BIZLife „30 ispod 30“: Marija Tošić, brend menadžer, Coca-Cola HBC Srbija
Marija je Master inženjer organizacionih nauka. Tokom osnovnih studija svoje radne navike stiče kroz studentske organizacije i projekte na kojima je radila: “Case study”, “Samsung event program”, “Days of Internship”. Kaže da joj je veliko životno iskustvo donela Amerika i Work &Travel program. Bila je na praksi u kompanijama “Vip Mobile” i “Grey Worldwide”. Prvo radno iskustvo stiče u “Red Bull” kompaniji u oblasti marketinga, zatim u “Nectaru”, a potom prelazi u kompaniju “Coca-Cola HBC Srbija”.
Za godinu dana rada u ovoj kompaniji dolazi na poziciju brend menadžera za lokalni alkoholni portfolio – Zlatnu rakiju i Zlatni Pelin.
Ima li nešto čega ste se odrekli kako biste stigli gde ste sada?
Cilj mi je upravo da se što manje stvari u životu odričem i da napravim idealan balans. Posebno balans između privatnog i poslovnog života. Svaki početak je težak i zahteva puno ulaganja i truda. Svesna sam da će moj radni vek trajati još 38 godina, pa pokušavam da u svemu nađem zadovoljstvo i da živim život kroz posao.
Da li je uspeh stigao do vas, ili ste vi „stigli“ uspeh?
S obzirom da se u biznisu promene dešavaju velikom brzinom, stalno smo u trci za uspesima i novim ostvarenjima. Danas ostvariš uspeh, sutra opet trčiš za novim i tako u krug. 😊
Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?
“Znam da ništa ne znam!” Svaki put kada naučim nešto novo, shvatim koliko još imam da učim, tragam i istražujem.
Nikada se nemojte zadovoljavati uskom specifikacijom posla. Dajte sebi širinu u radu, uživajte, stvarajte i maštajte. Sigurna sam da će iz toga proizaći nešto veliko.
Šta je krajnji cilj?
Krajnji cilj je da oko sebe okupim ljude koji će svojim ličnim i profesionalnim uspesima pozitivno uticati na zajednicu i motivisti mlade ljude da ostanu u našoj zemlji i da daju svoj doprinos njenom razvoju i kulturi.
_________________________________________________________
Lično
Omiljeni predmet u školi?
Hemija
Prvi posao?
Red Bull
Poslovni uzor?
Nemam uzora.
Pesma kao moto?
Više bend nego određena pesma – Coldplay.
Izvor: BIZLife magazin