Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Biznis ćureća pršuta

    Kako se preduzetnički poduhvat ,,Igra ukusa“ razvio u BIZNIS sa ćurećom pršutom?

    Preduzetnički poduhvat ,,Igra ukusa“ koji su pokrenula dva brata Miroslav i Mirko Bunčić i njihov prijatelj Ivan, pre nekoliko godina nije klasičan biznis. S obzirom na veliki broj onih kojima se njihov domaći proizvod sviđa, njih troje se mogu pohvaliti značajnim napretkom od registrovanja firme 2018. godine.

    Ipak, oni napredak ne gledaju kroz klasične brojke, već „kroz ljude“, koji postaju ljubitelji ćureće pršute. 

    ,,Krug ljudi koji jede, voli i priča o našoj pršutici je sve veći iz godine u godinu. Ono što nas posebno raduje jeste činjenica da nam se ljudi vraćaju, a da novi dolaze, najviše preko preporuke. Tako da iz godine u godinu pomeramo naše granice“, istakao je Mirko Bunčić za BIZLife.

    Priča o ,,Igra ukusa“ potiče iz porodice Bunčić, koju su započela dva brata zbog njihovog deke. Sve je krenulo kada je baka preminula, a deka pomislio da nema više razloga za život, kazao je Mirko.

    ,,Još tokom fakulteta, Ivan (prijatelj) i ja smo iznova i iznova pričali o nekom preduzetničkom poduhvatu, a Miroslavu (bratu) i meni je ćureća pršuta uvek bila tu. Nekako smo je podrazumevali i verovali da svi imaju deku na selu koji suši meso. Jednog popodneva Ivan je došao do nas, probao pršuticu po prvi put u životu i oduševio se! Kako pršuticom, tako i idejom da nam domaća ćureća pršuta bude taj preduzetnički poduhvat za kojim smo tragali”, istakao je Mirko Bunčić ranije za BIZLife.

    Pored prušutice, trojac planira da u svoj portfolio uvrsti još jedan proizvod. U pitanju je ćureći namaz, koji će biti 100 odsto prirodan i domaći. Bitno im je da, baš kao i pršutica, nema ni gram aditiva, boje i šećera.

    ,,Na dobrom smo putu. Čak smo odradili i test tokom zime, pa su i ljudi postali nestrpljivi, možda čak i više nego mi“, priznao je Bunčić.

    Ćureća pršuta

    Ćureća pršuta, biznis (Igra ukusa)

    Tri ukusa ćurećeg namaza

    Prema njegovim rečima, radili su test tri ukusa, a utisci su fenomenalni. Zasad ne žele da otkrivaju sve sastojke. Međutim, napomenuli su da je 100 odsto prirodan, 100 odsto domaći i 300 odsto ukusan. Osnova svakog namaza je ćureće meso, a u jedan su stavili i malo seckane pršutice i domaćeg konjaka.

    ,,Ima tu batata, pečuraka i raznih začina. Sve u svemu, mi smo uživali u testiranju. Videli smo da su i ljudi oduševljeni, tako da je leto rezervisano za razvoj namaza, jer ćemo malo da odmorimo od proizvodnje pršutice. Ako bude sve po planu, ove zime nemamo test, nego lansiranje novog proizvoda“, rekao je Mirko.

    On je dodao da ideje crpe iz kuće, ali i od njima dragih ljudi. Inspiriše ih domaće, tradicionalno i zdravo. Ono naše, pravo, što nema nikakve hemije u sebi, već samo priroda, kaže Bunčić. Tako su krenuli u priču sa ćurećom pršutom, jer im je bilo ,,preko glave“ čitanja deklaracija prizvoda, koji sadrže sve i svašta, a ne znaju šta je.

    ,,Naša mantra je da našu deklaraciju može da razume i malo dete i da sastojci koji se tu nalaze nemaju skraćenice, nego puno ime. Mi iskreno verujemo da je ishrana mnogo bitna i da je temelj zdravlja svakog čoveka. A nosimo iz kuće to da ono što je zdravo, može biti i ukusno. Mi smo samo rešili da to podelimo sa širim krugom dragih ljudi“, objasnio je Mirko za BIZLife.

    Ćureća pršuta

    Ćureća pršuta (Igra ukusa)

    Da li će ,,Igra ukusa“ postati njihov primarni biznis?

    Mirko, Miroslav i Ivan veruju da bi ,Igra ukusa“ mogla da preraste u njihov primarni posao, iako su trenutno zaposleni u firmama. Miroslav radi u finansijama, a Ivan i Mirko u marketingu. Oni misle da je došlo vreme da se jedan od njih 100 odsto posveti ,,Igri ukusa“. Kako su rekli, videće tokom leta da li je to izvodljivo, te možda u novu sezonu uđu sa više energije i vremena.

    Njima je primarno da nikada ne ugroze temelj koji su napravili. Osim što su na domaćem tržištu prepoznatljivi po kvalitetu, tako su i van naših granica. Kada je reč o izvozu proizvoda, rade ga preko ljudi koji obožavaju pršuticu. Dobijaju ponude, ali nijedna dosad nije bila ozbiljna na nivou kog se oni drže. Trenutno imaju njihov krug ljudi koji je navikao na kvalitet i to, kažu, nikada neće ugroziti.

    ,,Radimo na tome da pršutica osvaja nepca i van granica Srbije. Radujemo se tome, jer zaista verujemo da bi je ljudi obožavali, bez obzira koji jezik govore i na kom podneblju žive“, istakao je Mirko za BIZLife.

    Ćureća pršuta

    Ćureća pršuta (Igra ukusa)

    Gde se može naći ćureća pršuta?

    Ćureća prušuta se može naći i u specijalizovanim objektima, koji prodaju domaću hranu, iako im je primarni kanal dostava na kućnu adresu.

    ,,Imamo i nekoliko pažljivo odabranih partnera gde se pršutica može naći. Tu nam je i IDEA organic“, otkrio je Bunčić.

    Mirko, Miroslav i Ivan kao recept za uspeh u biznisu izdvajaju iskrenost, na koju, kako kaže Mirko, niko ne ostaje imun.

    ,,Govorili su nam ljudi da smo ludi i naivni, da ne može tako, ali mi radimo, i to sa osmehom. I prepozna to onaj ko treba da prepozna. Zaista, mi uživamo u svemu ovome, jer ovo smo mi. U svakom detalju smo mi. Takvi smo i kod kuće, sa prijateljima, u proizvodnji, pa i u isporukama. To je to kada pričamo o našem tržištu, a vidimo da i strano tržište reaguje tako. Iskrenost izgleda ne poznaje granice“, zaključio je Bunčić za BIZLife.

    Srpska ćureća pršuta stigla do Vašingtona i Pekinga

     

    Izvor: BIZLife/Ivana Jaćimovski

    Foto: Igra ukusa, privatna arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE