TikTok, Kina

Amerika „opstruira“ TikTok, a aplikacija nagomilava zaradu

Kineska kompanija ByteDance, koja je vlasnik društvene mreže TikTok, prošle godine je povećala svoje prihode od pomenute aplikacije čak 60 odsto, prema izveštaju koji je podelio Blumberg.

U skladu sa tim, zarada je porasla na 40 milijardi dolara, u odnosu na 25 milijardi iz 2022. godine.

TikTok kreatorima sadržaja nudi mogućnost zarade kroz programe TikTok Creativity i TikTok Rewards, kao i poklone koje dobijaju od gledalaca tokom prenosa uživo, a TikTok dobija deo prihoda ostvarenih tom metodom.

Uticaj na ovu zaradu ima i TikTok Shop koji je TikTok pokrenuo u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) i zemljama jugoistočne Azije.

TikTok Shop omogućava prodavcima da vode svoje e-trgovine putem platforme društvenih medija. TikTok dobija proviziju od prodaje koja se tu ostvari.

Sjedinjene Države i TikTok nisu „u dobrim odnosima“ poslednjih nekoliko meseci te se ova platforma suočava sa američkim zabranama. U isto vreme, američki investitori „bacili su oko“ da preuzmu društvenu mrežu, sa željom da joj obore cenu zbog sankcija sa kojima se suočava u SAD.

Izvor: Agencije

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE