Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Naslovna za BIZLife magazin

    Novi broj BIZLife magazina: Otkrivamo ko su nova lica srpskog biznisa

    Predstavljamo vam letnji dvobroj našeg magazina za uspešan biznis i dobar život. U novom broju BIZLife magazina otkrivamo ko su nova lica srpskog biznisa u okviru našeg projekta “30 ispod 30”, koji organizujemo šestu godinu zaredom u cilju promocije i podržavanja mladih snaga domaće poslovne zajednice.

    Trideset mladih i uspešnih ljudi iz sveta biznisa odgovorili su nam zašto su odlučili da svoj život i karijeru grade baš u Srbiji, šta misle da ih je izdvojilo u odnosu na njihovu generaciju, koji je njihov savet za mlade kolege, da li veruju da mladi mogu da promene ustaljenu poslovnu kulturu, ali i kako sebe vide za 10 godina. U jednom trenutku smo im dali inovativni test snalažljivosti.

    Iz BIZLife kutije iznenađenja, koja je ove godine doživela svoju premijeru, učesnici liste „30 ispod 30“ izvlačili su zanimljiva pitanja na koja su morali da odgovore „u roku od odmah“, bez preteranog razmišljanja i pripreme.

    Pored projekta ,,30ispod30″, pripremili smo još zanimljivog sadržaja:

    TAKTIKE: Nikola Jokić

    O uspehu srpskog košarkaša i NBA zvezde suvišno je pričati. Hajde da vidimo šta od njega možemo da naučimo, a da je primenjivo na biznis i život!

    KORPORATIVNO: Antonio Ventreska

    O najznačajnijim sektorima za saradnju srpskih i italijanskih kompanija, narednim događajima, kao i brendu Made in Italy, razgovaramo sa direktorom Italijanske agencije za spoljnu trgovinu ICE/ITA, kancelarije u Beogradu i Podgorici.

    Nebojša Krivokuća i Tamara Tomović

    Generalni direktor kompanije Milšped i uvažena direktorka govore o značaju koji M Base learning centar ima za sve zaposlene u kompaniji i otkrivaju svrhu aktuelnog programa ,,Transformacijsko liderstvo i emocionalna inteligencija“.

    DIGITAL I FINANSIJE

    Naš stručni saradnik Srđan Čečarić analizira prednosti e-faktura.

    PRIČA

    Pouzdanost, poverenje i zajedničke vrednosti čine suštinsku nit prijateljskih i poslovnih odnosa. O tome razgovaramo sa Ljiljanom Tojagić, Dušicom Jovanović i Ninom Stevelić.

    DIZAJN

    Marija Mitrović i Vladimir Stojiljković iz arhitektonskog studija Paralela, kao i Talis Pitulis, osnivač i kreativni direktor marketinške agencije MC Victor & Hamilton, stoje iza kreativnih rešenja hotela Bor by Karisma. Sa njima razgovaramo za letnji dvobroj.

    KOLUMNA

    ,,Obrazovanje je zlatni ključ slobode“, rekao je Džordž Vašington Karver. Šta to znači u kreiranju marketinških kampanja, piše naš stručni saradnik Uroš Nedeljković.

    HRANA ZA DUŠU

    Glumac Miloš Petrović Trojpec će tek imati šta da kaže na filmu, u TV serijama i pozorištu. Evo šta je rekao nama.

    PORTONOVI

    Otkrivamo vam restorane i kafiće u koje morate otići ukoliko posećujete ovaj deo Crne Gore.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE