Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Badvajzer pivo, Budweiser (Unsplash)

    Badvajzer šalje neprodato pivo sa Svetskog prvenstva u zemlju pobednicu

    Kontigenti Badvajzera (Budweiser) koji su trebali da se prodaju tokom FIFA Svetskog prvenstva u Kataru umesto toga ići će navijačima zemlje koja pobedi na globalnom fudbalskom turniru, objavila je matična kompanija pivskog brenda ove nedelje.

    Svetsko prvenstvo je počelo u nedelju, a navijačima koji bodre svoje omiljene timove na stadionima nije dozvoljeno da uživaju u pivu, pošto je zemlja domaćin najavila iznenadnu zabranu prodaje alkohola na stadionima. Sada je Anheuser-Busch InBev saopštio da planira da „proslavu sa stadiona FIFA Svetskog prvenstva donese navijačima zemlje pobednice“.

    „Bićemo domaćini najveće proslave šampionata zemlje pobednice“, navodi se u saopštenju belgijske pivare, dodajući da će dati više detalja o podeli piva kako se turnir bude približavao finalu 18. decembra.

    Anheuser-Busch InBev nije otkrio koliko će piva biti poslato niti kako će alkohol biti transportovan.

    Badvajzer pivo, Budweiser (Unsplash)

    Badvajzer pivo, Budweiser (Unsplash)

    Zabrana alkohola na 8 stadiona

    Zvaničnici FIFA saopštili su prošle nedelje da se alkohol neće prodavati na osam stadiona u Kataru koji su domaćini utakmica, što je izazvalo žalbe gostujućih navijača. Muslimanska zemlja je konzervativna i strogo reguliše prodaju i upotrebu alkohola, prenosi CBS.

    Navijači i dalje mogu da kupe Bud Zero, Budvajzerovo bezalkoholno piće, na stadionima u Kataru, saopštila je FIFA.

    Ovo saopštenje je delimično uznemirilo navijače zato što je Katar u septembru rekao da će dozvoliti navijačima sa ulaznicama da kupuju alkoholno pivo na utakmicama Svetskog prvenstva, koje počinju tri sata pre početka i završavaju se jedan sat nakon poslednjeg zvižduka.

    Od 1986. godine, AB InBev je platio desetine miliona dolara tokom svakog Svetskog prvenstva za ekskluzivna prava na prodaju piva. Ovogodišnje sponzorstvo je vredno 112 miliona dolara. Budući da se pivo neće prodavati u Kataru, Badvajzer planira da od FIFA-e zatraži popust od 48,2 miliona dolara od ugovora iz 2026. godine.

    Saudi Arabia soccer fans (AP Photo/Ricardo Mazalan)

    AB InBev je obnovio ugovor sa FIFA-om 2011. godine, nakon što je Katar kontroverzno izabran za domaćina. Kompanija će platiti 170 miliona dolara u ugovoru sa FIFA-om iz 2026. za sledeće Svetsko prvenstvo, koje će se održati zajedno u SAD, Kanadi i Meksiku, preneo je Iahoo.

    Katar nije prva zemlja koja se suočila sa problemom FIFAe i alkohola. Na Svetskom prvenstvu 2014. u Brazilu, zemlja domaćin je bila prinuđena da promeni zakon kojim se dozvoljava prodaja alkohola na stadionima.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash/Beta/AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE