Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    TikTok, Kina

    Amerika „opstruira“ TikTok, a aplikacija nagomilava zaradu

    Kineska kompanija ByteDance, koja je vlasnik društvene mreže TikTok, prošle godine je povećala svoje prihode od pomenute aplikacije čak 60 odsto, prema izveštaju koji je podelio Blumberg.

    U skladu sa tim, zarada je porasla na 40 milijardi dolara, u odnosu na 25 milijardi iz 2022. godine.

    TikTok kreatorima sadržaja nudi mogućnost zarade kroz programe TikTok Creativity i TikTok Rewards, kao i poklone koje dobijaju od gledalaca tokom prenosa uživo, a TikTok dobija deo prihoda ostvarenih tom metodom.

    Uticaj na ovu zaradu ima i TikTok Shop koji je TikTok pokrenuo u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) i zemljama jugoistočne Azije.

    TikTok Shop omogućava prodavcima da vode svoje e-trgovine putem platforme društvenih medija. TikTok dobija proviziju od prodaje koja se tu ostvari.

    Sjedinjene Države i TikTok nisu „u dobrim odnosima“ poslednjih nekoliko meseci te se ova platforma suočava sa američkim zabranama. U isto vreme, američki investitori „bacili su oko“ da preuzmu društvenu mrežu, sa željom da joj obore cenu zbog sankcija sa kojima se suočava u SAD.

    Izvor: Agencije

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE