Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Vrnjačka Banja, penzionerska kartica

    Građani vaučere najviše koriste za BANJE: Ove su najtraženije

    Najtraženije destinacije kod domaćih turista, kada koriste turističke vaučere za odmor u Srbiji su banje: Sokobanja, Vrnjačka Banja, Gornja Trepča, Sijarinska banja, Prolom banja i Lukovska banja, saopštila je ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić.

    Kako se navodi u saopštenju ministarstva, ona je istakla da turistički promet ukazuje da građani Srbije, ali i strani turisti, sve više posećuju domaće banje.

    Ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matic

    Tokom prvih šest meseci 2022. godine u banjama u Srbiji zabeleženo je 268.615 dolazaka, rekla je ministarka i dodala da to znači da su banje Srbije tokom prve polovine ove godine za 35,4 odsto bile posećenije nego u istom periodu 2021. godine.

    Matić je navela da je 230.011 domaćih turista posetilo banje tokom prvih šest meseci 2022. godine i ostvarilo rast od 27,7 odsto u odnosu na isti period prošle godine, dok je 38.604 stranih turista posetilo banje Srbije, čime je ostvaren rast od 112 odsto nego 2021.

    Rast broja noćenja

    U banjama je broj noćenja turista od januara do kraja juna 2022. godine iznosio 1.001.063, što je rast od 26,5 odsto u odnosu na isti period 2021. godine. Kod domaćih turista je registrovano 847.182 noćenja (rast od 29,6 odsto), a kod stranih 153.881 noćenje (rast od 78,7 odsto).

    Matić je poručila da je privlačenje više stranih turista prioritet u razvoju banja i klimatskih mesta kao lečilišnih i turističko-rekreativnih destinacija, za šta je jedan od osnovnih uslova unapređenje saobraćajne i komunalne infrastrukture, kao i izgradnja savremenih spa i velnes centara.

    Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija prošle godine je uložilo 123 miliona dinara u infrastrukturne projekte, kao i deset miliona dinara u projekte edukacije, promocije i podršku manifestacijama u banjama, kao u jedan od načina da se unapredi kvalitet i raznovrsnost banjskih ponuda i dostigne standard banja iz regiona, dodaje se u saopštenju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: BETAPHOTO/Ministartsto trgovine, turizma i telekomunikacija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE