Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BMW Biznis liga – Dimitar Todorov, UniCredit Bank Srbija

    Održano je treće kolo za sezonu 2022. godine u takmičenju u vožnji automobila, koje medijska kuća BIZLife organizuje uz podršku BMW Srbija – BMW Biznis liga, na NAVAK stazi. Najbolji iz sveta biznisa pokazali su da dobri menadžeri i dobri vozači imaju mnogo toga zajedničkog i odlično se snašli za volanom BMW sportskih i biznis mašina.

    Ključno je ostati hladan i fokusiran

    Dimitar Todorov, član Izvršnog odbora i direktor finansija, UniCredit Bank Srbija

    • Da li, po vašem mišljenju, vozač koji prvi put vidi stazu može da nadmaši iskusnog vozača?

    Jednostavan odgovor je da, može se desiti, ali ja bih to radije nazvao izuzetnim fenomenom nego opštim pravilom (u svojoj debitantskoj sezoni u Formuli 1 Ajrton Sena je efektivno pobedio iskusnog Alena Prosta na vlažnoj Velikoj nagradi Monaka 1984, pre nego što mu je prva pobeda izmakla, a nakon što su uplašeni organizatori označili trku crvenom zastavom i proglasili zvanični rezultat prethodnog kruga).

    Da, možete pogoditi koja je moja najveća strast. Ja sam, još od tinejdžerskih dana, odani obožavalac motora i ta strast mi je bila motivacija kroz ceo život i dosadašnju karijeru. Postoji jedan interesantan odnos koji podržavaju mnogi stručnjaci za automobilske trke: čuveni 80/20 – uspešnog vozača čini 80 odsto truda i iskustva i 20 odsto prirodnog talenta. Uzimajući u obzir ovo pravilo, veća je verovatnoća da će prevladati iskusan vozač. Međutim, rezultat se može brzo okrenuti na drugu stranu nakon samo nekoliko krugova.

    Dimitar Todorov, član Izvršnog odbora i direktor finansija, UniCredit Bank Srbija

    Dimitar Todorov, član Izvršnog odbora i direktor finansija, UniCredit Bank Srbija

    • Vozači često moraju da menjaju taktiku u toku trke. Da li ste i vi nekad bili u takvoj situaciji?

    Da, bio sam mnogo puta u takvim situacijama. Rekao bih da je to normalan način na koji se razvija svaka poslovna strategija. To se zove prilagodljivost. Stalno držite pogled na meti i prilagođavate svoju taktiku u skladu sa trenutnom situacijom, fokusirajući se na varijable na koje možete uticati.

    • Koliko se često usudite da „vozite bez ruku” (preduzimate relativno riskantne poteze)?

    Nikada ne vozim bez ruku, jer želim bar da mislim da uvek imam kontrolu. Što se tiče „rizičnih poteza”, možete ih napraviti mnogo čak i sa obe ruke na volanu. Ponekad preduzimam rizične poteze, ali svakako – nikad lude.

    Da li vam se nekad desilo da pomislite da ste izgubili kontrolu, ali ste ipak uspeli da se „vratite na stazu”?U mudroj vožnji to se dogodilo nekoliko puta na stazi za karting. U profesionalnom životu sam, takođe, imao nekoliko teških trenutaka, ali sam uspeo da se oporavim i izbavim. Ključni element je da ostanete hladni i fokusirani. Ovakvi događaji, takođe, stvaraju karakter. Sve bolje i bolje upoznajete svoje granice (baš kao sa trkačkim automobilom).

    Navak Staza, BMW Biznis luga, Dimitar Todorov

    Navak Staza, BMW Biznis luga, Dimitar Todorov

    • Koje odlike, po vašem mišljenju, čine šampiona?

    Već sam pomenuo čuveni odnos 80/20 (naporan rad / talenat). Da biste bili šampion, morate imati odlučnost, posvećenost i puno strasti u onome što radite (bilo da je reč o motornim trkama ili nečemu drugom). Morate težiti uspehu, učiti iz poraza, ali nikada ne razmišljati gubitnički. Ovo poslednje znači da se uvek treba boriti za pobedu. Nema mnogo utehe što ste završili kao drugi. Kako je Sena rekao: „Završivši drugi, jednostavno ste prvi od gubitnika.”

    Da li vam je u karijeri (ali i u privatnom životu) važnija brzina ili pouzdanost?

    Obe su podjednako važne. Moj moto je oduvek bio magični spoj obe, brzine i pouzdanosti. Za mene su oduvek brzina i pouzdanost bili magičan spoj. Ne možete biti šampion ako ne završite trku, isto važi i ako samo završite, a da niste u toku. U celoj svojoj karijeri i privatnom životu, rekao bih, uvek se krećem maksimalnom brzinom bez ugrožavanja pouzdanosti. Desilo se nekoliko puta da sam prekuvao obrok i „pokvario motor”, ali to je bilo na početku, kada sam, jednostavno, pokušavao da shvatim granice.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE