Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mobilni telefon, stres

    Stiže konkurencija Tviteru: Osnivači Instagrama najavili novu aplikaciju Artifact

    Više od četiri godine nakon što su osnivači Instagrama napustili kompaniju, vratili su se sa novom aplikacijom. Kevin Sistrom i Majk Kriger u utorak su najavili lansiranje Artifact, aplikacije koja obećava „personalizovani feed vesti“ koji pokreće veštačka inteligencija.

    U objavi na Instagramu, Kriger je rekao da on i Sistrom „rade sa talentovanim timom“ više od godinu dana na pokretanju usluge.

    „Postepeno puštamo ljude kako se povećavamo“, napisao je Kriger.

    Lista čekanja za pridruživanje otvorena je za javnost u utorak. Za razliku od Instagrama, aplikacija je više fokusirana na članke nego na fotografije. Artifact će preporučiti sadržaj na osnovu interesovanja i omogućiti diskusiju sa prijateljima, navodi Platformer.

    Kako izgleda Artifact?

    Glavni fid će prikazati popularne članke od velikih medijskih organizacija do manjih blogera, a korisnički feed će postati personalizovaniji na osnovu onoga na šta kliknu.

    Lansiranje dolazi u vreme obnove aktivnosti u svetu društvenih medija. U jeku potresa i neizvesnosti u Tviteru pod novim vlasnikom Ilona Maska, brojne novije usluge su postale privlačne pomažući korisnicima da dobijaju vesti u fidu. U međuvremenu, brzi uspon TikToka nastavlja da gura brojne aplikacije, uključujući Instagram, da kopiraju njegove funkcije.

    Platformer je opisao Artifact kao „TikTok za tekst“ i verovatno „čak i iznenadni napad na Tviter“.

    Napuštanje Instagrama

    Nakon što su zajedno pokrenuli Instagram 2010. godine, Sistrom i Kriger su 2012. prodali aplikaciju Meti za milijardu dolara.

    Dvojac je napustio Instagram 2018. godine, a izveštaji su u to vreme sugerisali da je odlazak usledio zbog tenzija sa izvršnim direktorom Markom Zakerbergom oko uputstva za aplikaciju i želje da se to dalje inkorporira u Facebook.

    „Jedan od ključnih obeležja Instagrama je njegova nezavisnost od Fejsbuka. Osnivači su to pomno čuvali“, rekla je za CNN Debra Aho Vilijamson, glavni analitičar eMarketera.

    Sistrom i Kriger su od tada stvorili poduhvat fokusiran na društvene aplikacije budućnosti, navodi Platformer. Artefact je prvi proizvod iz tog poduhvata.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay, Screenshot YT

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE