketinga pobednička strategija za njih.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash, Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE