Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tašnice od drveta

    Anđela i Nenad prave tašnice od drveta: Za jednu im treba 7 dana, a izgledaju kao umetnička dela

    Anđela i Nenad Todorović su mladi bračni par. Oni imaju svoje „full time“ poslove, ali kada dođu kući zajedno stvaraju magiju – tašnice od drveta koje izgledaju kao mala umetnička dela. 

    Anđela radi u sferi digitalnog marketinga, dok je Nenad HR trener i konsultant, a po završetku radnog vremena oni su – Unikka.

    „Unikka je nastala iz želje da stvorimo nešto naše, zajedničko, što će se dopasti ljudima koji vole i poštuju prirodu, ali i ručni rad“, počinju priču o ovom porodičnom biznisu.

    Početkom 2022. godine javila im se ideja o kreiranju potpuno drugačijeg brenda.

    „Sam koncept drvenih tašnica je apstraktan i drugačiji. Sve je počelo pitanjem: Da li uopšte može tašnica da se napravi od
    drveta? U tom momentu, ni jedno od nas dvoje nema iskustva u radu sa drvetom, pa je prvi sledeći korak podrazumevao mnogo pokušaja kreiranja tašnica, istraživanja i eksperimentisanja. Koji materijali, kakva obrada, kako iseći drvo tako da bude fleksibilno i da može da se savija su samo neka od pitanja koja smo sebi postavljali“, kaže Anđela.

    Napokon, krajem te godine, uspeli su da kreiraju čak 4 različita modela tašnica od drveta i u kombinaciji sa kožom.

    Zašto baš drvo?

    „Želeli smo da pružimo našem tržištu nešto drugačije, sa fokusom na prirodu i prirodne materijale. Drvo je jedan od onih materijala koji može da izgleda prelepo ukoliko se obradi na adekvatan način, zato smo želeli da izazovemo sebe i probamo da napravimo tašnice baš od tog materijala. Možda na prvi utisak zvuči neverovatno da su tašnice napravljene od drveta, ali one su vrlo lagane i praktične, a opet drugačije“, kaže ona za BIZLife.

    Nenad je taj koji se bavi logistikom i najviše je uključen u sam proces nabavke materijala, obrade drveta i komunikacije sa  saradnicima koji im pomažu u kreiranju finalnog proizvoda, ali i sa onima koji su uključeni u prodaju.

    Anđela je uključena sa marketing strane, kako u kreiranju sadržaja za društvene mreže, optimizacije sajta i komunikacije sa marketing timovima naših stakeholdera, ali i sa kupcima.

    „Ovo naravno nije uklesano u kamen, pa se dešava da oboje nekad sklapamo tašnice ili snimamo reel videe za mreže„, kažu.

    U ponudi 5 modela

    Sada u ponudi imaju 5 modela tašnica koje mogu da se poruče u 4 boje i 2 dezena.

    „Neke su kompletno napravljene od drveta, dok su druge u kombinaciji drveta i kože. Neke su male, a druge su velike, što sve utiče na dužinu izrade. Dodatno, u pitanju je kompletno ručni rad što zahteva posebnu pažnju prilikom izrade, ali i ono što svaku tašnicu čini posebnom. Za sada, rok je 5-7 radnih dana kako bi tašnica bila u potpunosti gotova“, ističu.

    Obrada i preciznost najveći su izazovi u izradi ovih tašniva.

    „Kako je u pitanju ručni rad, jasno je da sama izrada zahteva dosta pažnje. Za početak, odabrati dobar komad drveta i kože, zatim njegova obrada i na kraju sklapanje svakog pojedinačnog dela u jednu tašnicu je proces koji zahteva određeno vreme, zato je uvek izazov uskladiti se sa dnevnim obavezama i rokovima koje treba ispoštovati“, objašnjavaju za BIZLife.

    drvene tašnice

    Unikka

    Ko su kupci drvenih tašnica?

    Kupci su im obično ljudi koji duboko cene ručni rad i unikatne proizvode.

    „Dešavalo se da naše mušterije nekoliko puta uzimaju tašnice u ruke, zagledaju ih, kuckaju po njima, otvaraju tašnice i u neverici nas pitaju da li su stvarno napravljene od drveta. To su ljudi koji vole prirodu i prirodne materijale i koji žele nešto kvalitetno, napravljeno lokalno i što nije ‘fast fashion’. Naravno da su nam ciljna grupa žene, ali neretko nam se javlaju i muškarci koji žele da iznenade svoje dame tašnicom“, kažu Anđela i Nenad.

    Godinu dana od lansiranja proizvoda uvrstili su u ponudu još jedan model i omogućili izradu u još 2 dezena. Ostaju u domenu tašnica, ali svakako istražuju koje su im još mogućnosti za kreiranje novih i drugačijih modela tašnica.

    „Takođe, ponosni smo što smo za ovih godinu dana uspeli da razvijemo ne samo online prodaju, već su se naše tašnice našle u asortimanu proizvoda dva concept store-a: Chichy and Art i MAD House u Sava Centru“, zaključuju.

    Izvor: BIZLife/Gorica Mitrović

    Foto: Unikka

    What's your reaction?

    Komentari

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE