Alarm kompanijama u Srbiji: Većina ne bi opet tražila posao kod ISTOG POSLODAVCA
Izostanak povratne informacije, prema mišljenju kandidata, u velikoj meri utiče na sam imidž kompanije, pa je 68 odsto njih u anketi sajta poslovi.infostud.com reklo da se ne bi ponovo prijavili na oglas poslodavca, a više od 72 odsto ne bi preporučilo bliskim osobama da konkurišu na oglase tog poslodavca.
Iako je procenat izostanka povratne informacije godinama unazad bio u padu, prošle godine je iznosio 76 procenata, ove godine je ponovo skočio na 84 odsto.
Izostanak povratne informacije je ujedno i stavka koja je dobila najnižu prosečnu ocenu 1.6.
I pored uticaja pandemije na tržište rada i umanjen broj poslovnih mogućnosti u odnosu na 2019. godinu, kandidati koji su u potrazi za poslom sputem sajta poslovi.infostud.com dali su svoj sud o načinu na koji su poslodavci organizovali proces selekcije i regrutacije u svojim kompanijama.
U okviru istraživanja „Oceni put do posla“, ove godine je svoj sud dalo 14.766 kandidata na 17.591 konkursa i 5.811 pojedinačnih poslodavaca.
Kao i prethodnih godina, ovom prilikom je ocenama od 1 do 5 bodovan način na koji je kompanija zakazala intervju, kvalitet dobijenih informacija o radnom mestu, brzina završetka procesa selekcije, kao i obaveštavanje o ishodu konkursa.
Način na koji je kompanija zakazala test ili intervju je dobio najvišu prosečnu ocenu 4, a prate ga procesi kao što su dobijene informacije o radnom mestu za koje su kandidati konkurisali (opis posla, dužnosti, radni uslovi…) i brzina završetka procesa selekcije su ocenjene najvišim ocenama 3.7, odnosno 3.6.
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay