Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tramvaj, Belgija

    Belgija je dom najduže i najbrže tramvajske linije na svetu (FOTO)

    Peščana obala Belgije ima najduži tramvaj na svetu: „De Kusttram“. Tramvaj vozi celom dužinom belgijske obale, od francuske do holandske granice, prelazeći glavne ulice primorskih gradova i opslužujući obalu. Linija je izgrađena na obali mora i pruža otvoren pogled na pejzaž preko Severnog mora.

    Obalna tramvajska linija duga je 67 km i smatra se najdužom na svetu, sa 68 stanica. Tramvaj može da dostigne brzinu do 78 km/h, što ga takođe čini jednim od najbržih na svetu.

    Potrebno je 2 sata i 21 minut da se pređe ceo put. Putnici takođe mogu da siđu ​​na različitim stanicama na putu da se zabave i uživaju u različitim scenama, kao što su De Han, prodavnice ribe u Njuportu i kosmopolitski Ostend.

    Sa 68 stajališta, tramvaj tokom dana prolazi svakih 15 minuta, a uveče svakih 30 ili 60 minuta. Dnevna karta za ovu vožnju po moru trenutno je dostupna za 7,50 evra, piše belganewsagency.eu.

    „Omogućava nam da putujemo duž obale, a da se ne vozimo automobilom i ne brinemo o parkingu. Osim toga, videćete prelep pejzaž kada prođete duž obale“, kazao je belgijski turista iz Brisela Vilijam P.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Phillip 🏳️‍🌈 (@railcologne)

    Istorija

    Obalska linija je počela 1885. godine kao deo mreže međugradskih tramvaja koja je nekada pokrivala celu zemlju. Prva deonica je otvorena između Ostenda i Njuporta.

    Na početku je linijom upravljao NMVB (Nationale Maatschappij van Buurtspoorwegen), koji je rukovodio međugradskim tramvajem širom Belgije. Tokom 1991. godine, flamanska kompanija Vlaamse Vervoermaatschappij De Lijn preuzela je odgovornost za rad priobalnih tramvaja.

    Inovativno renoviranje

    Nedavno je obnovljena obalna tramvajska ruta između Visartsluis Zeebrugge i Blankenberge Duinse Polders, koja datira iz 1980-ih. Ta oblast je dobila inovativnu tehniku u Flandriji: potpuno zelenu podlogu od trave na betonskoj površini. Umesto lomljenog kamena kao gornji sloj seje se trava.

    Prema rečima De Lijna, zahvaljujući novom procesu potrebno je manje preventivnog održavanja. Pilot projekat će biti ocenjen za oko četiri godine i ispitaće se da li se može primeniti i na drugim mestima.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE