Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bojan Simović, Hormann kompanija

    Bojan Simović, Hörmann: Dobar tim je ključ uspešne kompanije

    Nemačka kompanija Hörmann nedavno je obeležila 15 godina poslovanja na srpskom tržištu, poštujući svoj moto „Kvalitet bez kompromisa”. Sa direktorom Bojanom Simovićem razgovaramo o širenju asortimana proizvoda.

    Nemačka kompanija Hörmann, vodeći svetski proizvođač garažnih, kućnih i industrijskih vrata, nedavno je obeležila 15 godina poslovanja u Srbiji. Direktor kompanije Hörmann Srbija Bojan Simović kaže za BIZLife da se od vremena kada su postavljeni temelji poslovanja na srpskom tržištu do danas mnogo toga promenilo, te da je posebno zadovoljan što su sad pouzdan partner domaćem građevinarstvu i domaćinstvima.

    „Tačno na 15. godišnjicu preregistrovali smo naziv firme iz Hörmann Serbia u Hörmann Srbija. Time smo iskazali poštovanje ka našem tržištu, koje je pak, sa druge strane, prepoznalo kvalitet naših proizvoda, i drago nam je da nastavljamo da dajemo pečat srpskom građevinarstvu. Naravno, kako nijedan jubilej ne prolazi bez proslave, mi smo organizovali dve – jednu za naše distributere i jednu za zaposlene i dobavljače. Bilo je veselo u oba slučaja”, započinje priču direktor Bojan Simović.

    Osim imena, šta novo donosi Hörmann Srbija?

    ‒ Brend Hörmann je postao prepoznatljiviji i pristupačniji. Brojnim marketinškim aktivnostima i radom kako naših zaposlenih tako i distributera ne prepoznaju nas više samo kao proizvođače segmentnih vrata. Naš prodajni asortiman je mnogo širi i raznovrsniji i obuhvata i ulazna i unutrašnja vrata za stambene prostore, protivpožarna i sigurnosna vrata, garažna kipujuća, segmentna i rolo vrata, industrijska segmentna, brza, rolo i klatno vrata, klizna protivpožarna vrata, pretovarnu tehniku, barijere za kontrolu prolaska vozila, baštenske kućice. Sve ove proizvode naši kupci mogu da nabave kod naših distributera, kao i kupci na ostalim evropskim tržištima. Važno je napomenuti da su cene prilagođavane našem tržištu i našoj kupovnoj moći, te je broj kupaca u stalnom rastu.

    Hormann

    Hormann

    Hörmann štand na najvećem sajmu građevinarstva u Evropi se prostirao na 1600 m2. Za njegovu izradu bilo je potrebno 1000 noćenja za montažere prilikom montaže i demontaže, 27 kamiona sa eksponatima i konstrukcijom štandova, 4 km kablova, 600 litara boje… Priprema projekta je trajala preko godinu dana. Brojne inovacije su se mogle videti na 60 izložbenih pozicija. Tokom sajma je posetiocima bilo podeljeno 45.000 Hörmann torbi.

    Koji su ključni uspesi poslovanja koje izdvajate, a koji su obeležili ovaj period poslovanja od 15 godina?

    ‒ Firma je počela sa jednim zaposlenim, a tokom godina se razvio i formirao tim od 15 ljudi, koji su svojim radom, trudom i zalaganjem doprineli razvoju i uspehu naše firme. Ukoliko imate dobar tim, koji zna svoj posao, koji se ne boji da „zasuče rukave” kako bi se posao uspešno završio i koji, pre svega, gaji dobre kolegijalne i međuljudske odnose, onda uspeh ne može da izostane. Po mom mišljenju, dobar tim je ključ svakog uspešnog poslovanja i uspešne kompanije.

    Kako kompanija osigurava kvalitet svojih proizvoda i usluga? Koje procese i standarde koristite?

    ‒ Kako uvek naglašavamo, pouzdanost u radu, dug vek trajanja i bezbednost naših proizvoda uvek su bili i biće imperativ u proizvodnji.

     Hörmann ne samo da prati norme i standarde u proizvodnji već ih i postavlja. Tako su mnoga rešenja, pre svega, u pogledu bezbednog korišćenja naših proizvoda, patentirana na evropskom, a neka i na svetskom nivou. Godinama puno ulažemo u očuvanje životne sredine. Sve naše fabrike i filijale u Nemačkoj koriste struju iz obnovljivih izvora energije. Pored toga, svake godine se u svim fabrikama izračunava otisak ugljenika koji fabrika stvara, kao i onog koji nastaje prilikom proizvodnje svakog pojedinačnog proizvoda. Putem brojnih mera smanjuje se količina nastalog ugljen-dioksida, a za preostale emisije se podržavaju akcije za pošumljavanje i zaštitu klime širom sveta. Jedini smo proizvođač na svetu čiji svi proizvodi za stambenu izgradnju standardno imaju oznaku „klimatski neutralni”, dok postoji mogućnost da se kao takvi dobiju i ostali proizvodi iz našeg proizvodnog programa.

    Kako se kompanija Hörmann prilagođava tehnološkim promenama i digitalizaciji?

    Proizvodnja u svim našim fabrikama potpuno je kompjuterizovana i automatizovana, tako da je skoro potpuno isključena mogućnost greške. Na proizvodnim linijama na kojima je nekada radilo po desetak ljudi – sada radi jedan operater ili rade dva operatera, kontrolišući proces proizvodnje i otklanjajući eventualne zastoje.

    Kako biste opisali glavne ciljeve i viziju kompanije Hörmann za naredni period?

    ‒ Onako kako glasi već skoro 90 godina, kada ih je postavio naš osnivač: „Kvalitet bez kompromisa”.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE