Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Aleksandar Ruzeskovic, direktor marketinga, Forma Ideale

    „Jačanje veze sa zajednicom“

    Razvoj društveno odgovornog poslovanja i evolucija u održivom poslovanju doveli su do toga da se u okviru rada jedne kompanije u 21. veku podrazumeva kako će dugoročno biti postavljeni ciljevi održivosti.

    Ujedinjene nacije prate Agendu do 2030. godine, koja predstavlja putokaz u kom pravcu se kreće svetska ekonomija i na koji način se to reflektuje na okruženje za razvoj biznisa u određenom periodu. Praćenje tih trendova priprema kompanije za realizaciju strategija održivosti i otvara im prostor za stvaranje prednosti na tržištu.

    Poslednje dve godine pokazale su koliko je jaka veza između odgovornog i održivog poslovanja. U tom procesu veoma je važno bilo biti fleksibilan, prepoznati trenutke kad su potrebne promene i prilagođavati se datim okolnostima, bez obzira na oblast poslovanja.

    Forma Ideale tim

    Forma Ideale tim

    U prethodnom, izazovnom periodu kompanije su težile ka tome da potvrde održivost u okviru svog poslovanja. Forma Ideale stavlja u fokus odgovorno i održivo poslovanje, i to u svim njegovim segmentima – od brige o kupcu, zaposlenima, obezbeđivanju proizvoda kroz najbolji odnos cene i kvaliteta, do društveno odgovornih akcija, kroz koje se dodatno jača veza sa zajednicom u kojoj se posluje.

    „Kad govorimo o društvenoj odgovornosti, uvek moramo da gledamo širu sliku – da poslujemo ujedno i odgovorno i održivo. Zato je važno da u to budu uključeni svi segmenti poslovanja. Tako se stvara pozitivan uticaj koji brend ima na zajednicu. U svemu tome je važno da, kao najveći proizvođač nameštaja, imamo kvalitetne proizvode napravljene u našoj zemlji, da odgovorno nudimo kupcima najbolji odnos cene i kvaliteta, ali i da stalno tražimo nove kanale kroz koje ostvarujemo komunikaciju sa njima, kao što su internet prodavnica, podrška koju imaju na našoj zvaničnoj veb-stranici. Trudimo se i da društvenim delovanjem u okviru zajednice prepoznamo teme i izazove sa kojima se susreću oni koji čine najosetljiviji deo svakog društva i da kroz različite aktivnosti pružimo podršku deci, osobama sa invaliditetom, sugrađanima koji se suočavaju sa posledicama klimatskih promena”, kaže Aleksandar Ružesković, direktor marketinga kompanije Forma Ideale.

    Forma Ideale je dosada realizovala više od 400 donatorskih akcija

    Forma Ideale je dosada realizovala više od 400 donatorskih akcija

    Forma Ideale preduzima aktivnosti koje obuhvataju donacije, sponzorstva, te različitu vrstu podrške lokalnim zajednicama i zainteresovanim javnostima, kao i učešće u širim društvenim inicijativama. Do sada je realizovano više od 400 donatorskih akcija, što kompaniju čini priznatim članom zajednice.

    O trudu i zalaganju svih u kompaniji govore i nagrade koje su dodeljene na osnovu glasova potrošačâ, ali i po mišljenju relevantnih institucija.

    Samo u 2022. godini ovoj kompaniji je po četvrti put dodeljeno priznanje „Moj izbor” za najbolji domaći proizvod i brend u kategoriji nameštaja, kao i nagrada „Dobročinitelj” za društveno odgovorne aktivnosti tokom 2020. i 2021. godine. Kompanija je nosilac i brojnih drugih priznanja: „Miljenik potrošača”, „TOP 50” za izuzetan kvalitet onlajn komunikacije sa potrošačima 2021, kao i za najbolji sajt u 2020, „Suprebrands”, „Najbolje iz Srbije”, nagrade PKS i RPK Šumadije i Pomoravlja, priznanje „Virtus” za doprinos uključivanju ugroženih grupa, kao i drugih nagrada na domaćem i inostranom tržištu.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE