Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Jusein Bolt razvija BIZNIS? Osigurao je sebi logo i sada će da proširi IMPERIJU

    Legenda atletike Jusein Bolt odlučio je da zaštiti svoju prepoznatljivu pozu koju je pravio proslavljajući mnoge pobede na olimpijskim igrama i svetskim prvenstvima.

    Ta poza je svetski poznata: naginje se unazad i rukama pokazuje ka nebu i nazvana je “munja poza“.

    Ponavljao ju je po osvajanju olimpijskih i svetskih zlata i postavljanju svetskih rekorda.

    Bolt, koji se povukao iz atletike pre pet godina, i dalje drži svetske rekorde na 100 i 200 metara, što ga čini najbržim čovekom u istoriji.

    Odeljenju za patente i žigove Sjedinjenih Država, Bolt je podneo prijavu za logotip 17. avgusta.

    Kako izgleda logo za „munja pozu“?

    Logo prikazuje „Siluetu muškarca a u prepoznatljivoj pozi, sa jednom rukom savijenom i usmerenom ka glavi, a drugom podignutom i usmerenom nagore“.

    Prema prijavi, on namerava da koristi logo na mnogim stvarima, poput odeće, nakita i obuće, kao i na restoranima i barovima.

    „S obzirom da se Bolt sada povukao iz trka, logično je da želi da proširi poslovnu imperiju“, rekao je Džoš Gerben, pravnik iz Vašingtona, za BBC.

    Silueta njegove pobedničke poze prepoznatljiva širom sveta

    „Registracija logoa trebalo bi da mu omogući da ga sam koristi u svrhe koje je naveo u prijavi ili da licencira pravo korišćenja žiga trećim licima“, rekao je Gerben.

    Bolt je pre 12 godina podneo prijavu za registraciju slične robne marke, ali je zahtev u međuvremenu istekao prema zakonima u SAD.

    Osmostruki olimpijskim šampion povukao se iz atletike na Svetskom prvenstvu 2017. u Londonu.

    Na pitanje da li bi razmislio o povratku trkama, odgovorio je:

    „Mnogo je onih koji su se povukli, pa se potom vraćali i samo su bili lošiji ili bi se osramotili. Ja neću biti jedan od tih ljudi“.

    Kakav se biznisom bavi Bolt?

    Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, Jusein Bolt počeo je da se bavi biznisom. Najpoplarniji mu je biznis sa restoranima, kojih ima na rodnoj Jamajci i u Londonu. Takođe, ima kompaniju koja se bavi brijanjem za muškarce pod nazivom „Champion Shave“ i koja, po ocenama mnogih, pravi revoluciju u ovoj industriji.

    Sada, sudeći po najavama o logotipu, očekuje se da će proširiti svoj biznis.

    Kompanija EPSON sklopila partnerstvo sa najbržim čovekom na svetu

    Izvor: BIZLife

    Foto: YT/Printscreen

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE