Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Most na Adi, liftovi

    Beogradski javni liftovi bez voznog reda: Na Mostu na Adi i kod Beton hale čak i ne rade

    Most na Adi u saobraćaj je pušten pre skoro 12 godina, a tramvajski saobraćaj preko njega je počeo da funkcioniše pre nešto više od četiri godine. Na ovom mostu, jednom od simbola Beograda, koji spaja Čukaricu i Novi Beograd godinama postoje i liftovi, ali iako su ugrađeni nikada nisu bili u funkciji.

    I oni su tek jedan od ovakvih primera. Dva lifta ugrađena su i na tramvajskom stajalištu kod Železničke stanice Novi Beograd i budućeg BAS-a. Na savskoj obali, ali u drugom delu grada pre nekoliko godina, posle brojnih probijenih rokova, izgrađena je pasarela koja je povezala tvrđavu i savsko priobalje kod Beton hale. I ova pasarela dobila je lift, ali u njega se pešaci nikada nisu ukrcali, jer ni on nikada nije proradio. Okna za liftove već gotovo 20 godina postoje i u okviru kružne petlje kod Štark arene, ali liftovi nikada nisu ugrađeni, piše eKapija.

    Nešto više sreće, kada je reč o liftovima, pešaci i biciklisti imaju sa onim na Brankovom mostu. On je otkako je ugrađen, povremeno radio, povremeno nije, pa tako ukrug, ali bar za njega može da se kaže da je koliko-toliko u funkciji.

    Raspisan novi tender

    Ovih dana raspisan je i tender za izradu tehničke dokumentacije za budući pešačko-biciklistički most od Omladinskih brigada do Ade Ciganlije koji je predvideo i ugradnju liftova (pre svega za osobe sa invaliditetom).

    Beograd, 14.10.2020. – Pogled na Novi Beograd sa Brankovog mosta u smiraj dana. (BETAPHOTO/ANA SLOVIC/DS)

    Ali, prethodni navedeni primeri otvaraju pitanje koliko je to smilsleno i koliko je svrsishodno ulaganje u eventualnu ugradnju dodatnih liftova na nekom javnom infrastrukturnom objektu, ako većina onih koji su već ugrađeni ne rade lii je, sa druge strane, trebalo da budu ugrađeni, a nikada nisu (kao što je slučaj sa nadvožnjakom kod Arene).

    Ova pitanja u prethodnim godinama u više navrata su postavljali i novinari i Beograđani, ali konkretni, jasni odgovori uglavnom su izostajali.

    Pitanja u vezi sa liftovima na javnim infrastrukturnim objektima, a posle objavljivanja tendera za tehničku dokumentaciju za novi pešačko-biciklistički most, eKapija je uputila Gradu Beogradu, ali odgovora nema.Građani se svakako sa pravom pitaju zbog čega ovi elevatori ne služe nameni, ko je odgovoran za to što ne rade liftovi u čiju ugradnju su uložena znatna sredstva iz budžeta, ali i ko je uopšte nadležan za održavanje?

    Više o ovoj temi pročitajte na portalu eKapija.

    Izvor: BIZLife/eKapija

    Foto: BIZLife/Beta

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE