Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bojana Lučić, Knjaz Miloš: Kapitalizujemo vidljive, ali i skrivene prilike na tržištu

    Iza kompanije Knjaz Miloš je još jedna uspešna godina, a ispred – inspirativna vizija budućnosti. Kompanija kontinuirano raste zahvaljujući strateškom navigiranju poslovanja u turbulentnim vremenima i postupnoj transformaciji u jedan od najvećih proizvodnih centara u ovom delu Evrope. 

    Istovremeno, na FMCG tržištu Knjaz uživa izuzetno profesionalno poštovanje, izgrađeno na dokazanim rezultatima tima predvođenog nekim od najboljih FMCG stručnjaka na ovim prostorima, prilikama za učenje i razvoj mladih i jedinstvenoj korporativnoj kulturi.

    Za BIZLife govori Bojana Lučić, Commercial Insights Manager u kompaniji Knjaz Miloš.

    Zašto Knjaz Miloš?

    Za nekoga ko se bavi podacima, praćenjem pulsa tržišta i analizom uspešnih inovacijaKnjaz Miloš je uvek na radaru kao vrlo inovativna i agilna kompanija koja kapitalizuje vidljive, ali i skrivene prilike na tržištu. Jedan od izuzetnih primera koji ilustruje tu fleksibilnost jeste lansiranje gazirane vode Knjaz Miloš obogaćene mineralima tokom pandemije, pri čemu je fascinantno što je od stvaranja potrebe do stavljanja relevantnog proizvoda na police prošlo samo nekoliko meseci.

    Kompaniji sam se pridružila neposredno nakon te uspešne inovacije, 2021. godine. Fleksibilnija organizaciona kultura predstavlja ne samo prostor za implementaciju dobrih ideja već je i odlično okruženje za profesionalni razvoj, jer omogućava veću širinu delovanja svakog zaposlenog. To je imalo ključnu ulogu u odabiru narednog koraka u mojoj karijeri, nakon prethodnog iskustva u multinacionalnim kompanijama u kojima sam stekla ekspertizu u menadžmentu kategorija.

    Razumeli smo da je vaša pozicija jedinstvena na tržištu. Možete li da nam je približite?

    ‒ Jeste, jedinstvena je na domaćem FMCG tržištu i nastala je kao odgovor na naše rastuće potrebe da uspešno navigiramo komercijalni deo biznisa, koordinišući marketing i prodaju, kako bismo što efikasnije pozicionirali naš, sve opširniji portfolio. Danas, pored menadžmenta kategorije, moja pozicija objedinjuje i Insights i promo menadžment pod jednim krovom, što mi daje priliku da kroz analize, zaključke i donošenje odluka značajno doprinesem rastu i razvoju naših brendova na tržištu.

    Moja uloga je da pratim potrebe kupaca i potrošača i njihovih navika u vezi sa našim proizvodima i kreiram adekvatan tržišni odgovor. U prethodnom periodu, na primer, u fokusu je bila potreba za efikasnijim upravljanjem promocijama. U inflatornoj godini, kada su se mnogi brendovi suočili sa gubitkom volumena, mi smo kroz promotivnu strategiju, prilagođenu svakoj kategoriji zasebno, uspeli da ostvarimo značajan rast. Istakla bih da smo, upotrebom svih raspoloživih informacija i njihovom transformacijom u konkretne taktike, i pored jakih napora konkurencije, uspeli da ostvarimo značajan rast tržišnog učešća i time učvrstimo brend Knjaz Miloš na poziciji ubedljivog lidera.

    Koji biste savet dali mladima koji žele da rade u kompaniji Knjaz Miloš?

    ‒ Kombinacija preduzetničkog duha i korporativnih principa, koja odlikuje Knjaz, zaista stvara podsticajno okruženje, ohrabrujući zaposlene da budu proaktivni, inovativni i da preuzmu odgovornost, unutar jasno definisanih kompanijskih vrednosti.

    Mlade kolege koje žele da budu deo naše kompanije ohrabrila bih da budu vredni, autentični i da pametno koriste prilike za učenje i rast, da shvate svaki izazov kao priliku za sticanje novih veština i iskustava. Budite hrabri, istražujte nove horizonte i gradite svoju karijeru onako kako vi to zamislite. Verujem da uz te osobine i takav pristup svi koji su pročitali naše priče i to žele – mogu da pronađu put do kompanije Knjaz Miloš. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Stefan Jovanović

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE