Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BMW Biznis liga: Tamara Stančev, Ljubex international

    Održano je treće kolo za sezonu 2022. godine u takmičenju u vožnji automobila, koje medijska kuća BIZLife organizuje uz podršku BMW Srbija – BMW Biznis liga, na NAVAK stazi. Najbolji iz sveta biznisa pokazali su da dobri menadžeri i dobri vozači imaju mnogo toga zajedničkog i odlično se snašli za volanom BMW sportskih i biznis mašina.

    Šampioni neguju jednostavnost

    Tamara Stančev Commercial Development Director, Ljubex international

    • Vozači često moraju da menjaju taktiku u toku trke. Da li ste i vi nekad bili u takvoj situaciji?

    Mislim da trenutno živimo u takvom vremenu, sigurno smo svi nekad bili u takvoj situaciji. Bukvalno, i za banalne stvari: krenem do prodavnice, pa ipak moram da svratim i do pijace, a da ne zakasnim kući na ručak. Životni stil, poslovna klima i okruženje su takvi – promene su česte i moramo da se prilagođavamo. Razmislite samo kada ste poslednji put imali nekoliko dana zaredom koji su isti. Verovatno ćete se teško setiti. Ja volim da kažem da nijedna promena nije laka, ali da je zato – svaka promena dobra. Ne mislim tu nužno na rezultat koji će ta promena doneti, već na uticaj na nas same – promene nas izbacuju iz zone komfora, teraju da brže razmišljamo, „šaltamo” kroz različite veštine, ne kočimo u učenju. Nisu promene te koje donose stres, već naš odnos prema njima. Stoga, kad im se prepustite i radujete im se, lakše i vozite kroz njih.

    Tamara Stančev Commercial Development Director, Ljubex international

    Tamara Stančev Commercial Development Director, Ljubex international

    • Šta najviše cenite kod suvozača u poslovnom, a šta kod suvozača u privatnom životu?

    Obzir, u oba slučaja. Divno je kada imate pored sebe, u bilo kojoj situaciji, osobu koja ima osećaja za druge. Koja zna kada treba da podrži, kada treba da motiviše, kada treba da razume, kada treba da stane na pauzu, kada treba da vam dâ vetar u leđa da ubrzate, kada treba da vam ukaže na potencijalnu grešku, kada treba da podeli svoje znanje s vama, kada da vas pita da podelite svoje s njom. I dobri menadžeri i dobri suvozači su dobri ljudi. I uvek je dobro okružiti se dobrim ljudima – iz toga onda može samo nešto dobro da izađe.

    • Koje odlike, po vašem mišljenju, čine šampiona?

    Mislim da su šampioni jednostavni. Da ne komplikuju, da čak i komplikovane stvari rešavaju jednostavno. Mnogo je odlika potrebno da bi se došlo do jednostavnosti. Važno je biti vredan, uporan, inteligentan, priseban, obziran, radoznao, vaspitan, kulturan, zabavan, lagan. Šampioni prave velike stvari, ali oni su i dobro društvo. Znate ono kad sedite s nekim za stolom, a taj neko prosto „zrači” – lepo vam je da sedite s njim za stolom, ma koji da je u pitanju, konferencijski ili kafanski. To su šampioni. Ponašaju se i „zrače” u svakoj prilici, na svakom mestu i to rade prirodno. Kad ljudi to rade usiljeno, budu samo još korak dalje od šampiona, nikako ne postaju i sami šampioni.

    Tamara Stančev, Ljubex international

    Tamara Stančev, Ljubex international

    • Da li vam je u karijeri (ali i u privatnom životu) važnija brzina ili pouzdanost?

    Tako teško pitanje! To je moja lična neprestana borba. Balans. Biti precizan do najsitnijih detalja i biti što brži da se vreme ne gubi. A nekad je teško pomiriti to dvoje i potrebno je doneti odluku šta će odneti prevagu. Tad treba biti izuzetno pametan. Volim kada se stvari rešavaju odmah, ali volim i kada se rade na najbolji mogući način. Trudila sam se da to spustim i na svoje timove, ali i da znam gde je granica – kada ne mora baš odmah, a kada i ne mora najbolje moguće, jer je i dobro dovoljno dobro. Ljudi su, ipak, u našim poslovima jedini od krvi i mesa, jedini od srca i osećanja i treba ih čuvati i negovati.

    • Koliko treba ulagati u mašinu (proizvod, uslugu i sl.), a koliko u „pit-stop” (ljude)?

    Mislim da samo ulaganje u oba polja donosi dugotrajan rezultat. Dobar proizvod bez dobrog prodavca – loša prodaja. Loš proizvod s dobrim prodavcem – dobra prodaja na početku, ali ljudi se neće vraćati – loša prodaja u dugom roku. Ja duboko verujem u izvrsnost, kojoj treba težiti. Praviti svoj proizvod da bude što bolji, ulagati u svoje ljude da budu što jači. To je dobitna kombinacija, dobar rezultat na dugi rok.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE