U intimnoj atmosferi livingrooma New Balkan Cuisine, BIZlife i Miele kompanija organizovali su prvu Premium večeru. Predstavnici premijum brendova otvorili su temu građenja i održavanja vlastitog imidža.
Predrag Petrović Senior executive, DP Lux, Plaza i Keprom
![Predrag Petrović, DP Lux, Keprom Plaza](https://bizlife.rs/wp-content/uploads/2022/11/DSC1752-e1668068160813.jpg)
Predrag Petrović, DP Lux, Keprom Plaza
Premijum za mene ne znači luksuz, već ono što mi pruža osećaj zadovoljstva.
Zajednički imenitelj oba premijum segmenta koja predstavljam (Belodore – beauty premium i BSP Shop – baby premium) mogućnost je postizanja izvanrednog zadovoljstva korisnika kupovinom proizvoda vrhunskog kvaliteta, čime se kod kupca kreira jedinstveno iskustvo. U retejlu premijum ne čine samo vrhunski proizvodi, već su relevantna tri faktora koja kreiraju poseban identitet brenda: premijum asortiman, vrhunska usluga i mogućnost diferenciranja u pružanju pomoći kupcima kod odabira proizvoda, kao i jedinstveno uređenje prostora.
Izvor: BIZLife Magazin