Airbnb sa 10 MIL $ podržava izgradnju OTKAČENOG SMEŠTAJA

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Airbnb sa 10 MIL $ podržava izgradnju OTKAČENOG SMEŠTAJA

    Više od 30.000 jedinstvenih oglasa širom sveta dodato je na Airbnb 2021. godine, ali potražnja za ludim životnim prostorima je toliko nezasitna da kompanija želi da plati kako bi ih bilo više.

    Airbnb odlučio je da kreira 10 miliona dolara vredan “OMG! Fond” za nagrađivanje 100 učesnika sa 100.000 dolara kako bi oni mogli da svoje otkačene ideje pretvore u prave tokove prihoda.

    Do 22. jula, Airbnb prihvata prijave, koje će biti ocenjene po njihovoj originalnosti, izvodljivosti, održivosti i iskustvu koje će prostor pružiti gostima. Stručni panel žirija uključuje ikonu stila Iris Apfel, arhitektu Koichi Takada , Airbnb Superhost Kristie Volfe i Airbnb-jevog potpredsednika Bruce Vaughn.

     

    Za pobednike konkursa postoje samo dva uslova. Po završetku svojih projekata, primaoci sredstava moraju da iznajme novi prostor na Airbnb-u i ne mogu da nude imovinu na konkurentskim platformama za kratkoročni zakup na godinu dana.

    Airbnb kaže da je tipični domaćin u SAD zaradio preko 13.800 dolara u 2021., što je povećanje od 85 odsto u odnosu na 2019. Noćenje rezervisano u jedinstvenim i neobičnim objektima u kategoriji “OMG!” poraslo je za preko 49 odsto u istom periodu.

    Mnogi Airbnb domaćini su otkrili da se kreativna konverzija — svemirski brod, železnički vagon, silos za žito, pokriveni vagon, stakleni mehur — može pretvoriti u sporedan posao. Što je ideja luđa, što je dublja posvećenost temi, to bolje.

     

    Nijedna ideja nije previše čudna

    Nijedna ideja nije previše čudna za Airbnb preduzetnike. Uzmite u obzir iznenađujući uspeh Kristie Volfe, koja je potrošila 32.000 dolara transformišući šestotonski podupirač, jedan od najpoznatijih Airbnb-ovih oglasa. Od 2019. godine, Volf je zaradila preko 208.000 dolara, što joj je omogućilo da započne svoj put do još četiri Airbnb nekretnine u OMG-u! kategoriji.

    Postoji mnogo primera uspešnih Airbnb preduzetnika iz celog sveta. Kit i Džen, novozelandski par, potrošili su 14.000 dolara pretvarajući stari silos za žito u žutu podmornicu . Dodatni prihodi pomažu im da se udobno penzionišu. U Portugalu, Rikardo je potrošio više od 36.000 dolara pretvarajući retro autobus na sprat u vrhunski opremljenu mini kuću na dva nivoa. Njegov listing na Airbnb-u bio je toliko uspešan da je kupio drugi autobus.

     

    Prošlog meseca, kompanija je predstavila ono što je nazvao „najvećom promenom Airbnb-a u poslednjoj deceniji“. Alat za pretragu platforme sada podstiče putnike da istražuju po kategorijama, gde su oglasi grupisani prema određenoj osobini (klavir, kuhinja kuvara, neverovatan pogled) ili interesovanjima (golf, kampovanje, skijanje, surfovanje, istorija).

    Bez sumnje, najveća iznenađenja su sačuvana za “OMG!” kategoriju, gde neustrašivi putnici mogu da otkriju jedinstvene nalaze poput Volfovog krompira od šest tona.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: YT Scrn

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE