Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Andrea Jervolino: „Kratki digitalni sadržaj kao budućnost zabavne industrije“

    Andrea Jervolino, holivudski producent, vlasnik međunarodne produkcijske kompanije Iervolino & Lady Bacardi Entertainment S.p.A. (ILBE), govoriće na Adria Summitu o revoluciji u industriji zabave u novim digitalnim tokovima

    Kreativni studio za animaciju, Iervolino Studios, podržao je prvi regionalni Adria Summit. Biće posvećen trendovima u oblasti digitalne trgovine kao i prilikama koje digitalna ekonomija otvara za kreativnu industriju.

    Na događaju koji će u periodu od 5. do 8. maja u Istri okupiti predstavnike kompanija i stručnjake iz oblasti e-biznisa, Andrea Jervolino, holivudski producent, vlasnik međunarodne produkcijske kompanije Iervolino & Lady Bacardi Entertainment S.p.A. (ILBE), prve socijalne platforme TATATU, za plasman proizvoda koja je zasnovana na nagrađivanju svojih korisnika i gledalaca prikupljanjem bodova, Space11 Corp inovativne kompanije za emitovanje zabavnih video sadržaja iz svemira i Iervolino Studios u Srbiji, govoriće o revoluciji u industriji zabave u novim digitalnim tokovima.

    Andrea će svoje iskustvo i inovativni pristup kreiranju zabavnog sadržaja za globalnu distribuciju podeliti sa prisutnima prvog dana događaja, u okviru panela „C-level eCommonomic outlook of Adria region“.

    Oglašavanje putem videa tokom poslednjih pet godina doživelo više promena nego za prethodnih 20 godina

    U periodu od 2017. do 2022. godine tržište kratkih video snimaka zabeležilo je rast od miliona do milijardi američkih dolara. Oglašavanje putem videa je tokom poslednjih pet godina doživelo više promena nego za prethodnih 20 godina. To su podaci istraživanja o sadržaju na zahtev (VOD – Video on Demand). Uspon digitalnih medijskih giganata kao što su Netfliks, Amazon, Apple TV i Google Play učinio je da web adrese postanu glavni centar zabave, pružajući gledaocima sadržaj koji lako mogu konzumirati u svojim tesnim rasporedima.

    Andrea Jervolino: „Ponašanje korisnika oko nas, posebno na društvenim mrežama, potvrđuje da je ljudima danas lakše da se posvete petominutnom sadržaju“

    „Moje duboko uverenje je da će kratki sadržaji postati broj jedan proizvod u zabavnoj industriji. Ponašanje korisnika oko nas, posebno na društvenim mrežama, potvrđuje da je ljudima danas lakše da se posvete petominutnom sadržaju. Ako im se dopadne, nastaviće da gledaju i ostaće angažovani čak i do tri sata. Vodimo se ovim razmišljanjem kada proizvodimo video sadržaj. Ne takmičimo se. Ovaj inovativni pristup shvatamo kao novi standard, inspirišući i druge studije.”, ističe Andrea Jervolino.

    Panel „The Future of Entertainment“

    Kako izgleda proces kreiranja visoko kvalitetnih kratkih animiranih sadržaja po uzoru na velike svetske studije? Kako se ovaj proces prilagođava potrebama publike svetskih striming platformi sa jedne strane, a kako potrebama i zahtevima drugih korisnika sa druge? Ovo su samo neka od pitanja na koja će odgovoriti Andrea Jervolino zajedno sa Piterom Nalijem, direktorom za animacije i VFX ILBE, u okviru panela „The Future of Entertainment“.

    Gradimo ogroman kreativni tim u Srbiji, koji je u stanju, ne samo da pruža usluge, već i da kreira sadržaj od nule za lokalno i svetsko tržište. Nove koncepte, priče i likove zasnovane na postojećem IP-u, kao i lokalno razvijanje naše inovativne intelektualne svojine. Kreativnost je komponenta broj jedan u ovoj industriji, i to baš ovde u Srbiji, gde imamo neiskorišćeni kreativni potencijal.

    Iervolino Studios je za samo godinu dana uspeo da zaposli više od 100 ljudi. Otvori dva unikatna studija u Srbiji, dizajnirana po meri i opremljena najsavremenijom tehnologijom. Da kreira 54 epizode​ animiranog serijala „Puffins Impossible“, sa Džonijem Depom u glavnoj ulozi. On je sada dostupan širom sveta na najvećim striming platformama kao što su Apple TV, Amazon Prime i Google Play. Sa planom da udvostruči svoj tim do 2023. godine, Iervolino Studios na najbolji način koristi talenat, strast i maštu u cilju kreiranja kvalitetnog sadržaja. Uz to kontinuirano ulagaže u obrazovanje i profesionalni razvoj svojih timova.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Privatna arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE