Proslavljena teniserka Ana Ivanović za BIZLife: Direktorka u sportu i u poslu (VIDEO)

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    ana ivanović

    Proslavljena teniserka Ana Ivanović za BIZLife: Direktorka u sportu i u poslu (VIDEO)

    Proslavljena srpska teniserka Ana Ivanović nedavno je uplovila u preduzetničke vode time što je lansirala prvu liniju svojih kozmetičkih proizvoda koji će od danas biti dostupni u dm drogerijama širom Srbije.

    Pod sloganom “Prirodno. Efikasno. Održivo.”, naša čuvena teniserka brend je nazvala “Ana Ivanović Natural Performance”.

    Ideja ovog preduzetničkog poduhvata je da se briga o zdravlju i ljubav prema okruženju prenesu u industriju nege i lepote. Ovaj slogan potiče upravo odatle.

    “U toku kreiranja proizvoda rukovodili smo se principima da je prirodno, efikasno i odgovorno. Kozmetika je u principu namenjena svima, sa posebnim akcentom na ljude koji vode dinamičan i aktivan život koji žele da sa minimalno utrošenog vremena postignu maksimalne rezulatte. Takođe, pirrodni sastojci su iskorišćeni na najbolji mogući način da daju najefikasnije rezultate. Trenutno u ponudi imamo šest proizvoda”, navodi Ivanović.

    ana ivanović

    Proizvodi, Ana Ivanović (BIZLife)

    Kako dodaje, u pitanju su krema za lice, krema za okoloočno područje, puder za čišćenje lica i tri seruma za različite potrebe ljudi.

    Ovi proizvodi su od prirodnih sastojaka, a cena kreme za lice je oko 1.500 dinara. Okoloočna krema košta nešto manje, oko 1.200. Serumi koštaju po 1.600 dinara, a puder za čišćenje lica je nešto više od 800 dinara.

    Odakle ideja da to bude baš kozmetika?

    Na samoj promociji proizvoda, proslavljena teniserka govorila je o svom preduzetničkom poduhvatu.

    “Kozmetika je nešto što sam s godinama sve više volela i na šta sam sve više obraćala pažnju, jer kad smo mladi ne obraćamo pažnju o negzi kože, međutim s godinama i putovanjima, sve ostavlja uticaj. Zato sam shvatila potrebu za negom, a pošto sam i sama bila u problemu da nađem proizvode koji su prirodni, došla sam na ideju da kreiram nešto svoje, i zaista sam ponosna na krajnji rezultat”, kaže za BIZlife Ana Ivanović

    ana ivanović

    Ana Ivanović (Unsplash)

    Kako ističe, srećna je izborom koji je napravila kada je odlućila da prekine sportsku karijeru i da se upusti u preduzetničke vode.

    “Nije lako, ali imala sam viziju nečeg drugog i želela sam neke druge stvari. Nisam osećala da je moje telo dovoljno spremno da se izlaže tim naporima, tako da je ovo sada moj novi put. Imam još puno želja i inspiracija, ali ovo je prvi korak”, navodi.

    Izazovi i prednosti

    Glavni izazov na preduzetničkom putu bile su joj nove informacije i nova saznanja.

    “Ovo je potpuno jedna drugačija sfera u odnosu na onu u kojoj sam ja odrasla tako da imam puno toga da naučim još uvek. Trudim se da brzo učim, mada je dosta intenzivno i naporno, ali volim to što radim”, kaže Ivanović.

    Prednosti su, po njenom mišljenju, to što je direktor u svom poslu, kao što je bila i u individualnom sportu.

    “Ima dosta sličnosti sa individualnim sportom svakako”.

    Ana Ivanović odgovoara: Šta čini ženu sa stilom?

    Proslavljena teniserka svakako u svetu važi za jednu ženu sa stilom, pa smo morali i da je pitamo šta po njemom mišljenju čini ženu sa stilom:

    “Lični osećaj i sjaj koji ona ima. Svako može da se uklopi u najnoviji trend, ali treba da se oseća dobro u svojoj koži. Mislim da je to glavni kriterijum”, odgovara naša sagovornica.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by BIZLife (@bizlife.rs)

    Ana Ivanović reket zamenila novim biznisom (VIDEO)

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE