Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BIZLife Premium večera powered by Miele: Predrag Petrović

    U intimnoj atmosferi livingrooma New Balkan Cuisine, BIZlife i Miele kompanija organizovali su prvu Premium večeru. Predstavnici premijum brendova otvorili su temu građenja i održavanja vlastitog imidža.

    Predrag Petrović Senior executive, DP Lux, Plaza i Keprom

    Predrag Petrović, DP Lux, Keprom Plaza

    Predrag Petrović, DP Lux, Keprom Plaza

    Premijum za mene ne znači luksuz, već ono što mi pruža osećaj zadovoljstva.

    Zajednički imenitelj oba premijum segmenta koja predstavljam (Belodore – beauty premium i BSP Shop – baby premium) mogućnost je postizanja izvanrednog zadovoljstva korisnika kupovinom proizvoda vrhunskog kvaliteta, čime se kod kupca kreira jedinstveno iskustvo. U retejlu premijum ne čine samo vrhunski proizvodi, već su relevantna tri faktora koja kreiraju poseban identitet brenda: premijum asortiman, vrhunska usluga i mogućnost diferenciranja u pružanju pomoći kupcima kod odabira proizvoda, kao i jedinstveno uređenje prostora.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE