Pametni lideri znaju kako BENEFICIJE za zaposlene unapređuju poslovanje

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zaposleni, beneficije

    Pametni lideri znaju kako BENEFICIJE za zaposlene unapređuju poslovanje

    Kako se povećavaju rizici od recesije, vlasnici preduzeća traže prostor za rezanje troškova. Beneficije zaposlenih mogu da budu primamljiva meta. Ali dobro poslovanje zaposlenih može imati ogroman uticaj na krajnji rezultat, posebno na zategnutom tržištu rada.

    Inc. panel je istraživao kako davanje prioriteta zadovoljstvu zaposlenih može da unapredi poslovanje firme. Učesnici panela su bili Sara Hardi, suosnivač i glavni operativni direktor kompanije “Bobbie” koja se bavi proizvodnjom formula za odojčad, Paul McKarti, direktor softverskog provajdera ugostiteljskih usluga SevenRooms i Kara Hogenson, viši potpredsednik koji nadgleda beneficije grupe u Principal Financial Group. Glavna finansijska grupa je sponzorisala panel, koji je moderirala izvršna urednica Inc. Diana Ransom.

    Grupa je imala savet za vlasnike preduzeća koji žele da implementiraju efikasne programe, gde god da se nalaze u poslovnom ciklusu.

    Lideri, beneficije, posao

    Lideri, beneficije (Unsplash)

    Fokusirajte se na povraćaj, a ne na cenu beneficije

    Iako velikodušne beneficije mogu da izgledaju kao veliki trošak, isplati se zadržati dugoročnu perspektivu, kazala je Sara Hardi.

    “Tamo gde poslovni lideri pogreše je da non stop gledaju u cenu beneficija i programa, i teško im je da opravdaju troškove. Napravimo korak unazad i gledamo šta dobijamo zauzvrat u celom poslu“, objasnila je ona.

    Kada je njena kompanija prošle godine revidirala svoju politiku roditeljskog odsustva, povraćaj ulaganja je bio jasan.

    “Odmah smo primetili porast i kalibar talenata koji su dolazili u naš proces regrutovanja“, kaže ona.

    Posao, kako postati milioner

    Posao, benificije (Unsplash)

    Ne plašite se da napravite promene

    Kompanije mogu da prerastu određene pogodnosti. Kako se vaše poslovanje širi, kaže McKarti, važno je da nastavite sa pregledom vašeg paketa beneficija i uverite se da je i dalje relevantan za vaše zaposlene.

    “Pogledajte demografiju u svojoj kompaniji dok skalirate da vidite šta treba da se promeni. Ostanite blizu onoga o čemu ljudi razgovaraju i šta im je važno“, kazao je McKarti.

    U protekle tri godine, SevenRooms je porastao na 240 zaposlenih sa oko 70. Da bi stekli bolji utisak o tome šta je prošireni tim cenio, kompanija je počela da nudi fleksibilne stipendije početkom ove godine. Program je omogućio zaposlenima da troše novac na različite načine, kao što su naknade za čuvanje dece ili članstvo u teretani. McKarti je primetio kako su ljudi raspodelili novac.

    Poslodavci, lider (Pixabay)

    Posao (Pixabay)

    “Bilo je to obilje uvida. Podaci iz ovih vrsta pilot programa mogu vam pomoć da shvatite koje će pogodnosti imati najveći uticaj na nivou kompanije“, kazao je on.

    Promena beneficija zaposlenih može se osećati kao rizik. Nemojte se plašiti da izbacite sve nove politike koje ne funkcionišu, istakla je Hardi.

    “Ne znam ponekad da li će se ove stvari zadržati. Stalno smo u prvom planu i pitamo se: Ova stvar koju smo izbacili pre šest meseci, ima li još smisla?”, rekla je ona.

    Ne zaboravite na menadžere

    Beneficije nisu efikasne ako zaposleni ne znaju kako da im pristupe. Hardi kaže da je važno da osnivači ulažu u ljude, koji će postavljati većinu pitanja. Uverite se da su spremni da daju odgovore. U kompaniji “Bobbie” je otkriveno da se većina zaposlenih obraća svom menadžeru.

    “Suviše često se zaboravljaju menadžeri. Na kraju krajeva, menadžer je taj koji stvara to iskustvo. U većini slučajeva to nije HR administrator”, zaključila je Hardi.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash/Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE