
Proslavljena teniserka Ana Ivanović za BIZLife: Direktorka u sportu i u poslu (VIDEO)
Proslavljena srpska teniserka Ana Ivanović nedavno je uplovila u preduzetničke vode time što je lansirala prvu liniju svojih kozmetičkih proizvoda koji će od danas biti dostupni u dm drogerijama širom Srbije.
Pod sloganom “Prirodno. Efikasno. Održivo.”, naša čuvena teniserka brend je nazvala “Ana Ivanović Natural Performance”.
Ideja ovog preduzetničkog poduhvata je da se briga o zdravlju i ljubav prema okruženju prenesu u industriju nege i lepote. Ovaj slogan potiče upravo odatle.
„U toku kreiranja proizvoda rukovodili smo se principima da je prirodno, efikasno i odgovorno. Kozmetika je u principu namenjena svima, sa posebnim akcentom na ljude koji vode dinamičan i aktivan život koji žele da sa minimalno utrošenog vremena postignu maksimalne rezulatte. Takođe, pirrodni sastojci su iskorišćeni na najbolji mogući način da daju najefikasnije rezultate. Trenutno u ponudi imamo šest proizvoda“, navodi Ivanović.

Proizvodi, Ana Ivanović (BIZLife)
Kako dodaje, u pitanju su krema za lice, krema za okoloočno područje, puder za čišćenje lica i tri seruma za različite potrebe ljudi.
Ovi proizvodi su od prirodnih sastojaka, a cena kreme za lice je oko 1.500 dinara. Okoloočna krema košta nešto manje, oko 1.200. Serumi koštaju po 1.600 dinara, a puder za čišćenje lica je nešto više od 800 dinara.
Odakle ideja da to bude baš kozmetika?
Na samoj promociji proizvoda, proslavljena teniserka govorila je o svom preduzetničkom poduhvatu.
„Kozmetika je nešto što sam s godinama sve više volela i na šta sam sve više obraćala pažnju, jer kad smo mladi ne obraćamo pažnju o negzi kože, međutim s godinama i putovanjima, sve ostavlja uticaj. Zato sam shvatila potrebu za negom, a pošto sam i sama bila u problemu da nađem proizvode koji su prirodni, došla sam na ideju da kreiram nešto svoje, i zaista sam ponosna na krajnji rezultat“, kaže za BIZlife Ana Ivanović

Ana Ivanović (Unsplash)
Kako ističe, srećna je izborom koji je napravila kada je odlućila da prekine sportsku karijeru i da se upusti u preduzetničke vode.
„Nije lako, ali imala sam viziju nečeg drugog i želela sam neke druge stvari. Nisam osećala da je moje telo dovoljno spremno da se izlaže tim naporima, tako da je ovo sada moj novi put. Imam još puno želja i inspiracija, ali ovo je prvi korak“, navodi.
Izazovi i prednosti
Glavni izazov na preduzetničkom putu bile su joj nove informacije i nova saznanja.
„Ovo je potpuno jedna drugačija sfera u odnosu na onu u kojoj sam ja odrasla tako da imam puno toga da naučim još uvek. Trudim se da brzo učim, mada je dosta intenzivno i naporno, ali volim to što radim“, kaže Ivanović.
Prednosti su, po njenom mišljenju, to što je direktor u svom poslu, kao što je bila i u individualnom sportu.
„Ima dosta sličnosti sa individualnim sportom svakako“.
Ana Ivanović odgovoara: Šta čini ženu sa stilom?
Proslavljena teniserka svakako u svetu važi za jednu ženu sa stilom, pa smo morali i da je pitamo šta po njemom mišljenju čini ženu sa stilom:
„Lični osećaj i sjaj koji ona ima. Svako može da se uklopi u najnoviji trend, ali treba da se oseća dobro u svojoj koži. Mislim da je to glavni kriterijum“, odgovara naša sagovornica.
View this post on Instagram
Izvor: BIZLife
Foto: BIZLife