Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bekament: Inovacije i strateško planiranje odlikuju lidere

    „Iako je 2023. godina bila prilično izazovna, usled globalne ekonomsko-političke nestabilnosti, promena u regulativama i delovanja konkurencije – Bekament je pokazao šta znači biti lider”, poručuje Dejan Čolović, vlasnik i generalni direktor kompanije.

    U razgovoru za praznično izdanje magazina BIZLife gospodin Čolović ističe da će Bekament nastaviti da ulaže u proizvodni portfolio, nove pogone, ali i ljudske resurse, sa ciljem da se kreira nova perspektiva uspešnog vođenja biznisa koja će dovesti do ostvarenja planiranog dvocifrenog finansijskog rasta u idućoj godini.

    • Kako biste opisali poslovnu 2023. godinu kompanije Bekament? Koji su ključni događaji, izazovi i uspesi tokom proteklog perioda?

    Kada se osvrnem na postignute poslovne rezultate u 2023. godini, mogu sa zadovoljstvom reći da oni na najbolji način reflektuju sinergiju investicija i organizacije podržavajući dalji i ubrzani rast kompanije Bekament.

    Iako je 2023. godina bila prilično izazovna, usled globalne ekonomsko-političke nestabilnosti, promena u regulativama i delovanja konkurencije – kompanija Bekament je pokazala šta znači biti lider. Naša posvećenost i sposobnost da se prilagodimo svakom trenutku i da strateški delujemo predstavljaju našu najveću vrednost, koja nam omogućava da ostanemo konkurentni, očuvamo tržišnu poziciju i ostvarimo rast.

    Neki od ključnih indikatora poslovnog uspeha tokom proteklog perioda bili su strateško usmeravanje ka inovacijama i unapređenju Bekamentovog proizvodnog asortimana, što je rezultiralo dobijanjem prestižnih sertifikata za kvalitet, zatim lansiranje jedinstvenog programa lojalnosti u Srbiji i regionu, koji je bio jedan od većih kompanijskih projekata, gde su poverenje i zadovoljstvo naših poslovnih partnera i izvođača radova dodatno nagrađeni. Mogu slobodno da kažem da je mehanizam programa na tržištu Srbije nešto potpuno inovativno i drugačije, što su korisnici i prepoznali, te je uspeh novog programa lojalnosti u prvoj godini premašio sva naša očekivanja. Takođe, otvaranje novih EU tržišta omogućilo nam je da povećamo našu globalnu prisutnost i ostvarimo veći profit. Ova ekspanzija predstavlja rezultat najviših standarda kvaliteta, relevantnosti Bekamentovih proizvoda, ali i poverenja koje smo izgradili kod svih naših stejkholdera.

    Jedan od važnih fokusa kompanije otkako je osnovana jeste i kontinuirao ulaganje u zaposlene i njihovo usavršavanje. Kompanija danas broji preko 500 zaposlenih, koji čine tim vrhunskih stručnjaka – svako u svojoj oblasti rada. Ove godine smo veliki akcenat stavili na osnaživanje organizacione strukture kompanije. Sproveli smo veoma uspešnu reorganizaciju unutar timova, omogućili napredovanje određenih kadrova i osnažili top menadžment, pod čijim vođstvom smo unapredili mnoge procese rada i ostvarili pozitivne rezultate, koji će u 2024. godini, siguran sam, biti još bolji.

    Na putu uspeha, dugom više od tri decenije, u ovom trenutku sa ponosom mogu da kažem da je kompanija Bekament postala sinonim za profesionalizam, vrhunski kvalitet i pouzdanost. Datu korporativnu prednost moramo iskoristiti, ali i održavati – uvek biti korak ispred svih.

    • Kako ste usmeravali investicije u protekloj godini? Postoje li oblasti ili posebni projekti koji su bili predmet ulaganja i kako očekujete da će to doprineti dugoročnom razvoju kompanije?

    Jedan od osnovnih postulata poslovanja kompanije Bekament jeste upravljanje investicijama, koje su vođene podacima, dubinskim analizama i poznavanjem svakog tržišta, a sprovode se kroz dugoročan, strateški plan usmeren na dalji rast i razvoj. Investicije uvek vidim kao ključni faktor za održavanje konkurentske prednosti. Posvećenost ovom segmentu poslovanja ogleda se u kontinuiranom ulaganju u istraživanje i razvoj novih kategorija proizvoda, ali i dalju modernizaciju proizvodnih pogona, kako bi se unapredili procesi i proširili proizvodni kapaciteti.

    I u protekloj godini Bekament je nastavio da usmerava investicije na nekoliko ključnih oblasti i projekata koje smatramo prioritetnim za dugoročni razvoj kompanije. Međutim, sve je još u domenu poslovne tajne, te ne bih sada ništa otkrivao, biće prilike da razgovaramo o toj temi.

    • Kako se Bekament pozicionira na domaćem tržištu u odnosu na konkurenciju? Kako kompanija pristupa internacionalizaciji i koji su ciljevi u vezi sa prisustvom na globalnom nivou?

    Bekament je dugi niz godina pozicioniran na domaćem tržištu kao jedan od lidera u proizvodnji materijala za završne radove u građevinarstvu. Konkurencija u ovoj grani industrije jeste prilično jaka, ali smo mi uspeli da se, kroz jasnu viziju, snažnu ambiciju i dugogodišnji posvećeni rad, istaknemo tako da danas budemo prepoznati kao kredibilna, pouzdana i profesionalna kompanija, u čijem je sklopu pet kamenoloma, osam pogona i širok asortiman – više od 250 proizvoda.

    Kada je reč o internacionalizaciji, Bekament ima jasan cilj da postane prepoznat i priznat brend na globalnom nivou. Naša strategija uključuje proširenje prisustva na inostranim tržištima kroz uspostavljanje partnerskih odnosa sa distributerima i otvaranje novih prodajnih kanala. Takođe, kontinuirano radimo na sertifikaciji naših proizvoda, u skladu sa specifičnim zahtevima EU tržišta, a kako bismo obezbedili adekvatnu uslugu i plasiranje širokog asortimana proizvoda Bekament.

    Smatramo da svi izazovi sa kojima se susrećemo, bilo na domaćem ili inostranom tržištu, predstavljaju i potencijalne prilike za dalji rast i uspeh. Naša strategija je da izađemo na nova tržišta još smelije i da u budućnosti zauzmemo poziciju lidera u regionu jugoistočne Evrope.

    • Koja očekivanja Bekament ima za narednu poslovnu godinu?

    U svaku novu godinu ulazimo sa ambicioznijim planovima kako bi se trend rasta kompanije Bekament nastavio. Evidentno je da nas u 2024. godini čekaju još veći izazovi, koji sa sobom nose i određene rizike uslovljene makroekonomskim, političkim i tržišnim kretanjima.

    Kontinuirano praćenje trenda kretanja spoljnih faktora, pravovremene strateške odluke i zadržavanje kvalitetnih kadrova preduslov su da se ostvari jedan umeren, zdrav rast i naredne godine. Kompanija Bekament će nastaviti da ulaže u proizvodni portfolio, nove pogone, ali i ljudske resurse, sa ciljem da se kreira nova perspektiva uspešnog vođenja biznisa, koja će dovesti do ostvarenja planiranog dvocifrenog finansijskog rasta.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: RawCut Studio

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE